2013年1月9日星期三

變奏夜祟基

.
魔術師妙筆生花,令人樂透!

情緣、舊愛、角色扮演、炒貴刁、熱奶茶、凉粉、援交竟與有酬遊行 mix up ......

組成令人捧腹的組合!


去看: 魔術師 〈夜崇基〉



.
.
.

35 則留言:

Jessica Chan 說...

你這位博友魔術師真係好搞笑,為校長變出另一種生鬼情緣!

匿名 說...

(師妹用剛抹過嘴的紙巾,給師兄擦去眼淚。)

哈哈哈哈....笑到我反艇!
真係好鬼正嚴呢篇


路過多口

韻味熊貓 說...

校長:

哈哈!個情節真係賤到痺!認真夠絕!

卡臣 說...

哈哈哈! 援交...

匿名 說...

今日單倫常慘案令我更加確定姐弟戀是注定悲劇收場的!除非你看得開, 否則別要碰.

匿名 說...

>>倫常慘案令我更加確定姐弟戀是注定悲劇收場的!

不是因果關係罷!

魔術師 說...

多謝諸位讚賞呀!

其實啲劇情一早有暗示喇:師兄都生銹了,師妹點會無老過呢?佢又點會唔識路?仲捉起師兄隻手擺上心口,咁鬼豪放呢?

魔術師 說...

又,成篇文的靈感來源就係幅相,極有「事後分贓」feel,再work backwards就變成呢一篇故事了。

XDDD

Unknown 說...

估唔到最後係援交,仲要係精神上嗰隻喎 :O

匿名 說...

魔術師好野!個故事好好笑!
工作中既苦中一點甜!^^

師兄出手250真係低左d啵!哈哈!!

自由

L L 說...

J:

對,魔術師精靈鬼馬,政治事理分析又鞭辟入裡,勁呀!




路過多口:

若係真師妹抹過嘴的紙巾,唉,我用黎食都制 :p




佛爺:

食正我對師妹嘅懷戀,唉,人世幾回思往事,山形依舊枕寒流,老咯,冇咯!




卡卡:

喂,咪制呀 :p

L L 說...

11:22 匿名:

女大過男出事機會真係大啲,可憐那小孩,唉!




11:55 匿名:

因果潛伏在多缺陷的關係裏!




魔術師:

噢,我多希望我師妹係一個 cross over, 有七八十年代的清純又有21世紀的奔放 ^^




世純:

O 嘴哩, 魔術師係估唔到嘅 XDDD




小行:

250, 擺明同食覇王餐唔大分別咯, hahaha, 師兄老式人,知鬼市場情況咩!

匿名 說...

原來你一直鍾情於中大的師妹, 彼女究竟是清麗脫俗的小龍女呢, 抑或聰明絕頂的蓉兒, 又或温柔多情的王語嫣呢?

匿名 說...

校長:

你諗多左呀!我指...遊行都5 o舊呀!250仲要摸手仔同2份食炒貴勺

自由

Quality Alchemist 說...

意想不到, 笑到爆嘴!

L L 說...

2:00匿名:

師妹,幾廿年前咯,那時確曾盪漾過。

她絕不像正語嫣咯,她像蓉兒多一點,聰明得可以!




小行:

250仲要摸手仔同2份食炒貴勺...

haha, 咁上下喇,師傅边捨得駛錢 ^0^




QA:

真係好頂癮 XDDD

匿名 說...

今年大學畢業25周年, 同學搞咗個聚餐, 我會出席同埋看看多年不見的老同學現今的模樣.

魔術師 說...

//她絕不像正語嫣咯,她像蓉兒多一點,聰明得可以!

跳脫的聰明是蓉兒;
知心的聰明就是雙兒了。

L L 說...

嗯,1/4 世紀,再遇舊同窗,是無以尚之的 :)

匿名 說...

你今年同學聚會最少都三十年啦!

L L 說...

魔術師:

師妹還是似蓉兒多一點,只可惜我不是郭靖!

L L 說...

匿名:

81年畢唔業,32年喇!

匿名 說...

梁享都係81年出嚟, 又係畢唔業, 點解我同呢D人咁有淵原.

L L 說...

誰?

匿名 說...

我一直以為他是hku, 或hkcu的, 讀文學或者翻譯的, 不過, 竟然....

我唔知佢係邊個, 佢自己都唔知自己係邊個, 佢有D似果個西毒乜乜乜

L L 說...

huh, 咁神奇?

匿名 說...

不不不 我不可能把他當作文科生的 我根本對文科的男生看不上眼的

蝸牛 說...

魔術師呢篇,集懸疑寫實情色,好睇過倪匡啦!

L L 說...

匿名:

唓,文科生主宰世界呀,所以話你~~~




牛兄:

倪老鬼啲嘢?呵呵呵 ~~~~

匿名 說...

咩, 唔識唔好亂UP, 你讀過文科班咩? 哼, 我就讀過, 都唔知幾恨換哂工科的男生, 佢地擔得抬得, 去野營搭個行宮又得, 鑽木生火又得, 打雀仔燒埋都得.

魔術師 說...

//集懸疑寫實情色

查實我留返啲無寫架喇!

師兄:梗唔係喇!我老喇,再鋒利嘅刀都有生銹嘅一日。拳怕少壯,如果頭先打起上嚟,我驚俾條靚仔打鑊金咋!

師妹:(捏了一下師兄的手臂,眼光卻盯在他的胯下)但係「棍怕老郎」喎!嘻,我就話師兄同靚佬湯差唔多嘞!

L L 說...

匿名:

所以你未見過掂嘅文科生(雖然係少啲 ^^),打怪獸打更打爛仔都得呀,唓,工科生!




魔術師:

我知我意會到呀,但唔敢點出黎咯,最近有個明光社道德塔里班匿名間唔中黎單打 >.<

魔術師 說...

師妹:(捏了一下師兄的手臂,眼光卻盯在他的胯下)但係「棍怕老郎」喎!嘻,我就話師兄同靚佬湯差唔多嘞!

師兄:(面紅紅)咩「棍怕lau long」呀?都唔知你講乜?

匿名 說...

魔術師:

代版主答:男人怕,女人唔怕 XDDD

L L 說...

hahahaha ~~~~~