2022年1月4日星期二

諉過於人的罪不在朕

說好了的滴水不漏呢?原來是防疫如筲箕入水,西人名人惡晒,妮哥雞飯,投行 CEO 零隔離話黎就黎。飛機師,空少,名為在家隔離,但冇監察,根本自由無限。靠自律?人人懂自律就唔駛法律,更加唔駛執法者。而且在家隔離根本白痴,家人相處無遮無掩,若有空服染了疫再傳染家人,家人又照樣上班上學出街食飯,咪一樣將病毒傳出去。根本成個機制就係懶散缺腦者所為,虧臨阱同食 C 陳師奶面不紅,氣不喘話滴水不漏,以香港一段時間零本地確診而自矜。

CX 管理沉淪已是不爭事實,觀其管理層三尖八角,就知道公司畸行只會層出不窮。政府泵錢俾佢,真係冇奶油,將納稅人變了寃大頭!

幼稚白痴的人為官,只會禍港殃民。今次召見CX主席,阿頭面斥根本就是轉移視線,CX係唔掂,但若有能官,根本就不會出現空服免檢疫,同在家檢疫哩啲白痴政策。抗疫搞到一鑊粥,若在國內,地方領導早已被炒。虧哩條白痴鵝仲覬覦連任,香港仲未夠衰嗎?你收檔喇,好冇?

.

.