2009年10月11日星期日

多食損壽

.
我曾多次在網友處留言,說多食對身體無益,甚至有害。事實上身體吸收過多卡路里,只會轉變為脂肪,而過多脂肪對身體有害,已是共識。

就算不談脂肪、膽固醇這些東西,身體消化食物也是需要能量的,如果說機器有壽命,一台超越每天應有負荷的機器,只會讓壽命縮短。何況現在的食物太多添加劑、太多生化物或原料,很多食物已是必然含有微毒之物。吃進肚裏,情況可以想見。

最近科學家發現,減少吸收卡路里可以令老鼠變得更強壯,免疫系統更青春,腦部更活躍,壽命更長,該是印證了我的看法罷!

(點 click 放大)

(點 click 放大)


在科學家未能成功研製剔除 S6K1基因藥物前,少食,也許是善待自己,善待大自然的應有態度罷!
.
.
.

15 則留言:

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

現在我知道朗兄為何
青春常駐

eric 說...

所以七分飽是很有道理的。用藥始終不能全面,也會有副作用。

不過我聽說老鼠吃少了,身體是健康了,但會令繁殖能力下降。不知有沒有記錯。不過肯定的是,也不是十全十美的。

L L 說...

巴黎:

大約十年前罷,我也曾胖過,血脂超標,這是令我很詫意的。後來在一個契機下,我逐漸恢復少食多動,托賴到現在,身體狀況確比十年前好。




Eric:

老鼠總有地方不同於人,所以理論還是要到人類臨床才可徵信。

少食確有可能影響性慾,但不至於餓就可以。倒是現代男性因多食,化學物及激素吸取太多,精子質素及活力都下降。

所以都係有仔趁嫩生,在中年未發福之前,做咗人,達咗標為上算。

Coffee 說...

看了你post出來的健康資訊,提醒自己唔好咁為食喇。

梁奕 說...

步入秋冬,又係火鍋,臘味,煲仔飯旺季...真係要小心,小心...多謝提醒-.-!

Ebenezer 說...

laulong:

我諗我而家差唔多係你十年前嘅情況:(

玩在才發現,原來點樣去減脂及常保持在fit嘅狀態,係一門好高深嘅學問。

the8 說...

多謝校長分享!

我果日打完邊邊...第二晚食咗玄米粥咋!

肥貓 說...

"多食損壽", "少肉多菜", "七分飽" 都是很有道理, 但總是知易行難. 我也想老公會付諸行動, 他前陣子痛風, 腳痛至走行不得, 怪可憐.

L L 說...

Coffee:

係呀,食少啲卻食精啲,不失為上算!




Denzel:

煲仔飯還可。每次食完火鍋,我都又辛苦又內疚。




Ebenezer:

係我十年前嘅情況?有得掹架,只要減食量減塩減糖減油,並多走動即可。

保持在fit嘅狀態確實係學問,不過也牽涉很多其他因素,容後再述。




The8:

平衡番雖非上算,但也勝於持續多食。我有時都會放吓自己假架,不過真係好間中咯!





貓姐:

我知道架,食大咗食開咗好難收番,五味使人口爽,喜歡食確係一種癮。然而若因食而病,卻又得不償失。

痛風好慘架,要戒酒戒蝦蟹等食物,貓哥真係要忍口喇!

自由行 說...

>>煲仔飯還可。每次食完火鍋,我都又辛苦又內疚。

煲仔飯都唔野少架....校長!!

L L 說...

但斷估冇打邊爐食咁多肉掛?任食嗰啲仲犀利!

佚名 說...

爺爺:
好彩我唔算肥者hee

L L 說...

小佚:

你反而要增肥呀!

自由行 說...

佚名唔駛增肥, 我送20lbs 俾你!!

佚名 說...

爺爺:
唔駛啦掛0.0!

行姐:
唔好啦掛!XD