2008年7月29日星期二

一件小事

.

魯迅:「其間耳聞目睹的所謂國家大事,算起來也很不少;但在我心裡,都不留什麼痕跡,倘要我尋出這些事的影響來說,便只是增長了我的壞脾氣,老實說,便是教我一天比一天的看不起人。」




香港的、週遭的人與事,逐漸令我有魯迅的感覺。淺薄無知,偏執躁狂,假如那些人意外地站在我面前,我會頭也不抬,說一聲:企歪呀,唔該!



幸好有你們,可愛又可敬的博友們親切探問!

.
.

141 則留言:

亦隨風 說...

隨緣披髮獨行
未嘗鏡染塵
淡然看世事似浮雲
隨風去無痕

佚名 說...

爺爺說話好像放開了
但其實仍執著:p

佚名 說...

阿逆:
隨緣披髮獨行
未嘗鏡染塵
淡然看世事似浮雲
隨風去無痕
-->阿逆呢幾句話就灑脫啦^^

laulong 說...

亦隨風?

哩個名好喎!

我基本都淡架喇,不過有時真係睇唔過眼,仲有陣火!

laulong 說...

小佚:

你爺爺年輕時是戰鬥格,現在算是收火了。只是有些人至死不悟,令人慨歎!

自由行 說...

師傳:
睇開d呀...有時唔好太執著,會開心d..
企歪呀..唔該!我成日講架喎..尤其晨早搭地鐵.

亦隨風:
你吹返黎呀!我仲以為你俾星期日怪風吹走左添:p

佚名 說...

爺爺:
你爺爺年輕時是戰鬥格,現在算是收火了。只是有些人至死不悟,令人慨歎!
-->是!人生怎麼這麼多的慨歎?
看著網絡世界的人、看著街道的路人、看著身邊的朋友、看著家人,也是充滿慨歎
我不知自己是不是腦子有毛病,看著他們總是充滿慨歎,真的很氣噓的慨歎~唉~
我多麼的希望自己是盲的、是聾的,為何我是人?為何我會有知覺?

行姐:
睇開d呀...有時唔好太執著,會開心d..
企歪呀..唔該!我成日講架喎..尤其晨早搭地鐵.
-->放下我執很難的!看看佛理便知道@@

亦隨風:
你吹返黎呀!我仲以為你俾星期日怪風吹走左添:p
-->kaka...吹佢唔走真係可惜!
可以佢被冰雹"幫"傻左...kaka

逆小寶 說...

>哩個名好喎!
有一部武俠小說其中一個角色個名叫「柳隨風」仲正!

>阿逆呢幾句話就灑脫啦
歌詞黎架遮

>你吹返黎呀!
嘿嘿!好掛住我咧!

>仲有陣火!
嘿嘿!你d火係下晝五點凌六點先從丹田度湧出黎既。

Singer/ 歌手 說...

to laulong

你爺爺年輕時是戰鬥格,現在算是收火了。只是有些人至死不悟,令人慨歎!

<---咁都幾好喎, 戰鬥格都有得升.
不過人夾人啫, 我呢度戰鬥格隨時命都冇. 好似我咁.

Singer/ 歌手 說...

TO ALL

歌詞黎架遮

<---好似係羅文唱, 細個睇劇集聽過.

佚名 說...

阿逆:
>哩個名好喎!
有一部武俠小說其中一個角色個名叫「柳隨風」仲正!
-->哦~未睇過...借來睇啊

>阿逆呢幾句話就灑脫啦
歌詞黎架遮
-->哦~原來高估左你

>你吹返黎呀!
嘿嘿!好掛住我咧!
-->小心怪風調返轉頭吹你遠d...kaka

歌手:
<---好似係羅文唱, 細個睇劇集聽過.
-->哦?唔知tim:P

自由行 說...

逆小寶:
>你吹返黎呀!
>嘿嘿!好掛住我咧!
掛你個頭!...係驚要做帛金多d~ 月尾呀..你死都揀月頭死..呀!

佚名:
戰鬥格?你爺爺後生時係美少男戰士?

>放下固執很難的!看看佛理便知道@@
傻呀..你要開飯就自然要妥協...(我個人無乜骨氣, 骨氣唔可以當飯食~)不過遇著心情唔靚, 話之你~醒左至算!

>kaka...吹佢唔走真係可惜!
佢遊完埠返黎呀!(台灣返香港)..有無鳳梨酥食先? 吹走左先可惜,無人俾我丙..呵呵

歌手:
>好似係羅文唱, 細個睇劇集聽過.
咁你咪xx歲咯~

自由行 說...

>嘿嘿!你d火係下晝五點凌六點先從丹田度湧出黎既。

唔通係慾火?? 呵呵

佚名 說...

行姐:
掛你個頭!...係驚要做帛金多d~ 月尾呀..你死都揀月頭死..呀!
-->係啦...:p

佚名:
戰鬥格?你爺爺後生時係美少男戰士?
-->0.0...霧汗中

>放下固執很難的!看看佛理便知道@@
傻呀..你要開飯就自然要妥協...(我個人無乜骨氣, 骨氣唔可以當飯食~)不過遇著心情唔靚, 話之你~醒左至算!
-->咁又係,但我多數鐘意同人駁嘴駁舌先,我係一個唔鐘意認輸既人,但我又唔鐘意同人吵架吵得耐...所以好多時都係我認低威先...所以d人話我婦人之仁@@

>kaka...吹佢唔走真係可惜!
佢遊完埠返黎呀!(台灣返香港)..有無鳳梨酥食先? 吹走左先可惜,無人俾我丙..呵呵
-->哦?一言驚醒夢中人...奸笑中
鳳梨酥...我又食

歌手:
>好似係羅文唱, 細個睇劇集聽過.
咁你咪xx歲咯~
--->我咩都睇唔到,睇唔到...

