2011年2月2日星期三

玉兔迎春賀豐年



祝各位兔年豐盛,瑞滿吉祥!
.
.
去年今日More about SEN
.

52 則留言:

佛爺 說...

校長:

祝你落筆如神!辯才出眾!

Ebenezer 說...

第一個祝你周年旺相!

naruto 說...

迎春納福?詐癲納福就聽過,呵呵~

恭喜發財呀~

sun 說...

劉Sir

祝你新年快樂 身體健康 萬事如意~

laulong 說...

呵呵,佛爺,也祝你軟玉溫香,懷抱有情!

laulong 說...

Eben:

這賀詞確也第一,你也是啊,周年旺相更福相,喜事年年永相連!

laulong 說...

naruto:

不用裝癲也納福,財源匯聚達三才,祝你聖手常開,佳景長來!

laulong 說...

Sun:

你也是啊,樂滿兔年積滿福,吉星鴻運永照臨!

Mag 說...

laulong..

好鐘意你相簿張花花相好有詩意呀!!
祝你..
身體健康,事事如意!!!

laulong 說...

謝謝阿 Mag!

你也是呀,新一年喜樂長臨,拍照得心應手,靚相長影長有!

佛爺 說...

校長:

兔女郎接受你的邀請,登門造訪呀!

校長呀!我要你!元宵佳節見我呀!

largeheadboy 說...

祝校長落筆生花,擲地有聲
仲要肥肥白白,笑口常開!

肥貓 說...

laulong,

一祝你和家人新年快樂, 心想事成, 身體健康

二祝你的學生聽教聽話

三祝你快d練番個六"舊"腹肌出黎^__^

laulong 說...

呵呵呵,好醒神呀佛爺!

見呀見呀,幾大都見 @@

laulong 說...

大頭哥,我....我好想減肥 :(

但我承你貴言,過咗正月至減喇,hahaha ...

laulong 說...

貓姐,多謝你呀,學生都聽我話嘅,但那肚上脂肪卻很反叛呀,始終是六神合體,仲要珠圓玉潤,呵呵,六舊難以哉難以哉!

Coffee 說...

校長︰
希望來年仍能拜讀你精彩的文筆,繼續貼多啲文吖!
祝你兔年心態更年輕,動如脫兔!萬事如意!

HollyCow 說...

祝朗朗及在这裡天天见的朋友们兔年好運!來加拿大探牛牛!

Hana 說...

恭賀新禧!身體健康!

減肥成功!

laulong 說...

Coffee:

我身好重吖,難如脫兔咯,但文章會寫下去的,謝謝!

卡臣 說...

校長

祝你兔年更上一層樓,笑口常開!

laulong 說...

謝謝牛牛,有機會定當探訪,試吓牛牛手車呀!

laulong 說...

花花:

承你貴言啊,也祝你金股齊鳴,財源廣進!

laulong 說...

謝謝卡卡,你也是呀,也祝你文思如泉,演藝更精!

自由行 說...

校長:

瘦身成功, 身體健康!! ^^

eric 說...

差啲都唔記得喺年初一!祝新的一年健康快樂,小朋友就聰明伶俐!

HoLLyCoW 說...

唔好太耐,加拿大80歲后要每年考牌,我驚再考唔到。

laulong 說...

小行:

師傅唔夠你叻囉,你就 slim 晒,我就圓晒!

祝你兔年大吉,心想事成呀!

laulong 說...

謝謝你 Eric !

你也工作順利,生活美滿,想嗰樣有嗰樣!

laulong 說...

哇牛牛,唔駛 80 嵗,你80歲我都行唔郁咯!

盡快盡快,有機會即來!

鹿米館 說...


事事如意
心想事成

瞎子 說...

劉兄,祝新春大吉~~

laulong 說...

鹿米兄:

祝兔年順景,福樂同來!

laulong 說...

瞎子兄:

謝謝,也祝你鴻運當頭,如意吉祥!

Quality Alchemist 說...

祝新春快樂,兔氣揚眉。
QA

小貝 說...

朗兄!

小貝沒遲來 :)

祝新年快樂,身體健康,心想事成!

laulong 說...

QA:

謝謝!祝你兔年順景,學術精進,才識兼收!

laulong 說...

小貝:

天涯之遠,祝福之近,祝你兔年旺相,心想事成!

新鮮人 說...

祝你"

身體安康,
萬事勝意!

舸兒 說...

朗兄, 過來跟您拜年呢!
祝您新年萬事如意!身體健康!出入平安!

Desertfox 說...

校长,
祝身体健康, 万事如意.

laulong 說...

謝謝新鮮!

祝兔年好年,喜悅吉祥!

laulong 說...

舸兒,謝謝你呀!

也祝你兔年樂賞心,事事隨人願!

laulong 說...

Desert, 謝謝你呀!

祝闔府安康,鴻運吉祥!

l.minor 說...

laulong兄:

祝你身體健康,青春常駐,萬事大吉,龍馬精神呀!

嘿嘿 說...

迎春纳兔福临门
大吉大利金满堂

鹿米館 說...

新年進步,事事如意:)

laulong 說...

謝謝 minor !

我不青春喇,但心境仍如小童 :)

也祝你兔年順景,户納千祥!

laulong 說...

謝謝嘿嘿!

春來溫暖滿人間
富貴安康喜盈門

laulong 說...

鹿米兄:

你也是呀,喜隨身伴,富貴長來!

篤篤篤撐 說...

初三先黎拜年, 遲左唔會好介意,
祝你心想事成, 萬事大吉, 發~~大~~達!!!!

laulong 說...

haha, 新春大吉,唔遲唔遲!

做緊夜鬼呀,睇英超睇到 short 咗呀 @@

我都祝正財橫財都就手呀!