2022年3月31日星期四

政策落地與棺材落地

兆應哩家嘢真係唔到你唔信,農曆年前,已開始了第五波的缺口,但只兩個多月就疫歿七千多人,是 1894 年5-10月香港鼠疫病亡人數的三倍多,如此慘烈,你能不對疏忽抗疫的廢柴政府深痛惡絕?

有啲懵種話唔關政府事,又乜又七,話咩任何人做都避免唔到。幾十萬一個月的特首同一個普通人一樣做唔到嘢,請你黎做乜!在情況未至不可收拾時,已有人不斷提醒要封城全檢,條北街鵝卻置若罔聞,終於肇禍。死了幾千人條垃圾仲嬉皮笑臉,完全不以人命為念,蒼生為念,哩個香港人屠死了一定落地獄,受千刀萬剮之刑。

講返正題,過年前嗰幕靈車跌棺材,真係晦氣,幾廿年來都未曾見過。官場上有個好普遍的說法叫「政策落地」,即是政策得以落實執行。依家過年前整個「棺材落地」,即係唔老黎死得人多已成了一件篤定,落實了大圍事。果然過年後就來個大爆發,兩個月就病死七千幾人,遠超 1894 年令三分一人聞風喪膽要逃離香港的大鼠疫!

過年前有玄學家風水師提及這個凶兆嗎?還不是在吹甚麼吉位,吉時,甚麽生肖旺弱。固然我當時也只是覺得唔老黎,也沒有甚麽感應預測。但我唔係所謂玄學家,唔係咩風水大師喎。你班食鬼飯嘅了無一個有感應和預測,連事後孔明都冇個做到,係咪屎咗啲呢!

.

.


.

.