逆小寶 說...

>哦~未睇過...借來睇啊
呵呵!我從來都唔乜點買書架
全部都係朋友/圖書館度借架咋
所以呢你要自己搵喇!
溫瑞安既...唔記得左個書名添
總之個主角係「蕭秋水」喇
好似係神州奇俠呀!
同金庸果d風格唔同架
個人覺得好過四大名捕

>哦~原來高估左你
係呀!我好矮架咋!

>細個睇劇集聽過
楚留香<蝙蝠傳奇>

>唔通係慾火?? 呵呵
估o岩一半!對象呢?嘿嘿!

>你死都揀月頭死..呀!
咁冇計喇!唔死得兼夾死唔去!

自由行 說...

佚名:
妥協唔等於認輸,我都係一個唔認輸既人,不過無把握既仗, 我係唔會打既.除非我知就算輸左,我都輸得起,就會博一博.

佚名 說...

阿逆:
>哦~未睇過...借來睇啊
呵呵!我從來都唔乜點買書架
全部都係朋友/圖書館度借架咋
所以呢你要自己搵喇!
溫瑞安既...唔記得左個書名添
總之個主角係「蕭秋水」喇
好似係神州奇俠呀!
同金庸果d風格唔同架
個人覺得好過四大名捕
-->我都係,多數借書來睇,因為買左書我無位放,結果會被人拎去掉...咁我寧願唔買啦!掉我d書><

>哦~原來高估左你
係呀!我好矮架咋!
-->哦?真係失覺晒wow~

>你死都揀月頭死..呀!
咁冇計喇!唔死得兼夾死唔去!
-->你想死我幫你呢!hehe...你想點死啊?

行姐:
妥協唔等於認輸,我都係一個唔認輸既人,不過無把握既仗, 我係唔會打既.除非我知就算輸左,我都輸得起,就會博一博.
-->嗯!但有時明知輸硬我都去搏...有時好彩無事,有時就一身蟻..haha
都算有d好勝,但我會一路睇情況,睇下搏唔搏得過...
好似見工咁~send resume 去d高級d既職位同大公司試下會唔會in我,但都有一份in左我...yeah!雖然最後都無請我...但起碼行過佢間公司睇過...^^~

逆小寶 說...

>戰鬥格?你爺爺後生時係美少男戰士?

嘿嘿!莫非係「死佬wolf」?

逆小寶 說...

>掉我d書><
搬屋先慘呀!最仲就係d書。
果時你先知到咩係「雞肋」!

>你想點死啊?
ˍ仙ˍ死!

laulong 說...

我做嘢,唔同你癲住。唔做交唔到貨,死梗!

三位小妹妹你地有大食大,因為阿逆最大!

自由行 說...

逆小寶:

>唔通係慾火?? 呵呵
估o岩一半!對象呢?嘿嘿!

對象呢家野呢..糧頭咪MK呀,深圳呀咁咯, 糧尾咪自己諗咯..哈哈

>你死都揀月頭死..呀!
咁冇計喇!唔死得兼夾死唔去!

係咯~唯有等下次咯.

>你想點死啊?
ˍ仙ˍ死!
或者馬上x 死?

自由行 說...

佚名:

>嗯!但有時明知輸硬我都去搏...有時好彩無事,有時就一身蟻..haha

呢d就係後生既本錢~
我以前都會架~

Singer/ 歌手 說...

to all

歌手:
>好似係羅文唱, 細個睇劇集聽過.
咁你咪xx歲咯~

<--係呀我好老架啦

逆小寶 說...

>死梗!

你阿爺呀/師傅提要你地準備帛金喇!

自由行 說...

逆小寶:

你放心喎!我今朝燒左俾佢呀!!呵呵!!
咁駛唔駛做埋花牌俾佢呀?
呀..預埋你下次又俾風吹走or _仙_死時用.唔知整2個有無平d? 哈哈哈

佚名 說...

>掉我d書><
搬屋先慘呀!最仲就係d書。
果時你先知到咩係「雞肋」!

>你想點死啊?
ˍ仙ˍ死!
欲仙欲死啊~先將你個身查晒蜜糖等d螞蟻同蜜蜂係你身到爬來爬去,然後再點把火來燒...聽講蜜糖幾好燒ga...bbq最鐘意用ga la...

自由行 說...

歌手:

<--係呀我好老架啦!
你好勇敢呀! 唔好學o個隻狼校長咁,成日駡我話佢老.

不過; 你點睇都唔似老喎!

自由行 說...

佚名:

>欲仙欲死啊~先將你個身查晒蜜糖等d螞蟻同蜜蜂係你身到爬來爬去,然後再點把火來燒...聽講蜜糖幾好燒ga...bbq最鐘意用ga la...

睇邊本書學架..? 咁毒既..但我like

佚名 說...

行姐:
呢d就係後生既本錢~
我以前都會架~
-->行姐好大個ga la??

爺爺:
我做嘢,唔同你癲住。唔做交唔到貨,死梗!
三位小妹妹你地有大食大,因為阿逆最大!
-->爺爺加油!!

歌手:
-->我send有貓俾你啦

佚名 說...

行姐:
>欲仙欲死啊~先將你個身查晒蜜糖等d螞蟻同蜜蜂係你身到爬來爬去,然後再點把火來燒...聽講蜜糖幾好燒ga...bbq最鐘意用ga la...

睇邊本書學架..? 咁毒既..但我like
-->唔係,岩岩諗既,我最叻玩人~~

自由行 說...

逆小寶:

>欲仙欲死啊~先將你個身查晒蜜糖等d螞蟻同蜜蜂係你身到爬來爬去,然後再點把火來燒...聽講蜜糖幾好燒ga...bbq最鐘意用ga la...

