2020年8月8日星期六

我係陰陽人?

.
梗唔係喇,咪諗到嗰邊,而係話,我令人的反應,係兩極,識我嘅,唔識我嘅,
見到我的反應完全兩樣。

樓下看更,日頭見到我嘅就猛同我傾偈,夜晚嘅馬季時係咁俾貼士我
雖然唔中多過中,但都係古道熱腸咯 😏

食店啲阿姐,見到我就同我答訕,我跳皮一下,佢地就話我打死你呀 😅
我要乜佢地唔駛我講已奉上。我都算人見人愛咯!

但唔識我嘅,就好怯。早前已有個後生仔避開我的走線撞欄,幾年前喺德福,
有個阿姐正在我走線前面,仲同我鞠躬然後讓開,尋日去撳錢,前面三個ATM,
排隊有啲混亂,一行又似,兩行又似,咁我乾脆修正,扤一行位咯
有個男人從電梯上黎,見我在排,甚有顧忌咁走到我後側邊,細聲問點排,
我用手勢叫佢跟我後邊,佢話佢入錢,我望吓,前面三部機真係只兩部有入錢功能。
佢就側側地企我後邊,再沒言語了。

今日去食茶餐,阿姐仲私人醒咗個茶葉蛋俾我 😁。所以話,唔識我嘅俾我嚇死,
識我嘅就俾我笑死,哩啲叫咩動物呢?就係陰陽人喇!

咁,於你地,我一定係陽嘅,我信!
.
.

.
.