2009年9月19日星期六

只此而已張家界

.
暑假重遊張家界,感覺索然。畢竟沒雲乏霧,無掩映之色,美不上來了。

當然我知道,有一位攝影家,留山八年,拍下了張家界的最美,而我留不足八小時,可為甚麼?




.
.
.

28 則留言:

Ebenezer 說...

中間拍太陽嗰張好有氣勢!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

留了八年,一定很愛這風景。
每個人眼中的美都不一樣,
我喜歡第三張的翠綠。

HollyCow 說...

留山八年?洗唔洗呀?一定是迷途,或給白骨精生吞!

richmapoor ma 說...

很想到張家界一遊, 行程辛苦嗎?吃和住的是怎樣的呢?

肥貓 說...

我也曾去過張家界, 不過卻是感觸很多, 當時自已因某事而很迷失, 雖然面對美景(當時張家界還是剛開發), 但心情卻是沉重而不快. 現在回想起來, 真是有點辜負了大好江山!

韻味熊貓 說...

而我留不足八小時,可為甚麼?

為見山中仙女乎!

綠林那張照片,為何不見綠林好漢的?哈哈!

中間那張照片,是旭日初升,還是夕陽西下呢?很美!

梁奕 說...

劉朗兄,
拍得有日有夜有遠有近,有靚景...留山不足八小時,得此三照,成績不錯了^^!

L L 說...

Ebenezer:

嗰張係離開張家界森林公園時拍,日薄黄昏,沒有濾鏡,就用太陽眼鏡隔住影了。




巴黎:

真愛攝影的人都有一種癡!

原相其實陰翳,後期增加了對比度才光了些。




牛牛:

個攝影師我見到呀,喺度簽名賣書,仲識郁噃,未變人乾!




Richma:

淨去張家界唔值,要去埋袁家界,芙蓉鎮,鳳凰古城,最好去埋天門山。

唔辛苦,有吊車小火車電梯。

L L 說...

貓姐:

我知道你那時的心情。而今事過境遷喇。不過傷心地,可不去就不去了。




佛爺:

有仙女就好,我擸高衫袖呀!冇咯!然而靚女倒有不少!

綠林好密,好漢喺度劈緊樹想出黎。

中間那張日落。




Denzel:

謝謝你呀!但心裏總有一種戀戀不盡之意。

還是黄山美得多了。

嘿嘿 說...

365倍之差,
拍起来却还是有样的。
够水准!
三张都漂亮,
我也是喜欢太阳光芒的那一张。

i.c. 說...

我只去過三清山,已覺得美不勝收,想黃山更美~

L L 說...

謝謝嘿嘿,拍得到還是由於運氣!

L L 說...

Richma:

不要客氣!




Ingrid:

我也聽說三清山美,但好像很難行,很辛苦!

篤篤篤撐 說...

點解只留8小時 ?

eric 說...

我聽說張家界袁家界更勝九寨溝。。心思思好想去。中國真喺太多好地方去!

L L 說...

篤篤:

淨計入咗景區玩咯,唔計瞓酒店嘅時間。




Eric:

唔係呀,九寨溝勝過張家界好多好多!

千祈咪上當!

佚名 說...

爺爺:
張家界好靚啊~可惜近年內地好多地方都因為發展既關係,被人破壞左,所以我地要愛惜中國既景色地點,如果唔係就見唔到架啦><!

L L 說...

小佚:

張家界就是規劃得太好,反而失去了天趣,睇景,還是要去四川雲南新疆西藏。

韻味熊貓 說...


綠林好密,好漢喺度劈緊樹想出黎。


這句話使我笑到肚痛!

eric 說...

我前幾年去過九寨溝,已經覺得非常靚,冇可能再靚(少啲人就perfect),所以聽其他人話有其他地方仲靚過九寨溝就真喺幾驚奇。

L L 說...

佛爺:

所以綠林好漢唔好做咯!

見毛虫多過見索女,都唔知要幾耐至見到個好嘅!




Eric:

若去新疆西藏,地貌唔同又有另一種美!

滿足感會大過去九寨溝。

Mag Yip 說...

laulong..

嘩!!留山八年真是可以慢慢影呀!!
好偑服有咁既耐性和時間!!!

L L 說...

Mag:

藝術家就是有那份癡。當然,還要喜歡山,喜歡水才可以。

韻味熊貓 說...

見毛虫多過見索女

係喎!此句好笑得來又很對.

L L 說...

kakaka, 分分鐘仲只係見到自己嘅毛虫!

所以我都係做市井之徒好,有大把女仔睇!

韻味熊貓 說...

哈哈!我投降!唔敢再講喇!

L L 說...

哈哈,哩個校長係咪好衰格呢?

韻味熊貓 說...

校長係好生鬼,好有幽默感,是我不曾想過的.