2011年3月19日星期六

微小也堪誌

一個小小的驚喜,是否極泰來嗎?

21 則留言:

Armadillo 說...

小小的驚喜?頭先睇新聞,話有人中咗半注六合彩頭獎,唔通就係校長你?

laulong 說...

哇,半注都一千五百幾萬,仲小?

係中咗,四個半字,好過財爺派嗰六千文啲咯 :p

Armadillo 說...

哈哈,仲唔多謝我?我都有份貢獻俾你架!!!

laulong 說...

kakaka, 謝謝!下次你多謝番我 :p

Coffee 說...

小小的驚喜?
咩呢?我一定估唔到,開估啦:)

laulong 說...

開咗喇 :p

Coffee 說...

四個半字有幾多$$:P

卡臣 說...

生活有驚喜
開心樂無比

laulong 說...

9600 呀,買唔到部 D7000 .

laulong 說...

謝謝卡卡,我地輪流中,Arma, Coffee,卡卡,個個都中!

Coffee 說...

嘩!四個半字有$9600咁多架!D7000又幾$$呀?

laulong 說...

套裝 13000 呀!

Coffee 說...

自己加啲,買啦!你影相好有自己風格,值得在這方面加強裝備!

嘿嘿 說...

我不懂玩,只是偶尔跟着买!哈哈哈~

阿貓 說...

恭喜!恭喜!

佛爺 說...

校長:

可以買部P7000,差唔多咋!

laulong 說...

Coffee:

我廿幾年前發過燒,依家免免地疫架喇,部 D7000 係好正,但個買心都仲未好切 :)




嘿嘿:

我叫做撞吓手神咯,期期買一兩條電腦飛,你跟著買也可以了,運氣隨時撞埋黎。




阿貓:

多謝你,叫做可以解頤一下 :)




佛爺:

我依家用緊 G10, 中間機種,唔上唔落,等吓 P7000 嘅後繼機,spc 再新啲,可能心動:)

匿名 說...

9600...請食飯請食飯請食飯~~~~

自由

匿名 說...

買啦,咁先可以貢獻經濟,
唔洗下下靠D自由行。

Hana 說...

分享下好喎!

請食飯!

laulong 說...

小行:

師傅請徒弟食飯,應該應該 :)



匿名:

總會消費一下的,叫做獎賞吓自己 :)




花花:

咁我希望期期都中喔,個個星期都同你分享:p