2022年3月29日星期二

北街鵝,你能把估計數字上報世衞嗎?

指鹿為馬政府日日霸住大氣電波篤數,廢噏話六成港人已確診,嘗試擴大染疫基數去降低病亡率,於是哩樣嘢就唔會贏美歐九條街,分分鐘讓返其中一個世界第一出黎,衰都衰得無咁醜樣。

但這數字能夠服眾嗎?我的近親好友,幾十人中沒有一個確診。於是廢官同作假專家話,佢地中咗唔出聲啫,又或者話你地係無徵狀感染者,中咗架喇,你地唔知咋嘛。

我頂呀,這不是監粗扣染病帽子是甚麽?遲早你睇我唔順眼,一句話我係 short 嘅於是拉我去青山。冇得投訴呀,我係官,我係專家,我話你中咗就係中咗。

北你個臭街呀,香港幾時淪落成咁,獨裁過獨裁,虛假過虛假。估計六成人確診就當係事實?你幾時試過圍封一幢大廈發現六成住客陽性?冇吖嘛,又監粗話嗰事實幾%確診率之外,有廿幾%係已病完好返,所以唔係陽性。你講晒喇,正如你話我已中咗,只不過冇病徵咋嘛一樣!

全世界都冇一個地方係用估計數,你試吓提交你個估計數上世衞呀,睇吓佢會唔會接受。連美歐爆到八彩都唔會話估計自己得幾萬人確診去為自己臉上貼金,偏偏你特區政府就係咁卑鄙白痴賤格喺度作假。

香港,真係變得太北街,做官嘅缺智,卑鄙,扯皮,冷血,所謂專家嘅就違反知識,日日講大話。成班賤精懵種面容可憎,見之欲嘔,唔花開你個富貴係乜

😡😡😡😡😡
.

.

.