2012年12月12日星期三

咪話男人唔識買嘢

.
今日睇報紙,知道萬寧  ANNECY  lotion 減價,由 50.9 ( 咁哩個所謂原價從來冇出現心知肚明喇 ) 減到會員價 17.5 , 無論點都好都係平喇,午飯後就去學校附近的萬寧看看。

去到後發覺貨架得番五支,有理無理都殺埋佢喇!俾錢時見售貨啫完機後仲揼五卷化粧綿落去,先諗起原本有餅乾送,但送完了就用化粧綿代替。

化粧綿對我黎講冇鬼用,自然恨原本送話值 15.9 嘅 Momoko 杏仁花生味餅乾喇!

俾錢,10 樣嘢仲要加埋 20 文優惠券,才 87.7 (唔知點解突咗兩亳 ) , 點計都抵到爛咯!



後記:ANNECY 幾好用,2011年暑假去呼倫貝爾,全程用佢,竟然間勁曬都唔乾唔甩皮,仲要超級防蚊。去摘藍莓,同遊的被叮到週身痕,我卻竟然不中一招,是意料之外的成效了,勁!

另外,今日 12.12.12 喇,微博上多篇貼文說甚麼「要愛要愛要愛」,愛乜鬼呢?離 21.12.12 只九天,信嘅就真係愛盡都係九日,海枯石爛無意思喇;但掉轉頭諗,要好好咁,黐纏咁,轟烈咁愛埋這九天,「要愛」又有番道理噃!
.
.
.
去年今日:不育的「最大敵人」
.
.
.

25 則留言:

新鮮人 說...

121212???
玩"鞋"音字幾無聊,
講得多就變真咩,
謊言就會,
得啖笑,
要得到真愛的人,
先學習去愛別人!

這隻潤膚露我麻麻,
個人覺得太油,
搽左週身唔舒服,
凡士林的蘆薈潤膚露是我選擇。

laulong 說...

我以前都用凡士林哩個品牌,後來轉咗用 Nivea, 依家同 Annecy 交替用,都 OK 嘅!

五珍 說...

真係估你唔到,識執筍嘢?﹗
下次有咩介紹嚟﹗

卡臣 說...

有無啲 made in india 架?

laulong 說...

珍:

有發現我就拿拿臨貼出黎,我睇八九份報紙,應該昅至啲嘅!




卡卡:

印度唔係最 hot 咯,西班牙就太危險,聽講...哩排興巴西同秘魯喎!

Hana 說...

叻得你吖!

laulong 說...

呵呵,花花,喺你面前,絕對唔敢認叻 ^^

蝸牛 說...

仲以為入錯BLOG,麻甩佬都識搞啲咁野。

S 說...

haha! 我前排都因為見枝萬寧 ANNECY lotion咁平所以買左枝ar,不過仲未用 ^^

laulong 說...

牛兄:

慳到幾廿才,可以買多幾條六合彩喇,話唔定幾千萬就咁樣番黎 XDDD




S:

係骨膠原還是透明質酸?哈哈哈,好用的,但揸面還是用其他面霜好,年多前我去內蒙,確是防曬沒脫皮了,但曬黑了的老皮就是不脫,呵呵,鳥卒了好一段日子!

l.minor 說...

Annecy? 死...未用過,不過價錢睇又真係平,又有咁多工效

laulong 說...

haha, 平過晒 Vaseline, Nevia, 同 Watsons 自家品牌,質素有番咁上吓,抵!

largeheadboy 說...

呢期勁需要 lotion 呀
每次秋冬去日本一定勁爆拆~

佛爺 說...

校長:

我都以為你貼錯相,睇埋文字至知道,文,是對,照的,頂你唔順。嘻嘻!

laulong 說...

大頭:

我仲慘,人老了特別易乾!




佛爺:

老了的男人有啲似女人 XDDD

匿名 說...

"佛爺:

老了的男人有啲似女人 XDDD

2012年12月13日 下午1:21"

不是這樣的, 我爸我哥我弟弟都不是這樣的!他們也會塗油, 但只是為了防爆拆, 沒有貪靚成份.

Jessica Chan 說...

估唔到你咁師奶(知慳識儉)!

琴日食完午飯,經過萬寧陪同事去了一轉,有九折喎。

S 說...

我戈枝係黃色架bo,寫住500倍保濕,透明質酸膠原蛋白,我係諗住用黎揸腳,haha~

laulong 說...

匿名:

我說是似師奶,留意減價,減得一文得一文 :p




J:

haha, 你講中,當你知道啲 product 毛利十倍八倍,賣得超貴,就知道即使大減價,都只不過是做小咗啲啲老襯罷了。

所以最理想就係唔消費,但不可能,惟有在最低價時才消費!




S:

500 倍?唔會喇,除非原本保濕 1分鐘,即係保濕 500 分鐘,等如 8.333 個鐘。

揸身體邊度都好,總之另揸面霜 :)

匿名 說...

估唔到校長都有c9既一面
自由

匿名 說...

我曾買過一枝
還沒用完就把它掉了

一支都可以用好耐
你買這麼多
是不是當時打算送人?^..^


^oo^

laulong 說...

咁平嘅嘢,點送呀!

送都送個鏈墜同鏈喇, OK 嘛 ^^

laulong 說...

吓?漏咗復徒弟添!噢!

匿名 說...


原來當時打算送鏈比阿邊個邊個嘅^^



^oo^

laulong 說...

哈,你又黎,若時光運轉,收禮物的唔知係边個呢?