2009年9月8日星期二

血管

.



週日無事,晚上回家前到附近的萬寧入貨,三冬茶連減價券賣 35.9,算抵了。經過賣田七粉的促銷點,有免費血管狀況測試,真又好假又好,一分鐘啫,就把手放到儀器上。

一路測試一路跟旁邊小兒子談話,心跳、血流會否快了呢?小白條打出來了,哈哈,血管年齡是 41 -45 歲,真係賺咗喎!

13歲的小兒子當然也要玩喇,血管年齡是 11 -15,正常。
.
.
.

20 則留言:

篤篤篤撐 說...

41 -45 歲>>>JEALOUS !!!!

自由行 說...

我都有玩過呀! 係正常範圍. 不過佢有無叫你要買返盒呢?

L L 說...

篤篤:

曾幾何時我都血脂高架,那時仲有外家,個個星期魚蝦蟹肉,肥晒咯!

減食多步行,就掂喇!

Ebenezer 說...

真係唔測唔知身體好播:)

L L 說...

小行:

佢边夠胆叫我買,除非食咗血管狀況可以回到 30 歲。

不過話時話,我以前常飲三七花茶。




Ebenezer:

要知身體好,要去海南島。

不過我真係未去過!

HollyCow 說...

Lucky you, I was in Beijing and did the similar test, they said, my outside is excellent, my inside is terrible unheathy. Seem 2o years older than my real age.....!!!! Will tell you the details later.

L L 說...

20 years older than real age?

你去咗同仁堂?

哇,唔得喇,你梗係打得太多边爐喇!

佚名 說...

爺爺,我訓我血壓應該仲係低個d^^0

L L 說...

小佚:

你反而要食番多啲嘢,多活動!

eric 說...

恭喜哂!血管健康影響至鉅。

L L 說...

多謝呀 Eric, 望你也體健神清,大家健康!

佚名 說...

爺爺依家好好多啦,唔會"某"低見頭暈^^~

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

41歲嘅血管
襯番41歲既樣貌!

L L 說...

小佚:

咁就好喇,再養成運動習慣,一生受福!




巴黎:

多謝你,為己為人,我都要盡量保持。

Mag Yip 說...

laulong..

身體健康是無價,
祝你和兒子身體健康,
快快樂樂呢!!

L L 說...

Mag:

多謝你。你現在情況怎麼喇?

HoLLyCoW 說...

係呵,同仁堂呀!你真醒!買了12个月療程,回港後有人話我俾人呃,你話呢?

HoLLyCoW 說...

How come I can't leave massage??

L L 說...

牛牛:

只因我用了閱覽過後才發放意見的設定,沒甚麼的。

我兩年前去北京,也到過同仁堂。買了一些藥後也打定輸數被騙了,回港後想,橫豎給了錢,照食喇。嘿,點知真的有效(甚至係非常有效),我健康轉好,也自那年始。

所以你不用疑慮喇,安心吃藥!

L L 說...

哎吔,到我入唔到你個留言板喎!

喂,你 e 個地址俾我,我寄書俾你呀!