2008年9月10日星期三

好悶

.

衝了一輪,好悶,好 Dry, 好想週圍逛逛,德福也好,APM 也好 ...

Woo, 去 lu !
.
.
.

30 則留言:

自由行 說...

快快快去relax o下~ 行完有乜新野出籠, 通知聲喎!!

p.s> 估唔到你都會去行街..

Hana 說...

去德褔搵卡臣?

laulong 說...

小行:

有野出籠呀,我入咗會呀,自己踢自己,一陣 post.

laulong 說...

Hana:

頭先我真係去咗德福,卡卡喺德福返工?住?

SillyCat~ 說...

Wow~雲的心個Heart shape係唔係後製架﹖

laulong 說...

阿 cat:

百分百天然!

我映嗰時睇唔到,在 photobucket 處理時才發現。天意呀,珍珠都無咁真!

送俾我心愛嘅婆婆喎,唔會假嘢!

laulong 說...

仲有,個心後面白色嘅係太陽嚟架!

卡臣 說...

Hana & Laulong'

我近期喜歡去megabox做運動
貪人少嘛

佚名 說...

德福、淘大我都經常去
但apm就小去,太擠迫@@

港燦自由行 說...

megabox 我未去過喎~ 我講真架!!

laulong 說...

卡卡:

我少做運動,边有你咁強勁嘅麒麟臂吖!

不過,德福真係好多人,放工嗰段時間直頭嚇死你!

laulong 說...

小佚:

我覺得德福好行啲,人性化一啲。APM 行兩嘢就冇乜嘢睇喇!

laulong 說...

港燦小行?即係小行?

唓,我都未去過 megabox 喇,有セ出奇!

卡臣 說...

唓,我雖然去過 megabox,
但我都係港燦

自由行 說...

師傳 & 卡臣:

原來大家都係架key冷!!

laulong 說...

卡卡,小行:

你地係優質港燦,通過了 ISO 27001 質素驗証,我就係旺角街边貨,隨時甩油跌殼,點同呢!

自由行 說...

你同卡兄先係優質港燦,仲要係有墨水O個隻.
我就擺明聲大大, 無料到O個隻呀!

laulong 說...

小行:

你咪謙啦,你腦筋靈動,快到不多了呀,你玩倒立牙,一千公升墨水倒出嚟喇!

Singer/ 歌手 說...

有閒情真好..

卡臣 說...

你同卡兄先係優質港燦,
.....我係跳樓貨

自由行 說...

師傳:
>腦筋靈動,快到不多了呀,你玩倒立牙,一千公升墨水倒出嚟喇!

唔好玩呀! 我幾多斤兩, 你最清楚! 如果有咁多墨水, 之前就唔駛問你ou d野呀!

卡兄:
>你係跳樓貨
喂..邊度有咁筍跳樓貨? 我去接呀~~

laulong 說...

歌手:

初初一定好忙架,習慣咗就得喇!

努力,過埋個十月個考驗才落槌喇!

laulong 說...

小行你去接卡卡,責死你呀!

唉,個個都咁鬼謙,咁我哋組成一隊港燦三人組喇,北上獻唱 whea 銀咯,啲國內同胞大款都會施捨吓我地卦!

自由行 說...

師傳:

>小行你去接卡卡,責死你呀!
半世人都未攬過肌肉型男, 俾佢責死都抵呀~~哈哈

>咁我哋組成一隊港燦三人組喇,北上獻唱 whea 銀咯,啲國內同胞大款都會施捨吓我地卦!
夾band..你同卡兄2個台上玩是但蹹, 我揸住個袋o係台下收錢!

laulong 說...

你揸個袋收錢,跟住自己走咗去吖嘛!衰得你呀,師傅都起尾注!

自由行 說...

>你揸個袋收錢,跟住自己走咗去吖嘛!衰得你呀,師傅都起尾注!

點敢起你o地尾注呀..我保管住o者~
一個係大隻佬, 一個又係洪七公..我實死梗呀!!

laulong 說...

嘿嘿,算你知機!

卡臣 說...

喂!登台呀?!

正呀!
賣唱走埠!預我呀
芠萊,中東,仲好
我要返鄉下起屋呀!

laulong 說...

卡卡:

你多才多藝,淨大中華區都盆滿缽滿喇,唔駛去中東喇。總之記著帶 het 小弟揾餐食就得喇!

自由行 說...

卡臣:

仲有帶埋我去呀!! ~