2009年4月4日星期六

清明之花

.
今天回鄉掃墓。往後山的小路有人家栽種的花,也有茁長於途的路邊植物,還有山上的葉。

撮下了,凝固了,就如刻在腦裏,對前人的思念!




.
.
.

18 則留言:

自由行 說...

回鄉掃墓????
點解仲可以寫blog????

Mag 說...

laulong...

小花伴著我們掃墓嘛!!

Hana 說...

白色咩花來?

eric 說...

白色花應該是petunia。

肥貓 說...

我也去了拜山, 每每發現到有新的墓碑, 就有點莫名的傷感, 特別是很年輕就去世的人.

佚名 說...

行姐,我諗爺爺係今日去啦

南蠻人 說...

花兒真漂亮。

C+ 說...

想起"莫待無花空折枝"

然後唉左聲出黎...

豈有豪情似舊時

唉~

laulong 說...

小行:

我係正式 [沙田友],番鄉下 45 分鐘搞掂呀!




Mag:

係呀,沿途都係植物。最卑微的花都有鮮艷的顏色。

laulong 說...

Hana:

我都唔知呀,喺一户人家門前花圃所種,真係好靚!

Eric 講咗係乜嘢花呢!



Eric:

果然係愛花惜花人。你都边花有訊,祝福你!




貓姐:

我由幾歲起拜山拜得幾十歲,也見得很多。

那些年輕而短促的生命,確是令人惋惜的。

laulong 說...

小佚:

我去咗喇。因為鄉下近嘛,所以伏一聲就可以回家整理照片上博。




Sava:

今年我帶了 DC, 所以都有點收穫。

愛花真好,見到漂亮的就樂了!




C+:

做乜咁大感觸?

你桃李之年,風華正艷呀!花開花落兩由之適宜我說呢!

C+ 說...

細路女緊係鍾意扮大人,哈哈

巴黎旅客 說...

今年的清明陽光普照呢,
也在路上看到盛開的花與新葉。

laulong 說...

C+:

咁我咪鍾意扮後生咯,我就嚟著紅色衫綠色褲出街,嚇到班路人 O 嘴!




巴黎:

係呀,沒有雨紛紛,山路上很舒服。

造物者真好,讓我們欣賞到這樣美的花草!

佚名 說...

爺爺:
我鄉下遠很多,要4、5小時車程
一去一回已經整日

海火火女 說...

爸爸:

鄉下在沙田 XD!
我每日要回的家比你鄉下還遠! 所以女女我係深山野人~!

laulong 說...

小佚:

那你鄉下還是在廣東省內,也不算太遠。
你最近有回去嗎?




女女:

住北區也不是深山野人喇,你與 Hana 都住在那頭,都是可人兒呀!

佚名 說...

爺爺:
那你鄉下還是在廣東省內,也不算太遠。
你最近有回去嗎?
-->都好耐無去啦,屋企人又唔得閒
都唔會俾我自己一個人去