今晚你可以同亞逆嫂玩下喎...呵呵

自由行 說...

佚名:

>行姐好大個ga la??

個口同個胸好大個咯~ 我係陳彥行o麻~

佚名 說...

行姐:
個口同個胸好大個咯~ 我係陳彥行o麻~
-->哦?咁咪好靚女?陳彥行?邊個來架?

逆小寶 說...

>我最叻玩人~~
嗯...乜你平時都中意咁玩架?!
真係要另眼相看囉!

>先將你個身查晒蜜糖等d螞蟻同蜜蜂係你身到爬來爬去,然後再點把火來燒...聽講蜜糖幾好燒ga...bbq最鐘意用ga la.
仙係邊度呢?唔係咁通喎!

>今晚你可以同亞逆嫂玩下喎...呵呵
1.玩你就得!
2.你指邊個先?七個咁多

逆小寶 說...

>陳彥行?邊個來架?

哈哈哈哈!

>個口同個胸好大個咯

有幾大先?
唔怪得你師傅話「地動山搖」喇!

自由行 說...

佚名:

陳彥行你都唔知邊個? 問你亞爺呀!佢好鐘意d暴乳類動物架!

佚名 說...

阿逆:
>我最叻玩人~~
嗯...乜你平時都中意咁玩架?!
真係要另眼相看囉!
-->無啊!我講下ga咋

>先將你個身查晒蜜糖等d螞蟻同蜜蜂係你身到爬來爬去,然後再點把火來燒...聽講蜜糖幾好燒ga...bbq最鐘意用ga la.
仙係邊度呢?唔係咁通喎!
-->我點知你啊?

>今晚你可以同亞逆嫂玩下喎...呵呵
1.玩你就得!
2.你指邊個先?七個咁多
-->7個...0.0...發夢個陣啊?

行姐:
陳彥行你都唔知邊個? 問你亞爺呀!佢好鐘意d暴乳類動物架!
http://ucc.omuser.com/albums/20060204/P2040677_resize.thumb.jpg
呢個啊?...真係估唔到爺爺係呢d人來ga...嗚~我睇錯佢啦~><

laulong 說...

又作反喇,一件小事變出...件大事...

但係我仲要做嘢噃,冇眼睇!

逆小寶 說...

>7個...0.0...發夢個陣啊?
你有冇睇書架?

>呢個啊?
佢?你阿爺中意得果d點只咁小兒科呀!呢d對佢黎講係旺仔小饅頭咋!

>嗚~我睇錯佢啦~><
係呀!大錯特錯添呀!佢中意果d係「暴乳類動物」係「暴乳類」!

>仲要做嘢噃,冇眼睇!
言下之意係「死喇!冇得反駁添。」

佚名 說...

laulong爺爺:
又作反喇,一件小事變出...件大事...
但係我仲要做嘢噃,冇眼睇!
-->哦?有咩大事??
爺爺加油!!

自由行 說...

逆小寶:

嘩..頭先大白鯊(老細)游過,好險好險..
頂!條link睇唔到呀!點攪呀你...

>今晚你可以同亞逆嫂玩下喎...呵呵
1.玩你就得!
2.你指邊個先?七個咁多
玩我? 我唔玩蜜糖,但我like滴你蠟多d!
今日輪到邊個咪邊個同你玩咯..唔記得輪到邊個,問下家丁尋晚同你點燈籠呀!問我地..鬼知咩..

>冇眼睇!
即係死得眼閉呀!

>旺仔小饅頭
梗係..你亞爺一家3口都係男人,呢d梗係小饅頭呀..
老人家缺鈣,pk會斷骨架,伕名; 快d送2罐大頭怪嬰奶粉佢頂住檔先..

佚名 說...

阿逆:
>7個...0.0...發夢個陣啊?
你有冇睇書架?

-->所以我咪話你睇書睇到上左腦lor~依家係下午時分,發夢就今晚先啦!知冇!

自由行 說...

佚名:

>哦?有咩大事??
嘩..你亞爺我師傳佢....死梗o麻..仲要眼閉添..你話大唔大件事??

佚名 說...

行姐:
頂!條link睇唔到呀!點攪呀你...
-->算啦!你都知佢係邊個,只係我唔知佢中文名者...^^

自由行 說...

呀...講漏左添...應該係亞逆小寶激死佢既!

自由行 說...

佚名:

咁我想睇下張相乜鬼樣o麻...

逆小寶 說...

>頂!條link睇唔到呀!點攪呀你...
睇到呀!冇問題喎!

>嘩..頭先大白鯊(老細)游過,好險好險..
嘩!行姨果度原來仲有大姐明!都係有料之人。果然物以類聚呀o下!

>我like滴你蠟多d!
原來你好呢家野!係咪你師傅教架?

>發夢就今晚先啦!知冇!
唉!咁多個邊庶有得訓呀!

逆小寶 說...

>你都知佢係邊個
?佢又話睇唔到既!點知呀?

>應該係亞逆小寶激死佢既!
笑死佢就有份

佚名 說...

行姐:
>哦?有咩大事??
嘩..你亞爺我師傳佢....死梗o麻..仲要眼閉添..你話大唔大件事??
-->哦?做咩死得眼閉啊??

自由行 說...

逆小寶:

>嘩!行姨果度原來仲有大姐明!都係有料之人。果然物以類聚呀o下!

係呀..我亞姐你o岩唔o岩? 不如你做個好心,芹埋佢呀!

>原來你好呢家野!係咪你師傅教架?
亞師傅心臟弱,唔玩呢d
佢最多玩o下5花大縛~我估

>發夢就今晚先啦!知冇!
唉!咁多個邊庶有得訓呀!
你好忙咩??

