2012年12月12日星期三

咪話男人唔識買嘢

.
今日睇報紙,知道萬寧  ANNECY  lotion 減價,由 50.9 ( 咁哩個所謂原價從來冇出現心知肚明喇 ) 減到會員價 17.5 , 無論點都好都係平喇,午飯後就去學校附近的萬寧看看。

去到後發覺貨架得番五支,有理無理都殺埋佢喇!俾錢時見售貨啫完機後仲揼五卷化粧綿落去,先諗起原本有餅乾送,但送完了就用化粧綿代替。

化粧綿對我黎講冇鬼用,自然恨原本送話值 15.9 嘅 Momoko 杏仁花生味餅乾喇!

俾錢,10 樣嘢仲要加埋 20 文優惠券,才 87.7 (唔知點解突咗兩亳 ) , 點計都抵到爛咯!



後記:ANNECY 幾好用,2011年暑假去呼倫貝爾,全程用佢,竟然間勁曬都唔乾唔甩皮,仲要超級防蚊。去摘藍莓,同遊的被叮到週身痕,我卻竟然不中一招,是意料之外的成效了,勁!

另外,今日 12.12.12 喇,微博上多篇貼文說甚麼「要愛要愛要愛」,愛乜鬼呢?離 21.12.12 只九天,信嘅就真係愛盡都係九日,海枯石爛無意思喇;但掉轉頭諗,要好好咁,黐纏咁,轟烈咁愛埋這九天,「要愛」又有番道理噃!
.
.
.
去年今日:不育的「最大敵人」
.
.
.

25 則留言:

新鮮人 說...

121212???
玩"鞋"音字幾無聊,
講得多就變真咩,
謊言就會,
得啖笑,
要得到真愛的人,
先學習去愛別人!

這隻潤膚露我麻麻,
個人覺得太油,
搽左週身唔舒服,
凡士林的蘆薈潤膚露是我選擇。

L L 說...

我以前都用凡士林哩個品牌,後來轉咗用 Nivea, 依家同 Annecy 交替用,都 OK 嘅!

五珍 說...

真係估你唔到,識執筍嘢?﹗
下次有咩介紹嚟﹗

卡臣 說...

有無啲 made in india 架?

L L 說...

珍:

有發現我就拿拿臨貼出黎,我睇八九份報紙,應該昅至啲嘅!




卡卡:

印度唔係最 hot 咯,西班牙就太危險,聽講...哩排興巴西同秘魯喎!

Hana 說...

叻得你吖!

L L 說...

呵呵,花花,喺你面前,絕對唔敢認叻 ^^

蝸牛 說...

仲以為入錯BLOG,麻甩佬都識搞啲咁野。

S 說...

haha! 我前排都因為見枝萬寧 ANNECY lotion咁平所以買左枝ar,不過仲未用 ^^

L L 說...

牛兄:

慳到幾廿才,可以買多幾條六合彩喇,話唔定幾千萬就咁樣番黎 XDDD




S:

係骨膠原還是透明質酸?哈哈哈,好用的,但揸面還是用其他面霜好,年多前我去內蒙,確是防曬沒脫皮了,但曬黑了的老皮就是不脫,呵呵,鳥卒了好一段日子!

l.minor 說...

Annecy? 死...未用過,不過價錢睇又真係平,又有咁多工效

L L 說...

haha, 平過晒 Vaseline, Nevia, 同 Watsons 自家品牌,質素有番咁上吓,抵!

largeheadboy 說...

呢期勁需要 lotion 呀
每次秋冬去日本一定勁爆拆~

韻味熊貓 說...

校長:

我都以為你貼錯相,睇埋文字至知道,文,是對,照的,頂你唔順。嘻嘻!

L L 說...

大頭:

我仲慘,人老了特別易乾!




佛爺:

老了的男人有啲似女人 XDDD

匿名 說...

"佛爺:

老了的男人有啲似女人 XDDD

2012年12月13日 下午1:21"

不是這樣的, 我爸我哥我弟弟都不是這樣的!他們也會塗油, 但只是為了防爆拆, 沒有貪靚成份.

Jessica Chan 說...

估唔到你咁師奶(知慳識儉)!

琴日食完午飯,經過萬寧陪同事去了一轉,有九折喎。

S 說...

我戈枝係黃色架bo,寫住500倍保濕,透明質酸膠原蛋白,我係諗住用黎揸腳,haha~

L L 說...

匿名:

我說是似師奶,留意減價,減得一文得一文 :p




J:

haha, 你講中,當你知道啲 product 毛利十倍八倍,賣得超貴,就知道即使大減價,都只不過是做小咗啲啲老襯罷了。

所以最理想就係唔消費,但不可能,惟有在最低價時才消費!




S:

500 倍?唔會喇,除非原本保濕 1分鐘,即係保濕 500 分鐘,等如 8.333 個鐘。

揸身體邊度都好,總之另揸面霜 :)

匿名 說...

估唔到校長都有c9既一面
自由

匿名 說...

我曾買過一枝
還沒用完就把它掉了

一支都可以用好耐
你買這麼多
是不是當時打算送人?^..^


^oo^

L L 說...

咁平嘅嘢,點送呀!

送都送個鏈墜同鏈喇, OK 嘛 ^^

L L 說...

吓?漏咗復徒弟添!噢!

匿名 說...


原來當時打算送鏈比阿邊個邊個嘅^^



^oo^

L L 說...

哈,你又黎,若時光運轉,收禮物的唔知係边個呢?