2008年9月18日星期四

交通差之一

.
揸車十幾年,同啲白蚱交過幾次手。

有一次啱啱同個女人鬧完交,帶個仔去兜風。駛到灣仔,諗住泊低架車食啲野。駛過謝菲道柯布連道十字路口,眼見到前面有個位,咪過咯。其實嗰時車速已很慢,我也有先左望才過。就在這時候,一部平治由告士打道轉入,我見到咪 dup 停部車咯,嗰部車都 dup 一 dup. 其實情況一啲都唔危險,但咁啱兩部白蚱剛駛過,見到喇咪叫兩部車駛埋一邊講耶穌咯。

個白咋話嗰部平治投訴喎。我話佢高速啫,我有睇至過架,我投訴佢就真。條白蚱話我哩邊虛線要讓,咁情況就係我唔啱!

我頂呀,真係扯火,咁啱又同個女人嘈完,正係慶個火屎,咪同佢兩條友抝囉。最惡頂係個平治佬駛走時仲瞄我一眼!我諗你個死仔呀,揸 Benz 大晒牙!

我繼續同個高大衰白蚱抝,我話你唔駛咁大聲,我都有同你地啲伙記一齊做嘢嘅。咁我又無講大話喎,我同X區警民關係組有合作嘛。嗰條友聽到就話咁就有偈傾喇,問我識邊個呀,我話識邊個就唔想講喇。其實我警司都識喇,我都費事撻!

哈,嗰兩條友見我咁講,竟然鬆晒口面話呵呵,咁得喇,走得喇。

其實,我諗係佢兩條友見我企硬掛,我話識人佢地咪順勢落台囉!

.......................


嘿嘿,下次講同個女白蚱嘅!

.
.
.

39 則留言:

卡臣 說...

撻朵之好處
...不過好似走鋼線
時得時唔得

自由行 說...

嘩...拍手..拍手..!
好man 呀!! (IQ 博士有時都好man)

你擺明借d意搵佢出火呀!~

唔知揸車既人係咪會燥d呢??

p.s. 你同個女白蚱..唔通..你用美男計攪掂佢?

卡臣 說...

女白蚱之制服誘惑

Desertfox 說...

Much better than me, all I can do is to pretend to be innocent and hope for the best. So far the success rate is 50/50.

自由行 說...

desertfox:

"扮"都要個樣似先得既! 呵呵

篤篤篤撐 說...

本來就冇case,
兩個阿sir之所以哦你
原因有2:
1. benz佬投訴, 扮下野都要做d野
2.佢兩個armarm行過, 心情唔好, 扮型lor

見到你o甘ying, 仲唔縮咩~~

女白蚱 ? 靚唔靚sin?

Desertfox 說...

行姐,
几年前的我个样的确几INNOCENT ga.

E+ 赶紧PROJECT, 明天有命再聊.

自由行 說...

desertfox:

加油..努力!

我忙緊執ISO~

laulong 說...

卡卡:

通常我都唔撻朵,嗰兩條散仔,初頭以為我容易搞掂掛,點知我咁難纏!

laulong 說...

小行:

我係IQ 博士?

我係IQ 零蛋呀!

出乜鬼火呀,我臨滋滋,不過人不犯我,我不犯人!

女白蚱,容後分解。

laulong 說...

Desertfox:

50/50 都唔錯喇!

我擺明衰咗嗰的,影快相個類,就冇得惡喇!

laulong 說...

篤撐:

個女白蚱麻麻地,唔講得上靚。不過我都係第一次比女警,咪玩吓囉!

laulong 說...

小行:

Desertfox 乖仔正氣,百分百好男人呀!

Desertfox 說...

哇, 刘sir, 你不用推销我啦, 本人已是有妇之夫.

自由行 說...

師傳:

>Desertfox 乖仔正氣,百分百好男人呀!

同趕project、加油...努力有乜關係?