佚名 說...

行姐:
呀...講漏左添...應該係亞逆小寶激死佢既!
-->哦,原來係咁

咁我想睇下張相乜鬼樣o麻...
-->去yahoo search佢個名就有ga la

阿逆:
>發夢就今晚先啦!知冇!
唉!咁多個邊庶有得訓呀!
-->係?你有咁吸引咩?有7個...我就唔信啦!!

逆小寶 說...

>做咩死得眼閉啊??

你終於發覺「我睇錯佢啦~><」咁囉!

laulong 說...

反喇反喇,我好儒家架,禮義廉恥,國之四維,四維不張,國乃減亡呀!

逆小寶 說...

>不如你做個好心,芹埋佢呀!
冇理由係呢度截你師傅糊姐
留返比佢喇
敬老係美德
我夠喇

>佢最多玩o下5花大縛~我估
你咁睇小佢呀?
佢咁好火
加埋皮鞭都仲得呀!

Singer/ 歌手 說...

to行

你好勇敢呀! 唔好學o個隻狼校長咁,成日駡我話佢老.

不過; 你點睇都唔似老喎!

<---我成日話自己老架!! 咁係老, 就要夠膽認嘛!!!

佚名 說...

laulong爺爺:
反喇反喇,我好儒家架,禮義廉恥,國之四維,四維不張,國乃減亡呀!
-->爺爺個blog又轉左色ar?呢隻色就襯好多啦^^~

Singer/ 歌手 說...

to佚名

-->我send有貓俾你啦

<---sorry, 我執野搬位呀, 未睇

自由行 說...

師傳:
>反喇反喇,我好儒家架,禮義廉恥,國之四維,四維不張,國乃減亡呀!

做你就做呀..搭訕..一陣出唔到門口又賴我地呀!

逆小寶 說...

你好宜家?
夏季清貨大減價呀?
有幾cheap先?
哦!原來係"國乃「減」亡"
平到要亡國咁大濟呀?

修齊治平
第一個修身你就衰左喇
你自己都話影果張相縮得好辛苦
縮得咁辛苦
勉強....冇幸福架

佚名 說...

歌手:
<---我成日話自己老架!! 咁係老, 就要夠膽認嘛!!!
-->e~我都鐘意話自己老ga~因為我係班度都算大個...但其實我唔細,明明細個我,叫我做妹妹><...真係有冇攪錯!!話我係小朋友!!我年幾大個佢地架!!

佚名 說...

歌手:
<---sorry, 我執野搬位呀, 未睇
-->唔緊要,我講俾你知send左俾你者,你忙可以唔回ga^^...反正都係廢話來既~~

自由行 說...

逆小寶:
>不如你做個好心,芹埋佢呀!
冇理由係呢度截你師傅糊姐
留返比佢喇
敬老係美德
我夠喇

咁益佢...(我話我亞姐呀...咁補)

>佢最多玩o下5花大縛~我估
你咁睇小佢呀?
佢咁好火
加埋皮鞭都仲得呀!

皮鞭? 俾我地鞭佢呀...要唔要皮底褲..不過天氣咁熱, 可能要送埋熱痱膏俾佢..

逆小寶 說...

>咁補
係呀!驅風呀嘛

>皮鞭? 俾我地鞭佢呀...
好喎!話晒你都執過教鞭!

>要唔要皮底褲..
你中意喇

laulong 說...

死逆,咁鬼好眼!你隻乜眼嚟架,A 級,B 級?睇嚟都係 C 級!

綑綁、皮鞭、皮褲、滴蠟我樣樣唔好,留番俾你地啲後生仔女!

喂,咪教壞我孫女!

我依家走人,去睇漫畫,步驚雲同聶風,正!

自由行 說...

佚名:

>係?你有咁吸引咩?有7個...我就唔信啦!!

唔駛吸引力...有錢咪得咯!

佚名 說...

laulong爺爺:
死逆,咁鬼好眼!你隻乜眼嚟架,A 級,B 級?睇嚟都係 C 級!
綑綁、皮鞭、皮褲、滴蠟我樣樣唔好,留番俾你地啲後生仔女!
喂,咪教壞我孫女!
-->唔會啦,我識節制ga^^~唔係太玩得顛既人,爺爺放心^^

我依家走人,去睇漫畫,步驚雲同聶風,正!
-->byebye~~

自由行 說...

師傳:

>死逆,咁鬼好眼!你隻乜眼嚟架,A 級,B 級?睇嚟都係 C 級!

咪扮野...你地個個都係x光眼呀..

佚名 說...

行姐:
唔駛吸引力...有錢咪得咯!
-->咁咪者係佢冇錢之後個7個會走晒佬啊?

自由行 說...

佚名:

>喂,咪教壞我孫女!
唔會啦,我識節制ga^^~唔係太玩得顛既人,爺爺放心^^

傻呀..可能佢壞過我o地呢...........因為有你真傳o麻

自由行 說...

逆:

>咁咪者係佢冇錢之後個7個會走晒佬啊?
咁要睇亞逆生造化呀!

易風 說...

>步驚雲同聶風

呵呵!武林神話豈會咁容易比你呢d凡夫俗子見到。

風無相、雲無常!然而一切盡在邪王計算之中。

你要搵佢地不如跟住我仲好喇!嘿嘿!

不如你又估下邪王同死神既賭局邊個會嬴呀拿?

>有錢咪得咯!
呵呵!落得黎自由行果d都常都帶大疊銀紙周街走。所以呢佢最清楚!嘿嘿!

>留番俾你地啲後生仔女!
喂!最後生果個咪你孫女囉!

>咁要睇亞逆生造化呀!
嘿嘿!平時都冇積返d口德...睇怕...都係因為d錢多到駛唔晒,所以冇有怕喇!哈哈哈哈!

