2012年12月21日星期五

哈哈,同事就是愛溢美

 .
有理冇理,收咗先,開心半刻鐘都好,番到屋企俾阿仔揶揄又老又肥,照完鏡後一臉失落是另一回事!

哩個好窩心啊,知我鍾意飲茶,食完朱古力,用鐵觀音爽口,感謝!


佳節要甜呀,一併感謝了 :)
.
.
.

去年今日:等放假是無意義的手指在翻動
.
.
.

31 則留言:

laulong 說...

哈哈,回咗第一個留言喇!

這裏只有真情好意!

匿名 說...

如果殺人唔駛坐監, 我同學一定會殺咗佢老校, 謂此人奸到出汁. 而家D老師同校長係敵對既, 邊有咁好心送埋聖誔禮物呢, 仲咁名貴添!

佛爺 說...

暖風溫熱冬日心!就算寒流襲港,你今日放工穿一件襯衫,也會感覺暖烘烘的。嘻嘻!

laulong 說...

匿名:

你諗嘢睇嘢咁負面唔得架,第一,我唔係老校,只係冇終極權力嘅阿二。第二,未必每間學校老細同下屬都咁緊張,我地學校咁多年來都算係平和嘅!第三,啲禮物唔名貴,根本就是物輕情重,我感謝架!

laulong 說...

佛爺:

我依家真係著一件襯衫咋,暖暖的 :)

匿名 說...

今日唔係開party咩?

匿名 說...

我都係有感而發啫, 同學俾佢老校變相俾大信封, 其實邊個啱邊個啱我都唔係咁清楚, 當然感情上會支持老同的.

laulong 說...

上午音樂比賽,黎緊就係老師大食會 XDD

Coffee 說...

校長,都未到 boxing day,到嗰日一定更壯觀:)

係呀,喜歡飲茶係好好的習慣,多飲多飲,我近一年來的體會,唔長胖keep在而家磅數,飲大量中茶係最重要的原因。

匿名 說...

音樂比賽? 佳節當前都要學生過得咁緊張?

新鮮人 說...

你唔係 想 keep fit 咩?

朱古力。。。
送俾人啦。。。
蛋家雞見水呀。。。。

哈哈哈。。

laulong 說...

Coffee:

唔會喇,聽日開始長假喇,冇人會送禮到我屋企喇 :p




匿名:

唱歌喎,啲細路不知幾開心 ^^




新鮮:

我想腹部有排朱古力,以形補形...

哈哈,你實話我有冇搞錯 XDDD

匿名 說...

校長你減肥麻!朱古力呢d等我黎呀!XDDDDD

自由

卡臣 說...

滿載而歸喎~~

laulong 說...

小行:

你黎吾區呀,但你上排嘅努力,小心喎 XDDD




卡卡:

啲同事敬老 :p

匿名 說...

今日有人請食朱古力喇!

Jessica Chan 說...

老師們以為係世界未日將至,先送俾你食咋^^
.
.
.
講笑啫,你咁受人愛戴,爭住送俾你喇!

laulong 說...

匿名:

我請?但我又唔知你係邊個 :p




J:

一啲啲咋,始終,你不能譲天下人都聽你的,還好我自逍遙 :)

匿名 說...

成績?上世紀既事呀!haha

自由

l.minor 說...

校長果然好受歡迎,所以先有咁多禮物收

呢d就係人緣啦~

Armadillo 說...

哈哈,靚仔副校我都識一個呀,等我問吓佢有冇收禮物先!差啲唔記得講添,聖誕快樂呀!

laulong 說...

小行:

上世紀唔遠呀,爭十幾年啫,即係你最多反弾十零%,仲係減咗好多 bor!




minor:

我冇所謂咯,所以同嗰啲冇乜所謂嘅同事夾得黎 :)




Arma:

你識幗個靚仔副校我都識呀,仲幾十年同學 ^^

聖誕快樂呀!

匿名 說...

校長:

﹥>>>仲係減左好多
你以咩野做準則先?加十幾個巴仙好緊要。(人工另計)
以讀書時比係減好多,以舊年整傷腰後到現在都無再跑,就肥好多Lu ! 嗚嗚!

自由

匿名 說...

男同事請的.

laulong 說...

小行:

唔跑可以踩單車,刬艇等運動都得。

減咗10磅增番10% 無所謂喇,減20磅都係回彈兩磅咋!




匿名:

錯喇,都係靚女請的 ^^

匿名 說...

我是說我的朱古力是由一位男同事請的

laulong 說...

嚇?咁你盒朱古力變咗我盒朱古力???

新鮮人 說...

以形補形?
你試過話我知得唔得喎!
哈哈哈~~

laulong 說...

我試過喇,食咗豬肉發覺自己越黎越豬咁蠢 XDDD

Esra ERDÖL 說...

weet pictures :) and merry christmas ! esra..

laulong 說...

thanks Esra, merry christmas and have a prosperous new year :)