2008年7月20日星期日

最美的荷

.

.
.
.

107 則留言:

laulong 說...

Felix:

多謝你教懂我!

laulong 說...

小佚:

搞鬼嘢未到呀!

火鶴 說...

嘩!
乜搞到D色咁似我個blog呀?
連個鐘都一樣.

佚名 說...

荷花美,蓮花更美
來了,看了兩次,節奏很慢,要看多一次
『蓮花出於污泥而不染』
睡蓮更美~~

佚名 說...

laulong爺爺:
版面顏色配搭很怪:P

laulong 說...

火仔:

騎騎,未多謝你,個鐘真係抄你架!

個色就突然諗起要襯起張佛像照同 lotus嗰段片,咪揀個沉色既地囉。

哈哈,你咁 Artistic, 抄都抵抄喇!

laulong 說...

小佚:

爺爺想轉下 feel. 搞鬼嘢唔出住,怕破壞哩種感覺。

佚名 說...

laulong爺爺:
騎騎,未多謝你,個鐘真係抄你架!

個色就突然諗起要襯起張佛像照同 lotus嗰段片,咪揀個沉色既地囉。

哈哈,你咁 Artistic, 抄都抵抄喇!

-->但唔襯呢~
可能用白色會好d...但有掛
用淺灰??好似好遠襯咁@@

laulong 說...

哈哈,小佚,遲啲爺爺聽你講,試吓轉白色!

佚名 說...

laulong爺爺:
哈哈,小佚,遲啲爺爺聽你講,試吓轉白色!

但是,白色可能會很單調...
但太多顏色又好雜亂>"<
算啦,您自己攪啦:P

自由行 說...

師傳:

攪乜呀..轉色? 我同意佚名,唔match 呀....

自由行 說...

不過d荷花好靚, 成個數碼相架咁..

laulong 說...

哈哈,小佚小行,爺爺食完飯,搞吓色先!

佚名 說...

行:
攪乜呀..轉色? 我同意佚名,唔match 呀...
-->哈哈

laulong爺爺:
哈哈,小佚小行,爺爺食完飯,搞吓色先!
-->我食飽啦~~

laulong 說...

乖孫,食飽喇!

試過晒,都係唔轉住,有新貼文時再諗!

佚名 說...

laulong爺爺:
乖孫,食飽喇!
試過晒,都係唔轉住,有新貼文時再諗!
-->係啊^^~
哦,因為好難襯下

自由行 說...

師傳, 佚名:
你地就好呀...食飽飽...
唉..你都係帶番副老花眼鏡先攪襯色,費事你越襯越衰..呵呵

佚名 說...

行:
你地就好呀...食飽飽...

-->未有飯吃??

laulong 說...

哈哈,小行梗係 pat pat 痕,未此師傅丙過,窒我?

抵你冇飯食!

小佚,我依家同你細叔仔去游水,拜拜!

小行,醒定啲,呵呵呵!

佚名 說...

laulong爺爺:
哈哈,小行梗係 pat pat 痕,未此師傅丙過,窒我?

抵你冇飯食!

小佚,我依家同你細叔仔去游水,拜拜!

小行,醒定啲,呵呵呵!

-->哦,byebye
回來 check e-mail^^

匿名 說...

Norman,好.....正!

F.E.L.I.X. 說...

朗兄,別這樣客氣!

laulong 說...

小佚:

收到了,謝謝你,乖孫兒!

佚名 說...

laulong爺爺:
收到了,謝謝你,乖孫兒!
-->是孫兒謝謝爺爺才對^^~

laulong 說...

哈,吾兄,係製作嗰位 "lau鬆"兄犀利,連蜻蜓在並蒂蓮上比翼咀咀都做埋,真細心。

這世界,奇人異士真多!

laulong 說...

小佚:

反應真快啊!有你爺爺年輕時的風範!

laulong 說...

Felix:

還有很多東西向你學習,有你為友真好!謝謝!

佚名 說...

laulong爺爺:
反應真快啊!有你爺爺年輕時的風範!
-->~^^~
反應快0.0
邊度係呢
爺爺睇晒啦0.0

laulong 說...

睇晒喇,但我會再用時間仔細的看。

這是我的習慣,先是速覽,取了梗概,再容後細閱。

孫兒的世界,做爺爺的怎能輕輕在門外走過就算!

佚名 說...

睇晒喇,但我會再用時間仔細的看。

這是我的習慣,先是速覽,取了梗概,再容後細閱。

孫兒的世界,做爺爺的怎能輕輕在門外走過就算!
-->速覽^^
後細覽^^~
哈哈,謝謝laulong爺爺的光臨~招呼不好請說^^

laulong 說...

