2013年11月14日星期四

諍言不是這樣的

.
網上圖片

小矮人樣子太醜,真不想一上自己的博就入目,還是趕快再貼一文以推走這叫人作嘔的圖像!

有人說小矮人道出了諍言,自由擋那周梁蠢婦也有相類似的講法,讀後的感覺就是 OMG!

諍言是這樣的嗎?小矮人是  CY 揀選委任的,好歹就是知遇自己的老細,以矮子之才,頂多做一個一線尾二線頭的閒官,幾時有機會做到樞機首輔?正如我上文所說,是朝廷無人,才讓這二流角色簪花戴紅!

行政會議是特區政府的最高決策機關,由港英時期行政局延續而來,架構,功能,角色基本無異。港英時期行政局阿頭 (即港督)有決策的最終權力,行政局議員只是港督的智囊,在討論政策時給港督提供意見,是否採納都仍在港督的決定,中間不存在少數服從多數的投票生態,是以行政局必須奉行保密及集體負責制,沒有議員可以公開行政局的決策過程和個別議員的取態。

如今小矮人是行政會議首席,竟然公開批評特首,也間接披露了自己的取態,根本就是違反了行會保密及集體負責制,從政治道德講,也就是挾公眾以壓特首,根本就係行政會議的叛徒。

要進諍言?閂埋門喇,在行政會議裏你有一千個機會, CY 係咪李世民係另一回事,小矮人你肯定唔係魏徵喇!
.
.
.
延伸閱讀:林煥光小人格局
.
.
.

13 則留言:

the inner space 說...

不過魏徵曾經斬龍
而龍是皇帝的化身
如今他以為去屠龍
發夢未有咁早掛吓

L L 說...

小矮人相信利用是人生至理,今次利用埋 CY , 用插佢去爭取民望,想把自己塑造為官府裏的清流,卻不知自己形象太差,民望本就不高的他益增醜態!

奕山 說...

劉兄,
佢就想做官府裏的"清流"...
不過我覺得佢睇落好似"青樓怨婦"多啲^.^!

L L 說...

呵呵,旨哉斯言,他更是青樓醜婦,難怪生怨

韻味熊貓 說...

校長:

吾!……,呢條友可能有「反叛性格」。家庭,對老婆不忠,搞女人。工作,對上司不敬,攪攪震。吾!……,佢可能有「搞屎棍」的基因。嘻嘻!

匿名 說...

開口埋口話人"矮人" , "蠢婦", 這叫做人身攻擊. 也不見得好君子啊

L L 說...

校爺:

所以用棍要謹慎,搞屎喎,哈,佢真係叻晒!




匿名:

所以衣冠唔會有禽獸,斯文唔會有敗類,矮人只可以自稱,蠢字要從字典抹走!

仲有,軍隊唔應該殺敵,壞蛋唔應該被罵,色狼唔應該俾人叫賤格。

犀利,請快樂地做你的君子去!

新鮮人 說...

唔知佢之前係決議前有否諫過言,
不過依家哩個時候先開口就似插人多過進諫了,
係諫就一早諫,
一個月出都應該出左聲啦
唔係哩個人人 狂插"師歪"的時候先出聲羅,
哩d叫狗咬主人,
絕非言官進諫。

L L 說...

人人狂插"師歪"的時候先出聲,正係看風駛帆,撈取民望,這人吃裏扒外,推出午門可矣,先斬小頭,再斬大頭!

Armadillo 說...

哈哈,呢啲就係「又要做老舉,又要立貞節牌坊」嘞!作為集體負責制嘅行會成員,有鑊梗係要一齊孭啦!如果唔想孭咪劈砲囉,相信思歪唔會用刀行住佢條頸唔俾佢辭職啫!

L L 說...

條友真係老舉咯,但係同「老而不死是為賊」異曲同工,都係老而不 XDDD

Armadillo 說...

哈哈,老而不……舉!咁咪好囉,唔使再搞婚外情嘞!

L L 說...

呵,唔好俾我批死,條友自認倜儻風流,老而不 ...都去搞,對方俾佢搞到唔到喉唔到肺一件事,哩類人個心態就係咁!