自由行 說...

逆生:

>梗係!我地呢d周身痕,落黎梗係要豪駛架呀..仲唔快d多謝我..促進社會經濟

>嘿嘿!平時都冇積返d口德...睇怕...都係因為d錢多到駛唔晒,所以冇有怕喇!哈哈哈哈!

唔夠...我燒埋俾你....哈哈

佚名 說...

行姐:
傻呀..可能佢壞過我o地呢...........因為有你真傳o麻
-->哦?有咁既樹...

>咁咪者係佢冇錢之後個7個會走晒佬啊?
咁要睇亞逆生造化呀!
-->呢d要問返阿逆自己啦

阿逆:
>有錢咪得咯!
呵呵!落得黎自由行果d都常都帶大疊銀紙周街走。所以呢佢最清楚!嘿嘿!
-->wawawa~咁你地出街咪好唔方便,我地係新時代人,一卡在手就得ga la~~

>留番俾你地啲後生仔女!
喂!最後生果個咪你孫女囉!
-->wawawa~爺爺對我真係好啦,我有d感動落淚tim...爺爺速去速回@@

>咁要睇亞逆生造化呀!
嘿嘿!平時都冇積返d口德...睇怕...都係因為d錢多到駛唔晒,所以冇有怕喇!哈哈哈哈!
-->哦~咁你就要積下啦!唔係有錢無得駛啊!

自由行 說...

逆小寶:

>哦~咁你就要積下啦!唔係有錢無得駛啊!
慳番呀..亞逆係唔係都要落去架呀..爭在遲早同落邊層之o麻..橫豎都係,梗係去盡呀...哈哈

佚名 說...

行姐:
>哦~咁你就要積下啦!唔係有錢無得駛啊!
慳番呀..亞逆係唔係都要落去架呀..爭在遲早同落邊層之o麻..橫豎都係,梗係去盡呀...哈哈
-->是嗎?是這樣嗎?

易風 說...

>橫豎都係,梗係去盡呀...哈哈

嗯...咁要姦淫擄掠殺人放火喇!

匿名 說...

哈哈,Norman,你這裏真熱鬧!

劉家峽水庫,好一片藍呀!令人看得舒服.

你的一件小事,我明.有些人,是終生不會愧悟的.這是病,你不用憤激了呀!

SillyCat~ 說...

chill~~~

laulong將劉家峽水庫最精彩的一面展現人前~

F.E.L.I.X. 說...

天水一色,神馳其中!

laulong 說...

哈,班頑皮女同逆老頑童玩到攰晒喇!而家靜晒 lu.

我間屋七國咁亂,不過都好,我鍾意熱鬧!

咦,係邊個留咗副假牙係度,唔通係逆老嘅?

梳化度留低咗張修身堂單據喎!一個月減 20 吋,唔係呀?小行你想變人乾?

仲有一本會計學原理,一定係小佚乖孫架喇?

仲有本教室管理係窗台上,唔駛講實係歌手架喇!

咦,死喇,逆老冇咗副牙點野呢?

易風 說...

嘿嘿!你想今晚唔瞓吖?

laulong 說...

吾兄:

在同一個城市裏,同一片天空下一起活過,也是緣了!我何忍見到有人竟可以偏執如此呢!於己有損,於人無益,我很是遺憾,甚至真的激憤!

Singer/ 歌手 說...

我喺度喎. 今日晏晝搬WORKSTATION所以走左....

仲有本教室管理係窗台上,唔駛講實係歌手架喇!
<---本書唔係我架. 我賴底左個BRA喺度.

laulong 說...

嘩,黎得咁快,果然有風中之神遺傳噃!

哈哈,真係有啲驚!

laulong 說...

嚇死我!你班友原來暱埋咗係雜物房!

歌手,唔係咁香艷呀?嗱,擺明唔關我事!

Singer/ 歌手 說...

等緊你出黎啊~~~~~~~~~~~

laulong 說...

阿 cat, Felix:

多謝你哋呀!

其實張相後天加工好多,調色溫、對比、光暗,原本好沉悶架。

多得電腦科技同執相輭件咯。都估唔到,廿幾年前嘅相,仲可以翻吓生。

laulong 說...

歌手又瞓唔著呀?

送一首詞比你,幫你解下壓。蘇軾 [定風波] :

莫聽穿林打葉聲,何妨吟嘯且徐行。
竹杖芒鞋輕勝馬,誰怕?一簑煙雨任平生。

料峭春寒吹酒醒,微冷,山頭斜照卻相迎。
回首向來蕭瑟處,歸去,也無風雨也無晴。

放鬆心情,輕裝上路,這世界,再難再難的,也沒有甚麽大不了!

Singer/ 歌手 說...

訓唔著呀
朝早好早起身, 係唔願返工咋嘛
明日後日都放假, 真好!

Singer/ 歌手 說...

定風波好似係REQUIRED TEXT...RITE?
好似細個讀過啊...

變左REQUIRED TEXT之後, 會冇哂味道...

eric 說...

嘩,隔左一陣冇黎,呢度變得咁熱鬧既。

佚名 說...

爺爺:
送一首詞比你,幫你解下壓。蘇軾 [定風波] :

莫聽穿林打葉聲,何妨吟嘯且徐行。
竹杖芒鞋輕勝馬,誰怕?一簑煙雨任平生。

料峭春寒吹酒醒,微冷,山頭斜照卻相迎。
回首向來蕭瑟處,歸去,也無風雨也無晴。

放鬆心情,輕裝上路,這世界,再難再難的,也沒有甚麽大不了!
-->wa~最唔識解詩詞><
寫佢用左咩修辭?咩寫作手法?次次都寫錯><

佚名 說...

