2009年1月8日星期四

懷念 Elvis

.



.
.
.

51 則留言:

巴黎旅客 說...

他真是個傳奇。

巴黎旅客 說...

那綠葉代表愛情常春。

eric 說...

開創先河的人物。

小瓶子 說...

我种以为系怒插港女入面嗰Elvis 添.

卡臣 說...

傳說話他未死

自由行 說...

師傳:

第二個mv 好似以前教數學個eric 仔? 你記得他嗎? 好高好瘦有2條"的碎"?

laulong 說...

巴黎:

佢把聲磁性到吖,我真係好鍾意!

>>那綠葉代表愛情常春。

係呀,她說愛情常春人也常春。那草又叫幸運草!

laulong 說...

Eric:

你番咗英國喇?好一段日子唔見你寫 blog.

laulong 說...

小瓶子:

哩個 Elvis 勁呀,萬人迷!

laulong 說...

卡卡:

可能有啲人似佢,甚至專登扮佢。這正好反映人們對佢的懷念與期望!

laulong 說...

小行:

記得!印象最深係嗰次梅窩旅行,佢都有去!

自由行 說...

壽星公:

梅窩旅行eric仔有去咩? 點解我無印象架? 佢有乜事咁經典先?? 喂..我記得o係梅窩我有同你影過相, 不過唔知放左響邊.

仲有..你知唔知佢既傳聞?

laulong 說...

吓,唔通我記錯?

高定矮架?

下晝要出去開會,今晚至覆喇!

自由行 說...

師傳:

高架, 仲有2條"的碎",白白淨架! 之前講左, 又唔聽書!!

聶秀康 說...

係未有首歌咁唱架...are youi lonesome tonight...我'花打'臨出門口打牌就會哼呢句!!!
點解又會去左梅窩旅行...

自由行 說...

3耳仔:

>點解又會去左梅窩旅行...
咸豐年既學校旅行呀!!
我係校長既舊學生.

海火火女 說...

爸爸你是否生日~?!

生日快樂~ 祝身體健康及越來越青春!!

(有冇利是先, 嘻嘻:p)

自由行 說...

>有冇利是先, 嘻嘻:p

我話晒都係哎呀徒弟, 騎騎..我都應該有架可? hehehe~~~~

SillyCat~ 說...

Lau sir:

Happy Birthday to you! May all your wishes come ture!

有冇利是先, 嘻嘻:p X3

卡臣 說...

校長

生日快樂!
唔怪得整張相evergreen啦!


>請問「托水籠」何解?

聶秀康 說...

哈! laulong 今晚開大餐興祝,吾得閒架啦,你/妳地退下吧!哈哈...假傳聖止...

巴黎旅客 說...

恭喜賀喜!

祝浪兄
青春常駐!
愛情得意!
幸福快樂!

Hana 說...

生日快樂!

有冇利是先, 嘻嘻:p X4

eric 說...

生日快樂!

有冇利是先, 嘻嘻:p X5

Denzel Leung 說...

生日快樂^^!

laulong 說...

哈哈,小行,話我唔聽書?

通常只有我話人咋噃!不過今次你又話得啱嘅!

係嗰個喇,佢有去呀,遲啲我摷番啲相!

佢有乜嘢傳聞呀?唔通佢...

laulong 說...

阿聶:

are you lonesome tonight...我都好鍾意。不過首歌苦情啲,所以我無揀。



女女:

多謝你!

有呀,新正頭見到就有喇!利利是是!

laulong 說...

小行:

一樣喇,同師傅斟茶拜年,利是一封!



阿 Cat:

多謝你!

新年你會番嚟嗎?如果唔係點俾利是你?

laulong 說...

卡卡:

多謝!

「托水籠」應該係 [托水龍],下面的解釋最近:

托水龍(托水龙):廣州音[tok8拓soey2洗許切lung4隆] (解)代人付款不把錢付出、代人收款不把錢交給原主,全部自己吞沒。




阿聶:

我散仔嚟咋,點做到皇帝吖!

幾時同我打牌呀?

laulong 說...

巴黎:

多謝你,我又老一歲喇 

不過我點都要老來嬌呀!



Hana:

我祝你股場得意,生意興隆,盤滿缽滿,到時你俾封更大嘅利是我!

laulong 說...

Eric:

騎騎,有呀,你番黎香港過年,山長水遠,你嗰封大啲!



Denzel:

多謝你!

我尋日仲經過京都,真係仲打開門喎!真唔明!

自由行 說...

師傳:

>係嗰個喇,佢有去呀,遲啲我摷番啲相!
你摷到記我同我個樣打格仔呀.因為勁樣衰.哈哈

>佢有乜嘢傳聞呀?唔通佢...
我尋日同小顏傾過,佢好似有去. 佢有乜事令你印象難忘?

卡臣 說...

