2020年8月27日星期四

晴報編採真係好唔掂(1)

今日睇返臉書動態回顧,原來2015年還在職時,曾接到一個電話採訪,無哩頭無常理無邏輯好似我同佢打工全世界欠咗佢都俾佢指揮咁,你乜水呀,你班友只係大學畢業生職場金字塔最底層的奀種。好,唔爆住,先睇文:
.
.
.
依家啲記者係乜嘢記者呢?一份免費報章的記者 ( 其實係咪都唔知 ) 來電,問為甚麼本校中文科中五升中六的某份暑期功課必須在 17-8 之前完成?

我眼都突,食飽飯冇矢排嗎? 暑期功課不可以在八月中完成?一定要在八月底完成?要在八月中完成就係死罪?或者咁就造成壓力,會逼矢學生?

我問佢你認為暑期功課一定要在八月尾完成的理據在那裏呢?佢竟然話佢係記者唔會答問題!

哈哈哈,佢大晒喇,我收你二分四嗎?一定要答你問題?

我都費事窒佢,話其實好簡單啫,因為升中六生要在 18-8 回校補課,而要學生必須完成那份功課才能進行補課!

佢仲有咩講?一個說話稚嫩,口齒欠清的記者,分分鐘只係次等學院次等學系次等學生,揸住雞毛當令箭,無冕皇帝?我縱橫大學時你分分鐘仲賣緊咸鴨蛋,在我面前請省下了,乖!
.
.
.
做乜咁大反應?因為仲有下文,待續 😁
.
.