2012年12月23日星期日

老人家去主題公園

.
偈後語是:得個睇字。

睇女仔:Everland 的入囗檢票女郎,不算很美,但看得舒服!



睇動物:有獅子老虎熊人,但拍得較清晰就只有這小松鼠。



睇燈飾:夠曬靜態,點影點舞都冇問題。






仲有睇人玩機動遊戲:幾廿歲人,聽講個心好易跌出黎,咪搞!

 
.
.
.

44 則留言:

the inner space 說...

南韓 Everland 又點至有韓國美女呢?

L L 說...

去晒首爾整容?

一係就喺晒梨花大學 ^^

韻味熊貓 說...

校長:

真係諗唔明,韓妹就個個都整個容,韓國婆就走哂樣既。

Coffee 說...

平均嚟看,梨花大學的都不够大韓航空的空姐靚!

卡臣 說...

做韓劑男主角!

聖誕快樂

匿名 說...

睇咗張相先睇文, 仲以為你講北韓添, 個美女好似朝鮮D女仔, 臉蛋鼓鼓的同方方的. 不過都幾甜.

L L 說...

佛爺:

韓女上咗岸咯就唔 keep 喇,哩種心態 no good!

L L 說...

Coffee:

咁我去親韓國都揀大韓航空咯 ^^

L L 說...

卡卡:

韓劇?我做 waiter 喇 :p

L L 說...

匿名:

係呀,都吸眼球架,我有同佢合照,都幾高 ^^

匿名 說...

校長都放長假啦, 會唔會悶親?

L L 說...

正考慮緊去唔去探朋友 ^^

the inner space 說...

”韓女上咗岸咯就唔 keep 喇,哩種心態 no good! “
如無改變,韓國女生多過男生,搵老公緊箍蝦子餅是韓國美眉的終身事業,我公司韓國分店的結咗婚嘅,但都 keep 得好正!

L L 說...

女多男少,男生真係有著數,年紀大的除外(即係我) >.<

the inner space 說...

啲嫁咗嘅韓國女生 complain 老公愛食狗肉,但又唔勁抽,顯然出便有小三小四 。。。。!

匿名 說...

我覺得韓國係大男人國家, 想當然地佢地一定會有三妻四妾. 唔知有冇人可以解答?

不過呢個理論好似喺日本又行唔通? 除咗幾年前木村拓哉果套華麗家族外, 未見過日本男人有妾的.

L L 說...

inner:

唔関小三小四事咯,最近有個性學報告,說韓國男生最小「器」,表現全世界處於末流 (哇,哩度冇韓國人睇掛) XDDD




匿名:

聽導遊講韓國男人婚後財權由老婆揸死,要出位不容易啊!

匿名 說...

"匿名:

聽導遊講韓國男人婚後財權由老婆揸死,要出位不容易啊!"

香港的男人一定無咁大方. 考婆揾少D都唔得!

Jessica Chan 說...

唔係個個韓女都整容嘅,李英愛keep得幾好呀!

L L 說...

匿名:

我都覺得香港人太過以物質作為考量,像無樓唔嫁唔結婚,經已走歪晒!




J:

同意,都有天然美嘅,不過整容喺韓國又真係好興!

Jessica Chan 說...

校長咁後生靚仔係味去過韓國整容:p

L L 說...

J:

你實在對我太好 :)

不過若真係有整,就證明韓國整容超唔掂,千祈咪去呀 XDDD

其實,我都心郁架,只係冇閒錢,俾兩條化骨龍散晒 :(

匿名 說...

成篇最正後係標題同偈後語!^^

自由

L L 說...

嗱,小行,標題同偈後語都唔啱你架,浄啱我!

the inner space 說...

火樹銀花
聖誕快樂

merriest christmas

L L 說...

inner:

聖誕快樂 :)

五珍 說...

睇下都好呀,增廣見聞。
聖誕快活﹗

L L 說...

係呀,睇到靚野好野就係得著!

聖誕快樂!

Jessica Chan 說...

校長:

聖誕快樂!

新鮮人 說...

邊個話韓國女人大左就唔保養?
佢地日日花勁裝,
平時又護膚又微整形,
我見過一個五十幾架勁厚粉呀,
近睇仲厚過粵劇化裝,
一點都唔係講笑 ,
嚇死人,
就因為由小到大日日化裝 ,
搞到皮膚傷哂,
所以才唔堪老呀。

機動遊戲我麻麻,
簡直貼錢買難受,
十幾廿歲時都少玩了。

L L 說...

J:

聖誕快樂 :)




新鮮:

哇,厚到似批擋,好惡頂的!

女人都係化少啲妝好,太傷皮膚喇!

Coffee 說...

我玩過好多種高速機動遊戲,而家唔敢玩了。

曾有個韓國導遊說她爸爸從未見過她媽媽未化妝的樣子,病咗入院都唔俾她爸爸去探,因為在医院沒化妝,哈哈!

聖誕快樂!

L L 說...

女為悅己者容!

那麼一開始就不化妝最好,清水出芙蓉,天然去雕飾,那種美才是最耐久的!

聖誕快樂!

eric 說...

高速機動遊戲,於我而言喺貼錢買難受,咪搞。睇多啲美女養吓眼仲好。
聖誕快樂!

L L 說...

當然,英雄所見相固同,智慧者不會以身犯險,不會以氣用事 XDDD

聖誕快樂!

Jessica Chan 說...

校長:

你買甚麼酒呀?我在普羅旺斯買了一枝酒回來,媽媽還未開呢!

匿名 說...

我現在對高速機動遊戲興趣(過山車,海盜船,space mountain這些以今天的標準都不吧算吧), 年青的時候都沒興趣. 身邊的年青人也沒興趣, 所以不懂對此感興趣的人的心理.

the inner space 說...

Happy boxing day 節禮日快樂,在美加boxing day 大出血,是瘋狂搶購日,要半夜早起打崩頭!

校長慣了早起上學,2012年12月26日 上午7:49 就第一條回應!

匿名 說...

透過你的link,看了iammiss無糖的'大學生了未', 樂了半年, 好笑! 在台灣, 就是市場大, 大眾小眾的趣味都可以兼顧, 除了還珠格格, 還有真正專攻年青人的節目, 真的叫我們在香港只能收看tvb婆媽和行貨節目的一群羡慕死啊!

L L 說...

J:

送給我嗎?千里帶回來的,太重禮了 :)




11:44 匿名:

過癮、新鮮、剌激、向其他人炫耀,哇,都唔啱我!




inner:

買咗飛睇早場,十二生肖唔錯呀,成龍好少拍到有意念有感情的電影!

Boxing day 快樂 :)




1:37匿名:

香港電視節目超狹窄超爛,基本上我都不看!

the inner space 說...

記得 劉朗兄 愛去德福看早場(可能錯),9:15AM 的 十二生肖,又真的太早了!


很久沒有看成龍囉,上次好像是看和 霆鋒 做個出“新警察故事”。

L L 說...

haha, 正是德福!

“新警察故事”沒甚看頭,這齣可以!

Jessica Chan 說...

校長:

反正未開,若不嫌棄,送俾你又點話呀!

L L 說...

呵呵,感謝,早在那邊留了言給你 :)