歌手:
朝早好早起身, 係唔願返工咋嘛
明日後日都放假, 真好!
-->哦?兩日放假?我好得閒啊!
因為我唔interview...八月到來啦><
疊埋心水搵返part time返同讀第二年好過啦><...唉~最後都係要同人拎錢讀書:(
我真係好無用啊!

自由行 說...

各位早...我又出現呀!!
係咩? 我留低左張修身堂單據o係你屋企咩? 我特登跌俾你睇架..知你需要o麻..

歌手:
你留低個bra俾佢洗呀? 你因住佢唔還番俾你呀...

亞逆:
你尋晚扯隻燒雞脾連副假牙都扯埋出黎呀..仲唔快d去取回..唔係你無牙用呀..實俾鯊魚咀咬死你!

自由行 說...

佚名:

>因為我唔interview...八月到來啦><
疊埋心水搵返part time返同讀第二年好過啦><...唉~最後都係要同人拎錢讀書:(
我真係好無用啊!

傻呀!有機會讀書梗係讀呀..其他野..順其自然呀!

亦正亦邪 說...

>我何忍見到有人竟可以偏執如此呢!於己有損,於人無益,我很是遺憾,甚至真的激憤!

睇開d喇!
自然界孕育出唔同既生命特質
以應付不同環境既需要
雖然有d特質係某d特定既環境好似唔係咁適當
不過卻有其存在既價值
你既激憤無異於紅蟻質問其他螞蟻點解係黑係白一樣

易理 說...

>最後都係要同人拎錢讀書:( 我真係好無用啊!

咁你應該去參選今屆港姐!
拎番d獎金獎品咪可以唔駛問人拎錢讀書囉!橫惦year 2可以postpone既

自由行 說...

易理:

>咁你應該去參選今屆港姐!
拎番d獎金獎品咪可以唔駛問人拎錢讀書囉!橫惦year 2可以postpone既

今屆港姐選完呀...唔該下年請早!
嘿..2爺孫都去選美? 二爺選港男,亞孫選港姐..

易理 說...

>二爺選港男,亞孫選港姐

唔爭在徒弟都去選埋一份喇!橫惦咁有料!

自由行 說...

易理:

選乜野呀? 損腳趾呀損? 定選AV女優呀?
但我未儲夠錢整容喎..搵粉紅救兵幫手先?
咁高興..你同師傳一齊選呀..咁你地真係可以一較高低呀...

易理 說...

>你同師傳一齊選呀..咁你地真係可以一較高低呀...

都話唔會截佢糊囉
你快d介紹你阿姐比佢喇!

自由行 說...

易理:

>都話唔會截佢糊囉

我叫你選埋港男o者..同截糊係2回事喎..你驚你win亞狼校長呀?

>你快d介紹你阿姐比佢喇!
你驚佢無人同佢暖腳,過唔到冬呀?

laulong 說...

你班嘢,鍾意「暴乳類」有乜唔妥?

唔妥就唔會咁多女士去隆喇!

小行,你同我定,骨質疏鬆你驚自己好過!

都係小佚乖,掂記爺爺的好!

laulong 說...

歌手:

雖然成為範文,但這詞真的好,那種虛懷跳脫,不滯於物呀!


小佚:

需要慢慢體會,還要切合自身體驗!

佚名 說...

爺爺:
哈,班頑皮女同逆老頑童玩到攰晒喇!而家靜晒 lu.
我間屋七國咁亂,不過都好,我鍾意熱鬧!
咦,係邊個留咗副假牙係度,唔通係逆老嘅?
-->估唔到阿逆戴假牙....hahahaha

仲有一本會計學原理,一定係小佚乖孫架喇?
-->^^0係啊!我放左d書係檯到風塵...得閒望兩眼,又望返電腦:P


行姐:
傻呀!有機會讀書梗係讀呀..其他野..順其自然呀!
-->多謝行姐鼓勵^^

laulong 說...

Eric:

你 settle down 喇。你飄洋過海,人年閱歷豐富呀!

哈哈,班嘢好鬼貪玩,咪咁囉!

佚名 說...

阿逆:
咁你應該去參選今屆港姐!
拎番d獎金獎品咪可以唔駛問人拎錢讀書囉!橫惦year 2可以postpone既
-->我先至唔咁蠢去選港姐,選港姐係俾人玩既!
而且我都無咁既質素做到港姐,唔靚、唔高、冇學歷@@

易理 說...

>選港姐係俾人玩既!

乜你以為返工唔係咩?

易風 說...

>鍾意「暴乳類」有乜唔妥?

冇呀!你個乖孫話睇錯你之嘛!

係喇!尋晚睇左d乜呀?

佚名 說...

laulong爺爺:
小行,你同我定,骨質疏鬆你驚自己好過!
-->0.0...我成日唔夠缺個wow...遲d可能縮到見唔到啦...嗚~

都係小佚乖,掂記爺爺的好!
-->^^~

需要慢慢體會,還要切合自身體驗!
-->="=...次次等到交卷或者交完卷之後先諗到...都無用la:(
或者聽同學講先醒起...ar 係 wow...咁都醒唔起...真係...唉~

佚名 說...

阿逆:
乜你以為返工唔係咩?

-->返工有幾多人玩到你者!最多咪十幾廿個!唔計顧客...
港姐係公眾人物!要對傳媒,無私穩!好大分別ga!做d咩都被人注視...你估做藝人好開心啊?你睇人好!人地睇你好咋!

laulong 說...

易經:

好多謝你意見,人心不同,各如其面,生命的姿態、道路每人都有自己選擇。然而,這世界還是有一些共通的價值,譬如仁愛、公義...,太多人只識自視而不自愛,迷醉於自我滿足而劣化性情。生而為人,曾而為伴,又怎能不令人痛心!