傻孩子,咱兩爺孫相依為命,血脈相連,一切都了然喇,何須見外呢!

佚名 說...

laulong爺爺:
傻孩子,咱兩爺孫相依為命,血脈相連,一切都了然喇,何須見外呢!
-->hhe^^

海火火女 說...

聽得好舒服, 賞心悅目!

女女都想加個鐘! 點加架...嗚!

自由行 說...

師傳:
>哈哈,小行梗係 pat pat 痕,未此師傅丙過,窒我?
抵你冇飯食!
無飯食係因為星期日d食飯時間會亂晒籠
o者..
我只係將事實既真相講出黎,有乜錯? 每個人一到40歲就會有老花現象出現,你心境得10對者, 唔代表對眼仲維持10對視力麻...
唉..師傳你越黎越似老頑童..一陣等我請你食杯雪糕呀..唔好打我pat pat呀..好痛架^^

佚名 說...

行:
我只係將事實既真相講出黎,有乜錯? 每個人一到40歲就會有老花現象出現,你心境得10對者, 唔代表對眼仲維持10對視力麻...
唉..師傳你越黎越似老頑童..一陣等我請你食杯雪糕呀..唔好打我pat pat呀..好痛架^^
-->pat pat癢0.0
我幫你下...hehe
雪糕我代食:p

自由行 說...

佚名:

你呢個孫真好,你驚你爺爺唔食生冷野~肚痀+牙痺.. 所以代你爺爺食雪糕..呵呵...
我送左呀...下次有機會送埋俾你食呀^^

佚名 說...

行:
你呢個孫真好,你驚你爺爺唔食生冷野~肚痀+牙痺.. 所以代你爺爺食雪糕..呵呵...
我送左呀...下次有機會送埋俾你食呀^^

-->哈哈~我也不能吃生冷野...吃了肚子會痛,肚痾的:P
不過可以食小小^^~
雪糕不快吃掉,會溶!!

自由行 說...

>我也不能吃生冷野...吃了肚子會痛,肚痾的:P
不過可以食小小^^~
雪糕不快吃掉,會溶!!

可惜..可惜..雪糕雖然係減肥大敵, 但夏天偶然食一次...真係透心涼架!

佚名 說...

可惜..可惜..雪糕雖然係減肥大敵, 但夏天偶然食一次...真係透心涼架!
-->哈哈,但夏天肥得快,也瘦得快,YEAH!
偶...出街就要吃~肚子痛就不吃,多可惜,多可憐:(

自由行 說...

佚名:

你後生女梗係瘦得快,auntie年紀大, 瘦得慢....唉~慘~
唔係都唔駛拜你爺爺為師學打狗捧法呀!

佚名 說...

行:
你後生女梗係瘦得快,auntie年紀大, 瘦得慢....唉~慘~
唔係都唔駛拜你爺爺為師學打狗捧法呀!
-->哈哈...係亂食完野之後,係咁痾...唔瘦就奇啦:P
打狗捧法0.0...咁葵花寶典邊個學ga??haha...玉女心經??

laulong 說...

阿爸,爺爺,師傅見緊插班生,忙碌中,遲些跟你們傾。

佚名 說...

laulong爺爺:
阿爸,爺爺,師傅見緊插班生,忙碌中,遲些跟你們傾。
-->插班生^^~
爺爺加油!

自由行 說...

阿爸,爺爺,師傅見緊插班生,忙碌中,遲些跟你們傾。

師傳..你揀徙弟記得揀d乖d, 唔好好似我咁,成日窒你...呵呵..
俾心機...努力+油..^^

自由行 說...

哈哈...係亂食完野之後,係咁痾...唔瘦就奇啦:P

呵..呵..我試過公司集體食物中毒,嘩..病完2日, 成個瘦晒,返到公司,大家爭住講"嘩..我瘦左幾多幾多...你睇"..不過係一班麻甩佬+我一齊講law..原來男人都好貪靚架!

佚名 說...

行:
呵..呵..我試過公司集體食物中毒,嘩..病完2日, 成個瘦晒,返到公司,大家爭住講"嘩..我瘦左幾多幾多...你睇"..不過係一班麻甩佬+我一齊講law..原來男人都好貪靚架!

-->哦?集體中毒0.0
男仔分分鐘貪靚過女仔啊!!
集體中毒我未試過,得我一個食物中毒就有:(

SillyCat~ 說...

嘩~幾代同堂﹖好溫馨呀~~~(以為自己去錯地方~^^)

新版面好靚~顏色配合得幾好.唔錯唔錯...

自由行 說...

sillycat:

>嘩~幾代同堂﹖好溫馨呀~~~(以為自己去錯地方~^^)

你無去錯地方,我地相認番無幾耐o者...多謝facebook!

