2020年8月28日星期五

晴報編採真係好唔掂 (2)

一切由陳彥霖死因研訊講起。晴報昨天報道死因庭上精神科醫生供稱去年為死者進行精神會診,診斷死者患有「對抗性反叛症」,但死者沒有幻聽或自殘傾向。

我看了就有點納悶「對抗性反叛症」乜黎架乜有反叛冇對抗性嘅咩冇對抗性嘅反叛即係反叛自己明明想屙屎就走去食飯,明明想沖涼就瞓覺,明明想偷懶就去勤力,明明想放棄就去堅持,冇對抗其他人噃咁係咪反叛呀哇,我好混亂呀,專家你究竟噏乜呀!

我條氣唔順,就去谷歌一下,網上除了晴報與同脈報經濟日報用這詞語外,沒發現其他報章有用,卻有一個維基都有的「對立反抗症」這詞語。後來我再睇其他報紙,報道這研訊時都用這詞語。

即係話晴報經濟日報記者聽錯了,出文前又冇去求證這詞語,連編輯都冇做這種勘誤工作。咁唔嚴謹,你話係笑死人!

另外也有奇聞。那個醫生話死者易感惱怒及對權威人士作挑戰行為,但沒有思覺失調或思想錯亂,沒有出現幻覺或幻聽,亦沒有自殘或暴力傾向。

奇嘞,一個人有冇幻聽,乜醫生check到嘅咩?係咪用個頭罩笠住我check我腦電波?或者用隻耳仔貼住我腦殼去聽咁我耳鳴呀,醫生你又可唔可以聽到我冇?

睇份報紙啫,同你地有仇牙,要我查哩查 lu,思前想後係咁整蠱我 😏
.
.