2010年7月11日星期日

老老實實,唔好呃人錢

.
.
最近電影是看多了,對電影的評價我還是一貫的,看意念、劇本、手法、演技、誠意。一些挾影展獎項而來的戲可以不外如是,一些名導演拍的戲可以不知所謂。這世界,名不副實的事情實在太多了。

我沒有任何背景,寫哎吔影評只向自己負責,看了爛電影寫幾隻字消消氣,看了好電影又會舞幾隻字雀躍一番,絕對是人之常情。

最近看了〈鎗王之王〉,真是滿不是味兒,之前也寫了些評論文字。電影還在上演,在商言商,廣告繼續賣也是正常,但用到「好評如潮」、「影評、博客、討論區強勢推介」就差點令我噴飯。

爛電影又豈只這齣呢?「唐伯虎點秋香2之四大才子」,看了幾次免費畫頭都覺得難受,更遑論要我掏腰包。至於「色慾都市 2」、「吸血新世紀 3:月蝕傳奇」,看過上集領過嘢,仲黎?你估真係錢易賺牙?

倒是今天看的「鐵血戰士 S」不俗,雖然那用了 N 次的外星異型已沒有新鮮感與看頭,但淨看場面,特技已值回票價!
.

8 則留言:

Ebenezer 說...

你真支持香港經濟,咁多爛片你都肯入場去搏^^

IamMiss無糖 說...

我今日都睇左呢套,個人覺得真係免費戲飛就算,要俾錢就真係唔好搞!吸血1是幾好的,2我連入場都唔想,3去左睇;感覺都係麻麻,但因為我本身係twilight迷,4應該都係要貢獻銀兩了。

L L 說...

Ebenezer:

有啲戲我都係打死都唔睇架,失錢固然唔值得,嘥埋時間就更唔抵!




Miss無糖:

我睇吸血 2 都係贈券,奇怪係戲雖然無睇頭,但戲院裏啲 fans 反應仍不弱。或者係代溝罷,真係可以解釋咸魚青菜,各有所好!

IamMiss無糖 說...

其實書來說, twilight1-4, 都是1和4最好看, 主因是2主要描寫女主角失去男主角後的心態和另一男角(jacob)之間的互動為主, 不是super die hard fans, 實在難以令人入場欣賞, 又如果沒看過1或書, 更加是摸不著頭腦戲在演什麼。^_^

L L 說...

>>如果沒看過1或書, 更加是摸不著頭腦戲在演什麼。

我就係喇,但可能更兼我 50 後,總是接受不了那吸血男的蒼白與妖魅。

Armadillo 說...

廣告靠得住,猪姆會上樹!就算係特技大片,有時都會中招。當你睇完成套戲之後至發覺原來最精彩嘅鏡頭已經見過晒,真係唔知買飛入場為乜。

L L 說...

呵呵,商業嘢就係咁。不過講得衰啲同拍拖結婚一样,拍拖時乜都甜蜜,好嘢乜都見晒,結咗婚就衰晒,唉,也都唔知結黎做乜。

拿拿講笑咋,女 blogger 咪插!

匿名 說...

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!