>新版面好靚~顏色配合得幾好.唔錯唔錯...
你對老人家真好,好似得你一個讚佢個blog 襯色靚...你睇下上面d留言....

佚名 說...

sillycat:
-->我也來驚嘆~
嘩~是你拍的照片嗎?很美、很美、很美呢~
我有沒有去錯地方?怎麼這麼美~嘩:P
您版面好靚~顏色配合得幾好
借你的說話來說^^

佚名 說...

行:
你無去錯地方,我地相認番無幾耐o者...多謝facebook!
-->是啊!哈哈

你對老人家真好,好似得你一個讚佢個blog 襯色靚...你睇下上面d留言....
-->兩彈一讚,爺爺找到賞識者^^

laulong 說...

女女:

有啲複雜。你 click 落去我個鐘到,就可以去到 provide 鐘嗰個網頁。揀鐘,然後 copy 咗佢個 code .

回自己個 blog 到,去版面配置,右手邊 click 新增網頁元素,彈出視窗後揀 HTML/JavaScript , click 加入網誌 。在內容欄內 paste 上個 code, 跟著 click 儲存 , 即可。

試試,唔得再問。

laulong 說...

呵呵,小行,你太睇小你師傅,你師傅唔係人咁品!

我五張嘢,無近視無老花,戴眼鏡只戴太陽鏡,犀利冇!

雪糕?又係嗰啲睇得唔食得嘅 Facebook 料,望梅止唔到渴喎!我最近不知食幾多雪條,伊利牌嗰隻牛奶雪條好鬼好食。哈哈,你担心自己好過!

認做 Auntie 啦咩!哈哈,算你喇!

我睇人好準,不過十個裏面都會錯一兩個,其中一個咪你咯,哈哈!

你食物中毒呀,揾你師傅吖嘛,等我乞兒公搓粒胳肢窩老泥丸比你,包你藥到病除,功力仲可大增!

錯喇,小行,你知唔知你同個攝影大師講嘢,sillycat 話靚就係靚。仲有火鶴大師,佢個 blog 都係咁嘅 feel. 所以話你師傅唔係省油的燈啊!

laulong 說...

到小佚乖孫喇。

行Auntie 啲雪糕假架,放入焗爐都唔會溶,咪鬼信佢,你專用嚟氹豆釘或者老嘢。咔咔,佢以為我老咯!

小佚,要肥很易,要瘦也不難。你爺爺無食藥,無運動,九個月冇咗 20 磅,冇嘢架,上酒樓少啲,食少啲就得架喇!

葵花寶典我打死都唔學。玉女心經?好鬼香艷,等我揾到個玉女姑姑先練!

小佚,小心飲食,不過放心,我唔會比老泥丸你,我會比天王保心丹,九花玉露丸,靚野香野留俾你!

係呀,我都話阿cat 係攝影大師,唔係講笑!佢讚,有份量過你兩個彈好多喎!

laulong 說...

Sillycat:

多謝你呀!哈哈,等嗰兩個後輩知道甚麼叫天空,哈哈!

佚名 說...

laulong爺爺:
我五張嘢,無近視無老花,戴眼鏡只戴太陽鏡,犀利冇!
-->犀利,我近視、老花、散光...哎呀!寫多左老花,不過遲d有ga la...kaka:p

雪糕?又係嗰啲睇得唔食得嘅 Facebook 料,望梅止唔到渴喎!我最近不知食幾多雪條,伊利牌嗰隻牛奶雪條好鬼好食。哈哈,你担心自己好過!
-->wa~望梅止渴都唔錯

認做 Auntie 啦咩!哈哈,算你喇!
-->哈哈

我睇人好準,不過十個裏面都會錯一兩個,其中一個咪你咯,哈哈!
-->老貓燒鬚0.0
你食物中毒呀,揾你師傅吖嘛,等我乞兒公搓粒胳肢窩老泥丸比你,包你藥到病除,功力仲可大增!
-->P...核突,好核突啊

錯喇,小行,你知唔知你同個攝影大師講嘢,sillycat 話靚就係靚。仲有火鶴大師,佢個 blog 都係咁嘅 feel. 所以話你師傅唔係省油的燈啊!
-->攝影師^^...爺爺兜了一個圈來讚自己

laulong 說...

我約咗人,走喇!

laulong 說...

小佚乖孫:

拜拜,今晚傾!

