2012年2月27日星期一

又一個運動美女

彭迪爾頓 ( Victoria Louise Pendleton ) , 英國單車運動天后,京奧兼世界賽雙料冠軍。





相類文章:她的美麗通行證
.
.
.

13 則留言:

卡臣 說...

大腿肌肉好勁呀

laulong 說...

踩緊嗰時啫 ^^

匿名 說...

鬼婆都是粗糙些!


sPace

Terence Yun 說...

嘿嘿 說...

大腿很像男人!

largeheadboy 說...

大脾仲粗過我~

Armadillo 說...

哈哈,踩緊單車把頭髮都可以成舊唔散,咁嘅洗頭水我就唔敢用嘞!

佛爺 說...

校長:

好易被佢條大腿夾死!嘻嘻!

l.minor 說...

都幾靚女呀!

laulong 說...

inner:

佢算好啲架喇 :p




鹿米:

係呀,有種力量之美!




嘿嘿:

咁係運動員嘛,仲係踩單車!




大頭哥:

我諗都粗過我,但線條算靚,尤其穿高踭鞋的那張!

laulong 說...

Arma:

呵呵,你真係細心!




佛爺:

死就死喇,哈哈哈,做鬼也風流!




minor:

對對,好唔錯喇 :p

hollycowplanet 說...

很少運动员这么美!

laulong 說...

還滲透一種力量之美!