2009年4月22日星期三

萬物無聲自有聲

.
在 MCL 享受了幾天午後悠閒,看書、讀報、發愣,也隨手拿起了數碼相機,拍了一些照。

萬物靜觀皆自得,魯鈍如我當然得不了甚麼。但無聲之物,似乎真自有語言。



.

22 則留言:

自由行 說...

偷得浮生半日閒!!

雪山飛狐 說...

I just felt the cans in the second picture are saying: "Drink me! Drink me!"

Betty 說...

第三幅是什么来的?

梁奕 說...

"萬物靜觀皆自得"...100%同意!

Mag Yip 說...

laulong..

悠閒,看書、讀報、發楞,也隨手拿起了數碼相機,拍了一些照。
都可以影到有feel既相,好犀利呀!!
但係你走去影既時候,無人話你咩??
我好多時唔敢周圍影私人地方既嘢,
怕比人閙呀!!
你係咪用細DC影or 單鏡機呀??

eric 說...

第三張,我還以為是抽象油畫呢!劉兄眼光獨到!

L L 說...

小行:

閒真的好,但不能太久,太久就會懶了。




Desert:

Kaka, 你番黎我地飲過!




小瓶:

那是一遠一近的大花瓶,放在露天部分。

L L 說...

Denzel:

所以靜太重要喇,靜才能觀照世界。擾嚷噪鬧的,令人不耐。




Mag:

有人話呀。個賣麵飽的女售貨叫我唔好影咯。我 kekee 笑話唔緊要架,跟住行出露天咯,影完番入去又影過。佢正在忙碌,要理都理唔到。

我用 DC 咋,仲未買單反,睇緊咯。




Eric:

我冇嗰樣整嗰樣,就係鍾意週圍及嘢,不過我唔影街上女郎架!我驚俾人丙!

佚名 說...

爺爺:
呢排係德福浦頭多?定係約左卡臣?

雪山飛狐 說...

校长,
被人丙事小, 坐冤狱事大啊. 港女, 还是敬而远之比较好.

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

前兩幅是裝置?

流浪兄真閒情逸致。

L L 說...

小佚:

冇呀,卡卡仲閉緊關。我係前一排放假,晏晝冇乜嘢做,咪去行吓坐吓咯!




Desert:

haha, 我真係驚架,我年紀大,隨時俾人定位做咸濕伯父。你估啲港女姐易相與牙?對阿伯牙,踩多兩錢重!

我遲啲都係去維園蒲架啦,入會做阿伯!




巴黎:

喺賣麵包賣飲品到影架。小戲玩而已。

係長假期至可以咯。人生太多負責喇,take a break 都好!

SillyCat~ 說...

Love your title...

cheers~

肥貓 說...

laulong,
嘩! 你影啲相好得喎.

你們(你, Denzel 和Mag)的相片都照得很好看, 只看相片都可以感受到拍攝者的心思和情感.

Mag Yip 說...

laulong..

係啦!!我就係成日都怕比人話所以好少影呢類題材,我諗真係要學下厚面皮先得....lu..

不過我都發覺有時用部細DC,
無咁容易比人話0家!!
反而一擧起部單鏡機就容易比人話囉!!
你未買單鏡機,咁有無心水呀??

Mag Yip 說...

肥貓..

多謝你的讚賞呢!!

L L 說...

阿 Cat:

我也喜歡這句,自想了出來後,也常常在心裏誦。若我能多想幾句,成一首詩,多好!




貓姐:

Denzel, Mag, 上高 Sillycat 的相都靚。

攝影就是反映個人如何看世界,甚至他創造了一個怎樣的世界。

我就麻麻喇,週圉的高手可多呢!




Mag:

其實我都怕唔好意思架,不過當你發覺一個景,知道唔拍就是憾,你就會勇起上來喇,死就死喇,最多咪俾人鬧。

DC 影嘢只須小動作,值得隨身攜帶。單反嘛,好大可能買 Sony A350!

聶秀康 說...

我喜歡第三張,構圖簡單但影像對比強烈!
最近龍記A350跌了價但不知有沒有現貨啊!

Mag Yip 說...

laulong..

I like the top of your blog picture.
good composition!!

L L 說...

3妹妹:

龍記在那裏?不知 A350 跌價到幾多錢呢?

幾個月前我曾見過有舖頭標 3900 咋!




Mag:

多謝你呀,我都鍾意那藍色的天。

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

LAULONG

A350?? 你驚唔驚就黎出新機佢會out左呀??
我都好想要單反呀...

by the way, 呢排好懶, 又冇乜感覺, 好少寫blog...

L L 說...

歌手:

A350 評價幾高,好機唔怕過時喎!