佚名 說...

laulong爺爺:
行Auntie 啲雪糕假架,放入焗爐都唔會溶,咪鬼信佢,你專用嚟氹豆釘或者老嘢。咔咔,佢以為我老咯!
-->哦,係咁ga~

小佚,要肥很易,要瘦也不難。你爺爺無食藥,無運動,九個月冇咗 20 磅,冇嘢架,上酒樓少啲,食少啲就得架喇!
-->血液循環就唔會脂肪積累ga la

葵花寶典我打死都唔學。玉女心經?好鬼香艷,等我揾到個玉女姑姑先練!
-->玉女0.0

小佚,小心飲食,不過放心,我唔會比老泥丸你,我會比天王保心丹,九花玉露丸,靚野香野留俾你!
-->wa~孫兒咪好幸福~咁多好野俾我~~

係呀,我都話阿cat 係攝影大師,唔係講笑!佢讚,有份量過你兩個彈好多喎!
-->好靚啊~我影唔到咁靚><

佚名 說...

爺爺拜拜^^

大逆不道 說...

哈哈!睇完hana張相再係卡臣度見到你最新個post(你知喇佢d字鬼死咁細粒)一時睇錯仲以為你個新post叫「最美的背」!立即走過黎想問你駛唔駛呀!點知望真d原來係我眼花。哈哈!

>等我揾到個玉女姑姑先練!

呵呵!想褒老藕呀(姑姑大過楊過)?定食嫩草遮(當年姑姑得16歲)?

>葵花寶典我打死都唔學

睇黎你唔學呢樣冇野學架喇喎!
噢!仲有一樣...辟邪劍法!嘿嘿!
呢樣野你練完可以教埋d徒弟呀孫仔呀咁!

自由行 說...

>我五張嘢,無近視無老花,戴眼鏡只戴太陽鏡,犀利冇!因為你盲架麻..所以咪無以上情況law..

>雪糕?又係嗰啲睇得唔食得嘅 Facebook 料,望梅止唔到渴喎!我最近不知食幾多雪條,伊利牌嗰隻牛奶雪條好鬼好食。哈哈,你担心自己好過!
喂...想點呀..我地講心唔講金麻..伊利好味咩..好鬼"漏"呀..我梗擔心自己架..所以呢排跑..跑..跑..

>認做 Auntie 啦咩!哈哈,算你喇!
佚名得19, 我唔認auntie都唔得, 最緊要o係街唔好咁叫我..

>我睇人好準,不過十個裏面都會錯一兩個,其中一個咪你咯,哈哈!
oh..你攪錯..你入黎教時,我已經坐左幾年, 踢我都唔走喎..仲有; 我咁精靈; 你收都收唔切呀..哈哈

>你食物中毒呀,揾你師傅吖嘛,等我乞兒公搓粒胳肢窩老泥丸比你,包你藥到病除,功力仲可大增!
唔駛呀..1.而家已經無叫呢間 2.o個時未相認你 3.再黎我會入急症室,因為我連100元都唔駛俾,o個d乜乜老泥丸留釉俾你呀..

>錯喇,小行,你知唔知你同個攝影大師講嘢,sillycat 話靚就係靚。仲有火鶴大師,佢個 blog 都係咁嘅 feel. 所以話你師傅唔係省油的燈啊!
你話乜咪乜law...我no comment喎.個個髮型師都話自己得,重點係客人接唔接受到麻... 呵呵

>你爺爺無食藥,無運動,九個月冇咗 20 磅,冇嘢架,上酒樓少啲,食少啲就得架喇!
唔係因為....失戀咩..kaka

佚名 說...

行:
>等我揾到個玉女姑姑先練!
呵呵!想褒老藕呀(姑姑大過楊過)?定食嫩草遮(當年姑姑得16歲)?
睇黎你唔學呢樣冇野學架喇喎!
噢!仲有一樣...辟邪劍法!嘿嘿!
呢樣野你練完可以教埋d徒弟呀孫仔呀咁!
-->wa~咁多功夫0.0搵日去練武功都得la

>我五張嘢,無近視無老花,戴眼鏡只戴太陽鏡,犀利冇!因為你盲架麻..所以咪無以上情況law..
-->哈哈
喂...想點呀..我地講心唔講金麻..伊利好味咩..好鬼"漏"呀..我梗擔心自己架..所以呢排跑..跑..跑..
-->哈哈...都係,食得多會好滯

>認做 Auntie 啦咩!哈哈,算你喇!
佚名得19, 我唔認auntie都唔得, 最緊要o係街唔好咁叫我..
-->e~ 行auntie~~

oh..你攪錯..你入黎教時,我已經坐左幾年, 踢我都唔走喎..仲有; 我咁精靈; 你收都收唔切呀..哈哈
-->嗯,係啦...錫都來唔切啊!

你話乜咪乜law...我no comment喎.個個髮型師都話自己得,重點係客人接唔接受到麻... 呵呵
-->哈哈

唔係因為....失戀咩..kaka
-->哦0.0
越回越長la:P

自由行 說...

