2009年1月31日星期六

不食盆菜

.



盆菜成為城中熱門菜種,該是這十年八年間的事。但好食嗎?值得用一千幾百,甚至跑到老遠的鄉郊,去買一盤唯南乳味蓋一的地道菜餚嗎?



我食過幾次,結果是全無好感。難得是我的親人甚至用朝聖的心態去購買!



圍頭人的盤菜傳統我們無由批評,因為每一項傳統都有它傳承的原因。但從烹飪角度看,眾多食材混雜,獻汁卻只有一種,而且都沉在盤底,簡直就是違反了烹調的基本精神。



每年都有食盤菜拉肚子的新聞。怎能不拉呢?無論從保鮮、翻熱角度,盤菜都全犯戒!



1298 元一個盤菜?加多幾百,已經可以在酒樓享用一圍八道大菜的酒席,還隨時包酒水加一。



食盤菜?那有如此笨猩!

.
.
.

24 則留言:

若缺齋老人 說...

傳統?而家酒樓一味用貴價食物拼出來的「盤菜」真是傳統?

eric 說...

傳統/古法未必是好。應淘汰的是要接受淘汰。

題外話,應該是「盤菜」抑或「盆菜」?

自由行 說...

師傳:

你賺既34%可以食幾多盆呢??

我對佢個楊枝甘露布甸興趣大d.

卡臣 說...

咁滯?
少食為妙!

篤篤篤撐 說...

以前圍村盛事全村人一齊食, 盆菜應該是唯一可以同時解決o甘多人一齊食的方法。
這種傳統, 流傳下來, 對圍村人的意義, 應該超越了好食與否的層次。
只是, 作為外人, 我和校長一樣,對大家趕潮流吃盆菜, 真的不明所以。唯一解釋係大家真係好得閒, 過年時總要找一些平時不會吃的東西過下癮。

L L 說...

老兄:

我都係新界人,但鄉下都沒有食盆菜的傳统。我們白切雞就白切雞,客家炆豬肉就客家炆豬肉,唔會撈埋一齊架。

不過圉頭人有哩個傳統自有其理由。盆菜帶入酒樓則實屬荒謬。




Eric:

不過這+年八年又真係形成熱潮與蠱惑,只能讚推廣者高明,消費者盲目。

照計應該係「盆菜」,搜尋器也以這詞較多。

L L 說...

小行:

都買到+盆八盆架,大快活 34 元個迷你盆菜,請你食一個吖!




卡卡:

係咯,又唔好食。食到下低得番南乳味!




篤撐:

你嘅分析應晒。即係等如咸魚,臘鴨臘肉,食唔晒賣唔晒咪醃起佢咯,以前過年十天半月唔開市冇嘢賣都可以頂住呀。

吓,都衣家西營盤仲有咸魚專門店,點生存哩 hea ?

聶秀康 說...

試過在沙頭角吃...有粵曲睇有帶新界hat的女士...其實氣氛風族勝過食物!
盆菜他們叫"吃盆".

eric 說...

咦,劉兄喺新界人?其實我都勉強算喺新界原住民,太公好似喺種菠蘿之類。下次番香港搵下叔公寫番我個名喺族譜度就名正言順啲。

佚名 說...

我對盆菜無嘜
還是分開煮好些~

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
L L 說...

阿聶:

以佢地嘅習慣自有因由。帶入酒樓及快餐店則怪雞。

不過,利錢真係好深!




Eric:

係呀,我係沙田客家。祖先嚟咗三百幾年咯。

大家新界人,又多咗啲相同喇!

Mag Yip 說...

laulong..

唔化算唔值得食既盆菜,
食過一次都唔想再試呢!!

我覺得打邊爐好食好多!!

eric 說...

哈,我阿麻都喺客家人,以前我識聽一點點客家話㗎。而家唔記得囉。

我記得間祖屋喺關門口村,名字幾有趣;好似要慎防盜賊咁。

佚名 說...

客家人,咁爺爺識唔識講客家話?

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

盆菜
becomes one of the Must-eat during CNY.But it's really expensive.

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

hi好耐冇見!!!
食盆菜我一定食哂我最鐘意食嗰D餸然後收工!!!
我有錢都唔食盆菜呀, hahaha 拎去哂相仲好啦!!!

L L 說...

哇,趕住派卷呀,未殺起呀,唔復住喇!

L L 說...

阿 Mag:

我都覺得係,不過打邊爐實食得多咗,常食都唔健康!




Eric:

關門口村,未聽過。真係幾得意,喺大埔?




小佚:

爺爺自細喺市區大,只係間中番吓沙田玩,所以都唔識講,連聽都勉强!

L L 說...

巴黎:

係呀,貴到呢,真係唔值!




歌手:

咦,你上咗影相癮喇。不過真係值過食盆菜!

eric 說...

好似喺荃灣。下次番去睇下。

"哇,趕住派卷呀,未殺起呀,唔復住喇!"

剛剛過完年考試時間又到?

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

HA, 手動機都幾好玩, d相曬左啦, 效果ok.

手動機可以借bf的, 很快樂!!!

火女 說...

>>大家真係好得閒, 過年時總要找一些平時不會吃的東西過下癮。

係呀! 我的親戚都有訂 (大家樂的平平地), 佢地食得好開心呀...!

L L 說...

Eric:

過年前考咗,要趕住派番俾佢地。




歌手:

咪係囉,有 bf 幾好!




女女:

其實都唔平架,利錢好鬼深!

不過開心就好!