2011年3月8日星期二

阿媽真係咁做嘅?

阿仔,坐馬路喇,啲車唔會撞埋黎架!

阿仔,阻住啲交通喇,哩啲係公民教育黎架!

阿仔,香港好安全,遊行係唔會俾人拉架,瞓街阻交通都唔會架!

阿仔,上次俾你摸吓盾牌嘅質感,今次體驗吓伸縮警棍、催淚彈、水炮,不過應該唔會有子彈,唔死得人架!

阿仔,唔駛驚佢地使用武力架,而且武力嘅定義係唔包括胡椒噴霧嘅,胡椒愛黎炒餸架嘛,就算中招,洗吓就冇嘢架喇!

阿仔,和平表達係冇用架,你跟住哩班大佬喇,第時佢地叫你瞓街就瞓街,爬欄就爬欄,撞差佬就撞差佬,咁樣社會就會好架喇!

...........


唉,阿媽真係咁做嘅?
.
.
.
去年今日:歲月
.

16 則留言:

HollyCow 說...

電電視新聞中看到這個阿媽,真系真系超強!
1個字-服!
2個字- 無腦!
3個字- 虐待狂!

laulong 說...

haha,我勁討厭哩個做人老母嘅!

l.minor 說...

母親的腦袋搬家了

largeheadboy 說...

等我上返 youtube 睇先~

Coffee 說...

我以為教育孩子不是人人識,真的很難,但愛護自己孩子應是本能來的嘛!

那位媽媽的無知令孩子受苦,事後還不醒悟,真的很令人討厭!

佛爺 說...

校長:

八歲就話公民教育,果個女人不如放成人電影比個仔睇,以免佢第日洞房花燭夜,唔識做,佢就無孫抱。

有咁既老母,最慘係個細路仔!

新鮮人 說...

我無睇新聞,
費事煩嘛!

不過做人父母嘅唔應該教子女要點做,
應該教導子女點樣可以獨立思想,
唔好人云亦云,
胡亂受人影響,
可惜這個所謂母親就背道而馳了。

laulong 說...

minor:

搬到 pat pat 去了!




大頭哥:

仲有啲漏網嘅,睇埋哩段:

http://www.youtube.com/watch?v=uRynEW0rnh0




Coffee:

真唔係個個識做父母,哩個老母係過度將自己嘅意念硬擠在孩子的腦裏,甚至有把孩子當做私產嘅心態,只不過未去到叫個子女一齊跳樓燒炭嘅地步!




佛爺:

唔止呀,佢喺孩子手抱時已帶個仔出黎公民教育!呵呵,真係胎教都唔止呀!




新鮮:

我就係慶幸我阿爸阿媽任我自由發展,哩個實在太重要,太可貴!

匿名 說...

有個咁既阿媽,
佢個仔真係喊得一句句。
8歲咋,你阿媽要公民教育你......
咁就真係要祝你快D長大成人......
你就可以自決參唔參加呢D唔守規矩既遊行示威......
到時噴死無怨啦......

laulong 說...

唉,你講得啱,真係識生唔識養,佢只當個仔係佢意念投射嘅工具!

另外,我都奇怪嗰細路嘅老豆去咗边呢?點解冇喺旁邊保護個仔嘅?唔通佢兩公婆對示威嘅睇法都有分歧?又或者係個老母夾硬黎?咁喊得一句句嘅分分鐘唔只佢個仔噃!

Armadillo 說...

琴日同個朋友傾開呢單,佢話嗰晚同一大班人食緊飯,個個睇完新聞都喺度媽媽叉叉。有人仲提出一個好有趣嘅觀點,就係家長帶細路去咁嘅場合,可唔可以告佢地疏忽照顧兒童呢?講真又係喎,帶細路去咁嘅地方,一定危險過單獨留佢地喺屋企啦!

laulong 說...

直頭係疏忽,甚至係坑害兒童!若果個細路真係唔好彩俾人責親(有個差佬俾個鐵馬責傷咗喇),爆缸流血斷手斷腳死鬼咗,咁真係疴哩吉帝咯!

個婆娘諗野唔經大腦,坐馬路示威咁高危都做?要做,自己做喇,細路啲骨都脆過人喇,係咪錫個仔架!

匿名 說...

你寫此blog,問過你媽媽未,如果你被人批評,控告.,她會否比人批評,pat pat比人.......?

Ebenezer 說...

稚子無辜,何忍變為母親信仰的祭牲?

Bittermelon 說...

昨日睇新聞,原來呢位母親沒有即時照顧受胡椒噴霧整親既兒子,而且仲見個仔企定定比D記者影完,先好去抺胡椒噴霧.利用個仔成為抗爭工具,你話死唔死.

laulong 說...

11:25匿名:

你說甚麼呢?

唉,看來你並非文字地痞,縱使水平如此,也算了,不回應你了。




Eben:

天地不仁,以萬物為芻狗;如今卻是為母不仁,置稚童於險地!




苦兄:

我已是無言!虎毒不食兒,好簡單,不要說被胡椒噴霧噴到,推撞間分分鐘俾人踩倒責倒,點算?