黃蟻,黑蟻的顏色,上天所賦,於世無損無益。惟若其色乃錯誤居食而起的病變,就要更正過來啊!

xxxxxxxx

風雲?

睇番對上嗰期,摩訶無量都輸得,有無攪錯?

跟書路,照計邪王可以輸,步驚雲唔會輸個喎!

易理 說...

>港姐係公眾人物!要對傳媒,無私穩!好大分別ga!做d咩都被人注視...你估做藝人好開心啊?你睇人好!人地睇你好咋!

水能載舟,亦能覆舟
睇下你識唔識利用水囉
傳媒遮
謠言止於智者
你有個咁聰明既阿爺
嘿嘿!佢實射住你既

laulong 說...

小行:

我再減 20吋,41吋咪得番 21吋,仲駛見人嘅,都係留番比你喇!

話時話,你個驅風阿姐唔係咁大係咪呀!

佚名 說...

阿逆:
水能載舟,亦能覆舟
睇下你識唔識利用水囉
傳媒遮
謠言止於智者
你有個咁聰明既阿爺
嘿嘿!佢實射住你既

-->說就容易,做則難!
只怕覆舟不來,反被淹!
凡人有凡人好,做公眾人物很費神!我想長命d

自由行 說...

Mr. Wolf:
>鍾意「暴乳類」有乜唔妥?
係無唔妥架..咸魚青菜,各有所愛o麻..係你大反應o者...無人話做校長唔愛得大胸女人架?

>話時話,你個驅風阿姐唔係咁大係咪呀!
喂..佢仲大過我,直情有"負擔不起" +睇唔到腳趾. o岩晒你口味..至於個樣就....
嘿..熄左燈咪一鬼樣..將就o下呀!
你係咪o者..? 我幫下你呀!


佚名:

>我先至唔咁蠢去選港姐,選港姐係俾人玩既!
>乜你以為返工唔係咩?
亞易講得好岩架..當你全職返工既時侯你就會明. 做公眾人物, 就預左無私穩架呀..食得咸魚抵得渴,到無狗仔隊影你既時侯, 你就驚呀!

>傻呀!有機會讀書梗係讀呀..其他野..順其自然呀!
>多謝行姐鼓勵^^
不用客氣..我係過來人o者..

易風 說...

>惟若其色乃錯誤居食而起的病變,就要更正過來啊!

咁你咪唔化囉!病變其實都係大自然物競天擇既方式之一。又或者咁講有d人明知住響地震帶災難係遲早既事。不過依然照住無疑。咁災難黎到既時候你又可以點?(o拿!先旨聲明我唔係講四川呀!我其實一向都覺得係富士山下d人火山一爆佢地住到密嘛嘛點疏散呀?)

反過黎有d人住一世地震帶都相安無事。咁你一早對佢地既警告又變成危言聳聽。就好似有人食煙生cancer,有人食一世煙乜事都冇,有人一戒煙就死,有人活得健康又生cancer或者做做下運動突然死亡,有人懶下懶下咁又一世。

其實世事冇定法。黃黑白紅蟻各有不同生活取向同習性。人性亦然。最妙既係世事往往係我地最唔為意既時候殺出一個程咬金,咁之前準備好既計劃變得全盤落索。反而無招既獨孤九劍先可以嬴對方死練爛練既絕招。

摩訶無量都輸得呢個係上一期已經擺明架喇!況且佢亦埋下伏線今次輸係因為二人唔同心。所以下次嬴返又可以解話囉。而且係聖王果時不論風雲幾咁無相無常都比人計算到tup tup惦。又有d咩冇可能呢?再者咩都比你估到既呢本書都唔會吸引你喇!枝筆係佢度佢中意點作就點作架喇。加個「但是」就立即峰迴路轉結果逆轉。

你呢可能教書教得太多唸野太正路喇。人生本來就係充滿無相無常。你應該已經過不惑到知天命架喇喎!咁都仲咁唔睇透?留班呀?哈哈!

自由行 說...

嘩..哈...哈...!! ^^
精彩精彩!!
真係要多謝逆小寶、張無翼....對我既厚愛..因為..暫時只有我wu佢! 真係一額汗..:p

laulong 說...

小佚啱呀,爺爺都係想長命啲,哈哈,甚至想睇住你抱孫!

佚名 說...

行姐:
亞易講得好岩架..當你全職返工既時侯你就會明. 做公眾人物, 就預左無私穩架呀..食得咸魚抵得渴,到無狗仔隊影你既時侯, 你就驚呀!
-->嗯!咁我又無話你地講得唔岩,因為每個人喜好也是不同,看東西角度也是不同。

不用客氣..我係過來人o者..
-->嗯!行姐有心,我知道啦^^

阿逆:
講得好!你講得好岩,好多野都人算不如天算^^....所以隨遇而安心態雖好,但有d野係自己控制得到就要識把握!
因為唔係樣樣野都係天跌落來ga ma
有機會,也要懂珍惜機會,緊握機會!
呢d係睇書講既,雖然我仲未做到!

佚名 說...

laulong爺爺:
小佚啱呀,爺爺都係想長命啲,哈哈,甚至想睇住你抱孫!
-->有人要我之算啦><
我遲有助養一個俾你玩住先~或者借朋友同屋企人個d俾你玩啦^^

laulong 說...

邪王:

你的意念真係要慢慢咀嚼!

你都鬧得啱。我好多時將啲嘢諗得太正路,這都係教書的職業病。不過,人生的變我是知道的,生老病死,順逆相繆,肘腋橫生,我也看得太多了。

laulong 說...

小佚:

緣份這東西難說啊!最重要是不好收埋自己。

收養?都好吖,做善事!