佚名:
e~ 行auntie~~
作死你呀...真係叫我auntie....o係度叫好呀..唔好o係咁叫, 我實扮聽唔到...

大逆不道:
想褒老藕呀...佢都已經1,2,3...張架喎,仲煲,要去老人院拍拖架喎...哈哈

喂..唔好再玩, 我驚我過唔到呢個禮拜..呵呵

倒行逆施 說...

>你入黎教時,我已經坐左幾年

喔!原來係堅料!
呵呵!咁你係咪唸住步師姐後塵呀?
嘿嘿!o拿~咪嬲呀!

自由行 說...

倒行奕施:

堅料黎架..我地唔講大話...你以為假架?
步師姐後塵...?
唔好呀..留番俾其他有緣人...仲有;又係你話佢煲老藕..淨係呢個point, 我都俾佢殘酷一叮呀...
你終於出番黎行呀, 我仲以為駡走左你添..呵呵

倒行逆施 說...

>又係你話佢煲老藕..

我都有話佢食嫩草呀!

>我仲以為駡走左你添..呵呵

之後已經覆過一兩次喇
orz呀!唔記得喇?
莫非你失憶?有老人痴呆就叮唔走佢喇你!

自由行 說...

倒行逆施:

食嫩草? 我都俾人叫auntie 咯, 你無睇上文咩? 叫我嫩又嫩唔到,老藕又未到,古井又無野俾佢"塗", 所以幾方面都唔合格..out!

orz...係喎..呢d唔係叫老人痴呆,係選擇性失憶..2樣野黎架...唔好混埋一談

佚名 說...

行姐:
作死你呀...真係叫我auntie....o係度叫好呀..唔好o係咁叫, 我實扮聽唔到...
-->咁..咁...叫行姐啦^^~

大逆不道:
想褒老藕呀...佢都已經1,2,3...張架喎,仲煲,要去老人院拍拖架喎...哈哈
-->煲老藕0.0...好飲啊:P

喂..唔好再玩, 我驚我過唔到呢個禮拜..呵呵
-->唔出街咪唔驚lor...

佚名 說...

倒行逆施:
我都有話佢食嫩草呀!
-->嫩草??

之後已經覆過一兩次喇
orz呀!唔記得喇?
莫非你失憶?有老人痴呆就叮唔走佢喇你!
-->wa~咁都得

倒行逆施 說...

>嫩草??

係呀!阿爺爺食素呀嘛!
好嫩好嫩果d脆卜卜既草。
(死喇!會唔會又比人剷呢?)

>煲老藕...好飲啊:P

咁快d叫爺爺褒多d喇!

>唔出街咪唔驚lor

都係你心水清!

>真係叫我auntie....o係度叫好呀

咁你就唔駛改口喇!
話時話阿人地爺爺呀?
我係咪都應該叫行姨呢?

>所以幾方面都唔合格..out!

呵呵!佢當年都冇肥你。應該都唔會叮你既。

不過講開又講
佢一早就post左張相出黎喇
點解唔係一開始就認得佢架
再者你一開始見到佢咁鬼馬
有冇嚇一跳呀?佢平時有冇好古縮架?
哈哈!如果比我係度撞到我d先生呢....

F.E.L.I.X. 說...

行 miss, 我...覺得劉校長個 blog layout 幾好wor :p

佚名 說...

倒後行施:

係呀!阿爺爺食素呀嘛!
-->哦,爺爺是素食者0.0

咁快d叫爺爺褒多d喇!
-->但藕湯老幾燥

都係你心水清!
-->清鬼清馬:P...好粗俗tim:P

咁你就唔駛改口喇!
話時話阿人地爺爺呀?
我係咪都應該叫行姨呢?
-->行姐啊!

不過講開又講
佢一早就post左張相出黎喇
點解唔係一開始就認得佢架
再者你一開始見到佢咁鬼馬
有冇嚇一跳呀?佢平時有冇好古縮架?
哈哈!如果比我係度撞到我d先生呢....

-->??

laulong 說...

作反喇,作反喇,行開幾個鐘頭咋,變天喇,革命喇!

唔玩嘢唔得喇,最搞嘢係小行,今次一於放個胸、肚上嚟,嚇到你嘔電!

等你話我老!

佚名 說...

laulong爺爺:
作反喇,作反喇,行開幾個鐘頭咋,變天喇,革命喇!

唔玩嘢唔得喇,最搞嘢係小行,今次一於放個胸、肚上嚟,嚇到你嘔電!

等你話我老!
-->嘩~.~唔好啊
不過嘔電都幾好,我想免費叉電啊

laulong 說...

