2010年9月26日星期日

溫潤如玉

.



後記:金庸《書劍恩仇錄》中,乾隆贈予陳家洛的暖玉上,刻有「情深不壽,強極則辱,謙謙君子,温潤如玉」這樣的字句。

在一個叫〈蝶舞 滿階紅葉暮〉的網誌上,又見續有下面四句:「得之泰然,失之淡然,爭其必然,順其自然」。

何其智也斯言!
.

17 則留言:

自由行 說...

好似o舊肥豬肉!!
嘩..我怕怕呀!!

L L 說...

kakaka, 俾你激死,係都係花雕腩肉,正呀!

the8 說...

我諗起滔滔....

Coffee 說...

是甚麼玉呀?整件是甚麼名堂的雕刻呢?

HoLLyCoW 說...

多年前拍廣告時,見過一塊值35万美金的翡翠頸鍊,俗得我看見想嘔!
自由行見舊肥豬肉!!!價值觀真見仁見智。

L L 說...

the8:

哎吔,真係肥人惡晒,乜嘢都諗起佢地架 >_<




Coffee:

係田黃,產於福建壽山,又叫壽山石,是印章中的極品。這石可不是我的(係就發達咯),我在博物館隔著玻璃攝。

Coffee 說...

哦!我有二個壽山石印章,當然沒有這靚,一個偏紅(較劣),另一有少少如圖的黃,總之都是差遠了。

壽山石,那麼不算玉石類了?

L L 說...

牛牛:

鑑玉是很蝦人的,尤其是綠玉,太易作假,是以難說。

小行戲論人間,深得其師(即係我)真傳呀 :p

L L 說...

Coffee:

該還是歸入軟玉類罷。這玉是博物館級藏,該近極品了。

自由行 說...

校長:

>>深得其師(即係我)真傳呀
有無優點記先???

L L 說...

haha, 我發啲優點係氹細路架,你有人生嘅優點,值租很多呢!

S 說...

我聽講呢類望落似腩肉的石,寓意“家肥屋潤”架。

Armadillo 說...

呢舊石晶瑩潤澤,真係有少少似肥豬肉。講到肥豬肉,台北故宮博物館嗰舊豬肉石就絕對係極品。

eric 說...

盤玩愛惜久了,才有這樣溫潤的顏色。

L L 說...

SKII:

係呀!人們就喜歡它的圓潤,若擁有此石,真係家肥咯!




Armadillo:

台北故宮博物館嗰舊...諗落真係要去台灣行吓,故宮珍藏,怎能不看呢!




Eric:

玉因人潤澤,人以玉安寧,相得益彰呀!

Ebenezer 說...

單睇你標題,仲以為你仍然在懷念緊可人兒添!

L L 說...

oh, 若是,那溫香軟玉?Eben, 我曾想架,但三十多年前咯,一切早已雲散煙消!