2013年1月17日星期四

遲到 . 1874

.
多願能遲到這世界廿年,就能給你我最好的。















.
.
.
倒轉了的 1874


.
.

仍然沒有遇到 那位跟我絕配的戀人
你根本也未有出現 還是已然逝去
懷疑在某一個國度裡的某一年 還未帶我到世上那天
存在過一位等我愛的某人 夜夜為我失眠
*從來未相識 已不在  這個人 極其實在卻像個虛構角色
莫非今生原定陪我來 卻去了錯誤時代*
情人若 寂寥地 出生在 1874
剛剛早 一百年 一個世紀
是否終身都這樣頑強地等 雨季會降臨赤地
為何未 及時地 出生在 1874
邂逅你 看守你 一起老死
互不相識相處在同年代中 仍可同生共死
Repeat *
情人若 寂寥地 出生在 1874
剛剛早 一百年 一個世紀
是否終身都這樣頑強地等 雨季會降臨赤地
為何未 及時地 出生在 1874
邂逅你 看守你 一起老死
若果不可相約在和平地方 也與你暢遊戰地
為何未 及時地 出生在 1874
挽著你 的手臂 徹夜逃避
漫天烽火失散在同年代中 仍可同生共死
.
.
.

20 則留言:

匿名 說...

癡線 果時你仲係得14歲咋

L L 說...

我話遲出世呀 >.<

匿名 說...

點解你駁到我架?你知我問咩咩?三十四跟你遲出世二十年咩關係呢?點解你唔開口問我條數點計出嚟?你唔好奇既咩?你唔好奇, 又輪到我好奇了. 我知我心裡面諗乜咩?

Unknown 說...

港版「人鬼情未了」???

L L 說...

匿名:

遲出世廿年我咪得三十幾歲咯,明唔明?




世純:

係老鬼情未了 ^^

新鮮人 說...

係咪識到個後生女呢?

Jessica Chan 說...

吓...校長遲到,學生知唔知呀

蝸牛 說...

心理年齡比實際年齡重要啦。

L L 說...

新鮮:

想都冇用,點可能遲出世廿年呢?




J:

考緊試,經過禮堂時有啲睇到。




牛兄:

係,但人生、活力不能否認的已走了一大段下坡路,風華正茂早已過去。

卡臣 說...

我都想回到青頭時

largeheadboy 說...

1874, my all time favourite 呀!

L L 說...

卡卡:

回到青頭時,肯定玩勁癲嘅!




大頭:

學唱緊,哇,好難唱!

l.minor 說...

校長同匿名對答很妙XD

Armadillo 說...

哈哈,薑越老越辣、老婆越老越可愛、男人越老越可靠,年齡唔係問題,心態先係最緊要囉!

Unknown 說...

唉,我自己細個時就想快D長大,而家人大咗,就想回到過去:(

韻味熊貓 說...

校長:

失落在一百年前的維多利亞年代?那時歐洲,聽聞兩夫婦也要分房而睡的.

匿名 說...

我奇怪你解會揀佢, 外型同你南轅北輒(除咗對腳), 你斯文靚仔好多!

L L 說...

minor:

就黎答唔到喇,因為唔明,唉,我悟性低!




Arma:

男人越老越可靠,哩句最啱我 XDDD




世純:

我都係,若時光倒流,年會從頭來過,揾老婆更加係!




佛爺:

聽講英女皇同皇夫依家都係分房睡,其實幾好架,唔駛聽鼻鼾同磨牙,行周公之禮後分房休息,幾好架!




匿名:

講乜呢?請問!

匿名 說...

冇嘢 我諗起個衰人唧

匿名 說...

聽日星期六可以飲咖啡LU