2012年3月14日星期三

分配工作是最難的

網上圖片
難在你要思考工作與員工的職級、權責、能力是否配對,又要平衡工作負荷,整個安排要令工作順利完成。

這幾天都在思量因公開試停課幾天的監考安排,由老師到助理到工友,撇除可以倦勤的,要分配五六十人的工作,誰做主誰做副,誰做多誰做少,誰可以只做後備,真是腦汁絞盡,華髮蔓生。

不過分配工作也可以是最易的,把整個責任推給某下屬做就可以了;又或者,不計較合理與成效,胡亂安排又可以了,但這做得出嗎?

不過,無論你怎樣用心安排,下面總會有質疑或不滿,因為大部分人都喜歡跟別人比較,總覺得自己不應做這麼多,別人不應做這麽少,為甚麽要我做而某某卻不用做等等。

這是人性,明白的。管理工作吃力不討好,也是明白的。
.
.
.
.
.

14 則留言:

匿名 說...

收得份糧,工作時間內都要做!

自由

laulong 說...

哈哈,小行,多些像你這樣公道的員工就好了 :)

魔術師 說...

前老細妹頭,次次搞親project都係急就章,胡亂拉伕,無內容無計劃,終日無事忙;平日只信吹水友,唔掂時就搵我。

所以今次我有機會轉會,馬上推薦埋幾個做得嘢嘅同事去(妹頭就係想收埋佢地),好似大廚一走,就成個二三後鑊連洗碗都一齊走一樣。

Ebenezer 說...

世上多幾個好似你咁嘅老細,世界會美好好多。

laulong 說...

魔術師:

我喺你嗰邊睇到呀,職場都係咁,我有個科主任,死都要保住教唔到書但擦到佢鞋嘅廢人,貽害學生,衰過你個妹頭。依家老細保住佢,我唔同佢開火住,但總有一天我會省到佢立立 ling!




Eben:

唔係架,喺我班同事眼中,我就係狼振英,佢地不知幾想有個傻英年 XDDD

卡臣 說...

最緊要:偷得浮生半日閒

嘿嘿 說...

人生就是分分钟都得接受挑战…… 呵呵

the inner space 說...

一個 organization 裡一定有“篤擦”這類人生存,因為這是人的 organization 也!

新鮮人 說...

post啲工作單位出來,
由他們fill in the blank!

laulong 說...

卡卡:

咁編好晒啲嘢,就可以偷入半閒堂,爽吓癮咯!




嘿嘿:

哩個戰挑咗十幾年喇,都唔知係咪整蠱,升咗成棚人啦都唔揾人接我哩個 job!




inner:

對對,有陳督擦,又有王督擦,成班友都係當差架 XDDD




新鮮:

最慘係不同科目考時不同,工種工作負荷不對等,放出黎就會爭先恐後,一陣又話你梗係預先通知阿边個边個,等佢霸頭位唔駛做,爭議更大。

the inner space 說...

學校每科的panel就是一個山頭。山寨主義抗拒中央,再加上山頭合縱連橫,要學武松景陽崗打虎,談何容易!

laulong 說...

打真老虎我梗唔掂,但打山頭老虎我還可以,待適合的時機殺虎去也!

C.M. 說...

校長,狼振英先冇你佄有魄力佄有心。你好過佢不止十倍。

laulong 說...

哇,CM 我何德何能呀,狼英真係狼,是挺有能力與步驟的,盯緊了就必殺,若放在好的方面,施政是會有作為的。