哈哈,小佚小行,頭先我同一個好叻嘅朋友下午茶,傾咗兩個幾鐘,好暢快!

我依家又食緊伊利香濃布丁喇,正!唔駛望梅止渴。靠 阿行Auntie,聽餓死!

小佚,你放心,核突嘢淨係留俾 阿行Auntie,嘿嘿!

你錫爺爺,爺爺比最好最好嘅嘢你!

佚名 說...

laulong爺爺:
哈哈,小佚小行,頭先我同一個好叻嘅朋友下午茶,傾咗兩個幾鐘,好暢快!
-->這麼開心~~

我依家又食緊伊利香濃布丁喇,正!唔駛望梅止渴。靠 阿行Auntie,聽餓死!
-->布丁~

小佚,你放心,核突嘢淨係留俾 阿行Auntie,嘿嘿!
-->這樣行姐會說你偏心的!

你錫爺爺,爺爺比最好最好嘅嘢你!
-->爺爺這麼錫我,這樣小佚會受寵若驚:P

laulong 說...

阿行Auntie:

我諗你一年疴肚次數,可能等於我成世喎,因為我食草架嘛,唔肥膩,點會咁易疴!

喂,你都阿奕都食吓嫩草呀,清腸胃呀!

死女飽吖,我盲?你腦裏面 short 咗邊幾條線我都睇得一清二楚呀!駛唔駛我幫你開腦執執佢?

跑跑跑?駛鬼咁辛苦,食少啲喇,或者食我啲胳肢窩老泥丸,嘔幾嘢,就瘦架喇!

睇車呀,阿行姨;小心踩屎呀,阿_行_姨;跌__咗__嘢__呀,阿__行__姨!騎騎,死末?

喂,我減定咗 20 磅已經係幾個月前,嗰時我都未戀喎,何來失呢?

你分分鐘過唔到今晚,我 post 張相嚇死你!

laulong 說...

阿奕:

擺明你色迷上眼喇,見都乜嘢都當係 Hana 個玉背!

哈哈,最好喇,又係藕又係草,不知幾有益!

自從我練咗獨孤九劍,辟邪劍法算啥,留番比你學喇!

阿步姐啲乜嘢,我都唔知噃?

哇,回你幾隻嘢,回到我眼花。

Send 咗 email 比你,快啲 check 喇!去睇靚女呀!

佚名 說...

laulong爺爺:
我諗你一年疴肚次數,可能等於我成世喎,因為我食草架嘛,唔肥膩,點會咁易疴!
-->俾瀉藥你食hehe:P

喂,你都阿奕都食吓嫩草呀,清腸胃呀!
-->食麥,纖維高

死女飽吖,我盲?你腦裏面 short 咗邊幾條線我都睇得一清二楚呀!駛唔駛我幫你開腦執執佢?
-->哦?開腦...都好wow...執完係咪會醒d ga?

跑跑跑?駛鬼咁辛苦,食少啲喇,或者食我啲胳肢窩老泥丸,嘔幾嘢,就瘦架喇!
-->@@...嘔緊中

睇車呀,阿行姨;小心踩屎呀,阿_行_姨;跌__咗__嘢__呀,阿__行__姨!騎騎,死末?
-->哈哈

喂,我減定咗 20 磅已經係幾個月前,嗰時我都未戀喎,何來失呢?
你分分鐘過唔到今晚,我 post 張相嚇死你!
-->0.0

laulong 說...

小佚:

我地相依為命嘛,梗係錫你!

佚名 說...

laulong爺爺:
我地相依為命嘛,梗係錫你!
-->哦~^^~hehe

laulong 說...

Felix:

謝謝你呀,仗義執言!

laulong 說...

-->哦?開腦...都好wow...執完係咪會醒d ga?

醒醒,一定醒,阿行姨實變天才兒童!

海火火女 說...

謝爸爸, 等我試下~

您此處長年熱鬧!!

海火火女 說...

搞掂了, 謝! ^3^

自由行 說...

奕:
都係佚名醒,叫番我做行姐,呢d先o禁撈麻...亞奕,你學下人呀..唉

師傳:
我地無作反呀,你行唔行開我地都係咁講架呀..之不過你D blog友比較斯文,係我+亞奕比較喪d之麻...
>頭先我同一個好叻嘅朋友下午茶,傾咗兩個幾鐘,好暢快!
good la~
>我依家又食緊伊利香濃布丁喇,正!唔駛望梅止渴。靠 阿行Auntie,聽餓死!
聽餓死?都係架..咁既天時,拎得黎都溶晒呀..你都係食自己呀...唔好靠我呀!
胳肢窩老泥丸? 唔好呀..呢d係你家傳之寶, 留番你第時鑲番隻"黑珍珠"介指送俾你老婆戴.隻介指仲可以救急扶危,一有事就蚊粒黑珍珠出黎,食番粒50年歷史"劉朗牌胳肢窩老泥丸"呀, 藥到病除呀!