Singer/ 歌手 說...

嘩, 冇返一日office冇上網, 好熱鬧啊!

to行

你留低個bra俾佢洗呀? 你因住佢唔還番俾你呀...
<---我留低嗰個唔係自己嗰個嘛!! 我除人地架咋haha!!

to佚名

咁你應該去參選今屆港姐!
拎番d獎金獎品咪可以唔駛問人拎錢讀書囉!橫惦year 2可以postpone既
<---agree, 錢途無限啊!!!

to laulong
雖然成為範文,但這詞真的好,那種虛懷跳脫,不滯於物呀!
<---我冇咁跳脫呀...
我好驚又比老闆玩呀!!!

to 佚名
乜你以為返工唔係咩?
-->返工有幾多人玩到你者!最多咪十幾廿個!唔計顧客...
港姐係公眾人物!

<---返工, 比老闆一個人玩已經可以被佢整死...可以做到唔訓都做唔哂
呢d case我喺office見得太多啦!!!

自由行 說...

歌手:

>我留低嗰個唔係自己嗰個嘛!! 我除人地架咋

我無唔見喎!仲著住..
小佚又唔會著呢lace款...
唔通係...亞逆生既?
亞逆生,你做乜著埋你老婆個bra周圍走?

Singer/ 歌手 說...

TO 行

亞逆生,你做乜著埋你老婆個bra周圍走?

<---其實佢叫"易服"

行姐, 你個胸真係好大架??? 真係好有興趣見識下啊~~~

自由行 說...

歌手:

>其實佢叫"易服"
哈..咁唔知狼校長見唔見佢對魚網絲襪? 亞逆話熱喎, 又口渴, 咪除左對絲襪沖奶茶, 佢撕開一隻沖奶茶, 另一隻周圍放低左..點知你返黎話有奶茶...正! 佢咪醒俾你飲..你仲話好味架..

自由行 說...

歌手:

>行姐, 你個胸真係好大架??? 真係好有興趣見識下啊

錯呀..而家肚腩大過胸,唔係唔駛去修身堂呀..

Singer/ 歌手 說...

TO行

點知你返黎話有奶茶...正! 佢咪醒俾你飲..你仲話好味架..
<----我冇飲呀, 趁佢雙手拎緊奶茶比我嘅時候, 我二話不說己經扯左佢個BRA落黎啦!!
跟住佢仲成杯奶茶倒左落自己個口度啊!!!


錯呀..而家肚腩大過胸,唔係唔駛去修身堂呀..
<---不如一齊減肥啦!!!
自從黎左呢個office, 我事業到左人生嘅新低, 相反, 體重到左人生嘅新高!!!
我上個office係教書, 嗰時我100磅鬆d咋!!!

自由行 說...

歌手:

我係話亞易服公子將杯奶茶俾狼校長飲!

>自從黎左呢個office, 我事業到左人生嘅新低, 相反, 體重到左人生嘅新高!!!
我上個office係教書, 嗰時我100磅鬆d咋!!!

好!大家一齊努力..

佚名 說...

爺爺:
緣份這東西難說啊!最重要是不好收埋自己。
-->好難個wow...
收養?都好吖,做善事!
-->係啊!所以要草多錢,唔係養唔起,養養下停左就唔好啦><...希望有咁既一日~~


歌手:
咁你應該去參選今屆港姐!
拎番d獎金獎品咪可以唔駛問人拎錢讀書囉!橫惦year 2可以postpone既
<---agree, 錢途無限啊!!!

-->="=...你睇高我啦...

歌手:
<---返工, 比老闆一個人玩已經可以被佢整死...可以做到唔訓都做唔哂
呢d case我喺office見得太多啦!!!
-->知!暫時未點試過...但睇d fd佢地被老細玩到遮晒...哈哈:p

Singer/ 歌手 說...

TO行

好!大家一齊努力..

<---好!!
我搵份咁辛苦嘅工, 其中一個原因都係因為想減肥!!

Singer/ 歌手 說...

TO 佚名

-->知!暫時未點試過...但睇d fd佢地被老細玩到遮晒...哈哈:p

<---算啦, 我成日比老闆玩....

佚名 說...

歌手:
好!!
我搵份咁辛苦嘅工, 其中一個原因都係因為想減肥!!
算啦, 我成日比老闆玩....

-->祝歌手有一日騎返住你老細!玩返佢轉頭...haha

自由行 說...

歌手:

>我搵份咁辛苦嘅工, 其中一個原因都係因為想減肥!!

傻呀..無用架! 我o係激奀站做呀..又唔見有得瘦...

Singer/ 歌手 說...

to佚名

祝歌手有一日騎返住你老細!玩返佢轉頭...haha

<---咁好大機會啊!!
我只要升一個rank都高級過佢!!
況且我知佢未有耐有得升.

to行

傻呀..無用架! 我o係激奀站做呀..又唔見有得瘦...
<---激奀站咁有趣!!! 做d咩架???

自由行 說...

歌手:

>激奀站咁有趣!!! 做d咩架???

日日俾人激咯!!! 呵呵

Singer/ 歌手 說...

TO行

日日俾人激咯!!! 呵呵
<---咪好囉, 激激下奀D!!!

佚名 說...

<---咁好大機會啊!!
我只要升一個rank都高級過佢!!
況且我知佢未有耐有得升.
-->嗯^^,到時點佢做野..yeah

to all:
呢排成日同人講自己無病,依家就病左啦@@
頭暈,喉嚨癢中><

自由行 說...

歌手:

>咪好囉, 激激下奀D!!!
係吹脹, 唔係奀

佚名:

小心身體呀...

佚名 說...

行姐:
小心身體呀...
-->岩岩訓左一陣,但總係好暈@@...可能藥力未過@@:P