喂..快快講下"女白蚱之制服誘惑"呀!! 執ISO 好鬼悶呀!!

laulong 說...

Desert:

有妇之夫都讚得架,係好就係好,唔得似我,陰陽怪氣,冇婦之夫,二子之父,單身又唔係單身,都唔知乜!

laulong 說...

小行:

INNOCENT 吖嘛,正氣,純真,冇機心呀,仲唔係好男人?

laulong 說...

女白蚱?冇乜嘢睇家喎,光天化日,大街大巷,你班友咪咁多性幻想喇!

佚名 說...

白蚱???我想問咩係白蚱啊???

SillyCat~ 說...

我想問咩係白蚱啊???X2

laulong 說...

小佚,阿 Cat:

以前啲交通警員會帶白色工作手袖,咪叫白蚱咯!

佚名 說...

爺爺:
以前啲交通警員會帶白色工作手袖,咪叫白蚱咯!
-->哦~0.0...原來係咁解

自由行 說...

>女白蚱?冇乜嘢睇家喎,光天化日,大街大巷,你班友咪咁多性幻想喇!

呂. 乜原來呢d叫性幻想呀?? 佢都無除衫, 咁都算??

laulong 說...

唓,小行,卡卡話制服誘惑嘛,仲唔係乜幻想!

Singer/ 歌手 說...

行姐:
講下講下就除架啦~ hahaha

自由行 說...

歌手:

你出黎呀!等你好耐呀!!

師傳:

亞卡有性幻想o者...你地2條麻甩佬最清楚!
我無喎, 趣聞一則!

自由行 說...

喂..你諗住幾時講女白蚱呀??
你唔係諗住等家好月圓大結局過左先上映呀??

自由行 說...

好..收工..88
今日買野返屋企試整芒果糯米磁!! ^^

Desertfox 說...

Lau-long,
Your sons are growing up to be good men, it's all to your credit. Your marriage status has little to say about what kind of person you are.

laulong 說...

歌手:

haha,其實呢,你哩句最鬼性幻想!

laulong 說...

小行:

你?即係女人性幻想,我唔知點個喎,我又唔係女人!

喂,哩集講男白蚱,係咪啱你呢?

heahea,嗰兩條友麻麻地咋喎!

你啲芒果糯米磁,騎騎,好唔好味架!

laulong 說...

Desert:

My sons are growing up to be good men?

我梗想喇!

Thanks for your kind regards !

Singer/ 歌手 說...

TO LAULONG
haha,其實呢,你哩句最鬼性幻想!
<---haha, 你自己性幻想飽佢啦!!!

to all

你啲芒果糯米磁,騎騎,好唔好味架!
<---搽d上身試下咪知囉!!!

laulong 說...

歌手:

哩家嘢,haha, 人之常情啊!

吓,人體糯米磁?

自由行 說...

師傳 & 歌手:

報告o下先...d芒果糯米磁..hehe 可以呀! 不過原來好鬼"痴手", 整同包都唔難, 最難係洗...

人體糯米磁? 用黎脫毛架? 咁鬼痴, 實脫得好乾淨呀!

2條男白蚱? 仲要唔掂既, 唔駛介紹俾我呀!
你介紹你識o個個男警司俾我得呀!!
喂..咪住..佢幾多張架?

laulong 說...

個男警司大過我一年掛,三年前已經係高級警司,依家可能係總警司喇!

咁,小行,啱唔啱啫?

自由行 說...

o岩呀o岩呀!(nurse飯應中)哈哈哈

弊在亞警司唔o孔肥婆, 佢隻lucky 應該岩食肥豬肉多d...

laulong 說...

小行:

阿警司鍾唔鍾意食肥肉我唔知,但狗肉就一定唔食...

咦,阿 lucky 食肥肉...阿警司唔食狗肉...肥肉唔食狗肉...喂,咁即係點呀!

自由行 說...

人狗情未了?????????