2012年2月18日星期六

係巨星就當眾濕吻搓胸都得?

網上照片
你們不是在拍三級片,演唱會也是兒童可看 ( 甚至你七歲的女兒都在 ),沒想過對公眾和女兒的影響嗎?

一些男女公然在公眾地方親熱,一般都認為是有傷風化,那你們呢?

事後看你們的辯解,還強作輕鬆,刻意把行為尋常化,我看得只有搖頭,藝人就是這樣的嗎?


都市日報:

全晚最爆,當然是阿詩與Eason唱唱吓歌突然濕吻,Eason更借勢伸手撫摸阿詩胸。完Show後接受訪問時,阿詩一直堅持是Eason做主動,她只是配合,更揚言自己「蝕底晒」,Eason笑指:「錫錫吓感覺有嘢湧埋嚟,阿媽教落,唔好蝕底,佢伸(脷)我再伸(脷)。」

不過Eason直言嚇親在場睇騷的康堤,仲問:「點解姑姑(何韻詩)同哋哋(嗲哋)咁嘅?」相反Eason嫂阿徐就好鬼大方,喺網上不停轉載二人激吻照片,仲大叫:「正!」



我不接受〈爽報〉之前已述,但搜尋過後,報道這不雅場面的,還是這報章的網上版最清楚詳盡,想看的去看罷:

http://www.sharpdaily.hk/article/index/462/20120216/54638

.

7 則留言:

卡臣 說...

所以我想做明星

L L 說...

仲要做巨嗰隻 XDD

Coffee 說...

一般人情到濃時攬下錫下OK嘅,真係愛嘛,反而明星做騷就太過份咯,二人又唔係情侶,純粹為做騷而咁樣出位,電影都有分級制啦,以後演唱會都要設立級別先得。

L L 說...

奇怪在冇人去投訴。

我最唔鍾意佢地事後嘅態度,仲好似好欣賞自己所做的!

韻味熊貓 說...

校長:

一睇就知係假既!冇理由姑姑伸高佢隻右手,仲要四隻手指伸到直哂既!

應該係跌佐個咪落地面,跟住右手攬住伊神的背脊!咁就係真情流露喇!嘻嘻!

Unknown 說...

根本就係嘩眾取寵,結果第二朝就成班人嘩嘩聲o係facebook開心share...

佢o地成功了。

L L 說...

佛爺:

條麻甩事前同人講,話一定要咀到佢,睇黎係處心積慮,黎過突襲,個女嘅又 high 過頭,結果出咗場滛 show, 唉!




Quincy:

謝謝留言!

將價值扭曲,以醜為美,以非為是,好咯,如果佢七歲個女有样學样,可以俾同學仔咁做,唔知佢地又點諗法!佢阿媽仲可以話好正?

嘿嘿,藝人好多都好厚顏垃圾,信焉!