>你腦裏面 short 咗邊幾條線我都睇得一清二楚呀!駛唔駛我幫你開腦執執佢?
唔需要呀!你教書就叻,開腦咁大件事都係留番俾程志美醫生做啦!

>睇車呀,阿行姨;小心踩屎呀,阿_行_姨;跌__咗__嘢__呀,阿__行__姨!騎騎,死末?
你又叫auntie? 我點都後生過你呀!仲唔認你隻眼有問題...
>我減定咗 20 磅已經係幾個月前,嗰時我都未戀喎,何來失呢?
咁學呂良偉話齋..為部戲law!
>你分分鐘過唔到今晚
係~笑到過唔到今晚...^^

佚名 說...

行姐:
都係佚名醒,叫番我做行姐,呢d先o禁撈麻...亞奕,你學下人呀..唉
-->^^

我地無作反呀,你行唔行開我地都係咁講架呀..之不過你D blog友比較斯文,係我+亞奕比較喪d之麻...
-->嗯,我地無作反,增加BLOG客回覆率:D

聽餓死?都係架..咁既天時,拎得黎都溶晒呀..你都係食自己呀...唔好靠我呀!
-->今日酷熱天氣啊><

胳肢窩老泥丸? 唔好呀..呢d係你家傳之寶, 留番你第時鑲番隻"黑珍珠"介指送俾你老婆戴.隻介指仲可以救急扶危,一有事就蚊粒黑珍珠出黎,食番粒50年歷史"劉朗牌胳肢窩老泥丸"呀, 藥到病除呀!
-->我暈左都彈返起身,爺爺既家傳之寶孫兒唔想受啊:P

你又叫auntie? 我點都後生過你呀!仲唔認你隻眼有問題...
-->哈哈

係~笑到過唔到今晚...^^
-->係啊!愉快的一天^^~

laulong 說...

女女:

成棚人都貪玩,咪咁囉。

不過,天下無不散的筵席。我心裏面,總係預早有種寂寥感覺!

laulong 說...

小行:

阿奕刁鑽就成個 blog 界都知架喇,我估唔到嘅係,我教咗你成年仁義道德,溫柔敦厚,你都係牙尖嘴利啫。話時話,駛唔駛我同你輔導番幾堂?

>> "黑珍珠"介指送俾你老婆戴, "劉朗牌胳肢窩老泥丸"<<

好嘢,有創意。其實用嚟幫你鑲牙仲好!

程志美醫生?乜水呀?你又中咗電視劇毒?

>>睇車呀,阿行姨;小心踩屎呀,阿_行_姨;跌__咗__嘢__呀,阿__行__姨!<<

哩句係我模擬小佚講架!

laulong 說...

小佚乖孫:

你開心,爺爺就最高興喇!

倒行逆施 說...

>阿奕刁鑽就成個 blog 界都知架喇

有d咁既事?冇聽過喎!
我淨知道有人話我留言好睇過我d文章所以我剷左個博專心寫留言囉!哈哈

>我教咗你成年仁義道德,溫柔敦厚,你都係牙尖嘴利啫。

教不嚴,師之惰!

>話時話,駛唔駛我同你輔導番幾堂?

係咪私人教授先?嘿嘿!

laulong 說...

係囉,賣咗間屋,周圍去打游擊,放火喇,淋紅油喇,塞匙窿喇,然後逃之夭夭,無人可以上門找晦氣嘛。鬼唔知咩,咁樣天下無敵!

惰?你個 pat pat 就惰,我勤力出晒名!

係呀,私人補,揾埋你,等你兩個 "猩猩"相識,鬼打鬼!

自由行 說...

各位 Good moring la!!
>成棚人都貪玩,咪咁囉。
不過,天下無不散的筵席。我心裏面,總係預早有種寂寥感覺!
傻呀..師傳,你個blog一日未執笠,我都會入黎攪攪震喎,分分鐘你話我地煩到死添...呀
原來亞奕o係 blog界咁出名架,失覺晒添..我之前仲丙佢, 死呀; 我無黨無派,我驚佢d粉絲尋仇呀....死@@

>我估唔到嘅係,我教咗你成年仁義道德,溫柔敦厚,你都係牙尖嘴利啫。話時話,駛唔駛我同你輔導番幾堂?
咪一早同你講,晨早還突俾你呀..你又唔記得呀? 牙尖嘴利呢家野就睇人既o者,對你同亞奕唔牙尖嘴利就對唔住自己..呵呵
鑲隻黑色既牙..一開口d人走晒都似...話晒都50年歷史喎..隻牙
私人補習梗係要預埋亞逆,分分鐘倒番轉頭係我地同番你補,到時唔好側側博醒2隻伊利就算呀..