校長

噚晚happy啦!



謝[托水龍]之解釋

自由行 說...

噚晚happy啦! x 2

聶秀康 說...

打牌...我一定大受歡迎!
水魚一條是也,打開乜...?
我通常台灣牌$10底$2文番最多連五舖...吾係輸死人.上海牌都ok!

laulong 說...

小行:

你樣衰得過我?我都唔怕獻世咯!

喂,係你對佢印象難忘咋噃!

嘿嘿,莫非你… ^^



卡卡,小行:

噚晚咪咁囉咁囉,冇嘢吖!

水龍捲呢,吸咗啲水(錢)走。



阿聶:

你真水魚還是假水魚?

咪氹我落沓跟住贏我十皮八皮。我年紀大,受唔起刺激呀!

$10底$2文番最多連五舖,一般最多嬴输幾多?

自由行 說...

>嘿嘿,莫非你… ^^
佢..我配佢唔起!!
因為佢實在太經典, 加上當年我仲係死o靚妹,未知"世界之大, 無奇不有"麻.
1. 上堂時在衫袋取包藥出黎, 同我地講:「係呀! 我要食藥架! (唔知係咪fing 頭呢)」;
2. 有日食完飯返課室, 有一個圈框住個"印", d同學話eric 仔頭先磡頭埋黑板喎; @0@
3. 呢單關我事. 當年因為太多野講,由尾位調左上第一個位, 上數學堂, 做堂課, 我唔識做, 等抄之際, 佢問我點解唔做? 我答: 我無計數機. 佢跟住在衫袋取部機出黎, 仲話:"大家咁熟,取去用" 隔離位條茂四笑到死 (條茂四係小顏)

>咁囉咁囉..
即係點o者點o者~~~

Mag 說...

laulong..

綠葉相片好翠綠,好清新既感覺呀!!
係咪用微距照0家??
我都無試過影到咁細緻添,
下次要試下先得..

至於Elvis我知佢係邊個既時間,
佢都不在人世了,他在人世時我得幾歲呢!!
呢兩個影片,我都係第一次睇呀!!
都好有型喎!!

Mag 說...

laulong ..

嘜你今日生日呀!!
我都祝你
年年有今日
歲歲有今朝...
身體健康..
開開心心...

聶秀康 說...

壯連5...即係連績食5次糊看你食多少番,當然越大越貴,我試過輸二千幾最尾連了五壯.結局倒贏千幾,未好勁呢!台灣牌是公道牌全沖又多變化一打會上癮!

佚名 說...

原來1月8日是爺爺生日,遲來的祝福!
祝爺爺褔如東海,壽比南山!

laulong 說...

小行:

佢真係怪怪地喎!

不過教書佬有怪人係絕對唔出奇吖,因為以前太易入職喇,好嘅壞嘅神經嘅變態嘅都可以嚟教書。

哈哈,受人恩典千年記吖,你...你食咗佢計數機茶禮呀!

咁點算?

laulong 說...

阿 Mag:

張相係我朋友影架!

Elvis 仲有好多正歌, Are you lonesome tonight 其實都好聽。佢嘅貓王之名,真係經典架!

多謝你呀,但又老一年喇,雖然我頑皮,但真係唔認老唔得!

laulong 說...

阿聶:

哇,聽落都好刺激,可以一鋪起死回生,也可以一鋪俾人打殘。

有冇台灣麻雀天書,等我買嚟刨吓,好同你過招!

laulong 說...

小佚乖孫:

多謝你!

爺爺啱啱剝完牙,痛到嗌你太嫲嫲,好陰功!:(

自由行 說...

師傳:

>佢真係怪怪地喎!
點怪法先??

>你食咗佢計數機茶禮呀!咁點算?
我都有食你請旦糕, 又點算呀?? hehe~

laulong 說...

哈哈,砍頭埋牆仲唔怪!

我啲蛋糕小事,你唔食唔會死,而且我年中請唔少人食蛋糕。

但係我諗佢淨係借計數機俾你咋!

呵呵,登報尋人喇,kakaka !

佚名 說...

爺爺:
爺爺啱啱剝完牙,痛到嗌你太嫲嫲,好陰功!:(
-->剝牙?爺爺有蛀牙啊?點解要剝牙啊?
通常剝完牙食返枝雪條就無咁痛架啦

laulong 說...

小佚:

你爺爺嗰代,牙好的真係唔多!

因為冇好似你地嘅牙科保健,嗰時意識又唔開。

自由行 說...

師傳:

>但係我諗佢淨係借計數機俾你咋!
>呵呵,登報尋人喇,kakaka !
咁益我???? 話晒都有6呎高 hahaha~~~

>爺爺啱啱剝完牙
啊..要裝隻牙??? hehe

laulong 說...

要吖,仲有排捱!

唔通我真係講得大話多?