佚名 說...

行姐:
各位 Good moring la!!
-->Good morning everyone too~:P

>成棚人都貪玩,咪咁囉。
不過,天下無不散的筵席。我心裏面,總係預早有種寂寥感覺!
-->哎呀~理得佢咁多,先大笑一場先wakaka

傻呀..師傳,你個blog一日未執笠,我都會入黎攪攪震喎,分分鐘你話我地煩到死添...呀
原來亞奕o係 blog界咁出名架,失覺晒添..我之前仲丙佢, 死呀; 我無黨無派,我驚佢d粉絲尋仇呀....死@@
-->踏場!踏場!:P

>我估唔到嘅係,我教咗你成年仁義道德,溫柔敦厚,你都係牙尖嘴利啫。話時話,駛唔駛我同你輔導番幾堂?
-->我d牙都幾尖,舌都幾刀下,遲d仲要去磨利d...:P

咪一早同你講,晨早還突俾你呀..你又唔記得呀? 牙尖嘴利呢家野就睇人既o者,對你同亞奕唔牙尖嘴利就對唔住自己..呵呵
鑲隻黑色既牙..一開口d人走晒都似...話晒都50年歷史喎..隻牙
私人補習梗係要預埋亞逆,分分鐘倒番轉頭係我地同番你補,到時唔好側側博醒2隻伊利就算呀..

-->逆天!就將佢轉住來玩:P

逆天唯我 說...

嘿嘿!
兩個衰女包作死呀!
晨早流流係度搞搞陣!
哈哈校長今鋪杰韃韃囉!
嘿嘿不過兩位小妹妹
你地師父爺爺今日下晝佳人有約呀,唔得閒彩你兩隻馬蹓!

自由行 說...

逆天唯我:
你又知佢有佳人有約...唔通佢係約左你?
因為係look 佳人有約...呵呵

佚名 說...

逆天唯我:
嘿嘿!
兩個衰女包作死呀!
-->你就衰女!

晨早流流係度搞搞陣!
-->無啊!邊度??

哈哈校長今鋪杰韃韃囉!
-->哦?
嘿嘿不過兩位小妹妹
你地師父爺爺今日下晝佳人有約呀,唔得閒彩你兩隻馬蹓!
-->仲好多位佳人tim ar

自由行 說...

佚名:

>仲好多位佳人tim ar
好多位佳人?佢去跳下午茶舞?? 呵呵

逆天 說...

>-->仲好多位佳人tim ar

呵呵!原來你都有份!

>...唔通佢係約左你?

係呀!不過我唔係佳人所以唔睬佢!

佚名 說...

行姐:
好多位佳人?佢去跳下午茶舞?? 呵呵
-->咁就唔知啦

逆天:
呵呵!原來你都有份!
-->我無份...我唔係佳人!

自由行 說...

佚名:

唔知你爺爺係咪著番o個件廿年前既黃色戰衣加埋隻黑珍珠介指+駕烈火戰車去會佳人呢?

佳人既反應係:

a. o.o
b. 笑死
c. 唔認約左你爺爺
d. 以上全部都係

佚名 說...

行姐:
唔知你爺爺係咪著番o個件廿年前既黃色戰衣加埋隻黑珍珠介指+駕烈火戰車去會佳人呢?
-->??唔知

佳人既反應係:

a. o.o
b. 笑死
c. 唔認約左你爺爺
d. 以上全部都係
-->哦?0.0??何以見得?

自由行 說...

佚名:
"天若有情" 華dee 加大碼版喎...唔驚嚇呀!
不過我會揀笑死多d

佚名 說...

行姐:
"天若有情" 華dee 加大碼版喎...唔驚嚇呀!
不過我會揀笑死多d
-->hoho...我揀:這就是祕密啦!:P

逆天 說...

架駕烈火戰車既車胎上左身喎(雖然早兩日放左氣先黎影相)!
想唔笑死都幾難喇!

嗯....原來校長仲係變形金剛!
哎呀!車臣呀車臣!你今晚一定要報料先得喇!

佚名 說...

逆天:
架駕烈火戰車既車胎上左身喎(雖然早兩日放左氣先黎影相)!
想唔笑死都幾難喇!

嗯....原來校長仲係變形金剛!
哎呀!車臣呀車臣!你今晚一定要報料先得喇!
-->車臣??報料??

自由行 說...

去會佳人喎! 佢今晚鬼得閒報料咩? 梗係揸住佢架烈火戰車去同佳人兜風呀!