2009年9月14日星期一

落花生

.
久違了飲啤酒,落花生的那種感覺。那年頭,一就是跟好友天南地北,一就是看著當盛的奥雲叱咤綠茵。俱往矣,好友零落星散,各有所屬;而足球,也早非吾所最愛。

昨日之落,為甚麼總有一種零星落索,白頭宮女說玄宗的味道!

然而,這花生真棒,淡身,吃落沒渣,像完全溶化在口裏,是我吃過最好的花生!


.
.
.

20 則留言:

自由行 說...

我好少食住花生飲啤酒, 懶得剝殼.

Hana 說...

正!

Hana 說...

咩事?你都要留言審查?

Ebenezer 說...

呢包花生,台灣買嘅,係冇?

食花生飲啤酒超正,但係要喺人地屋企做,因為呢種花生一定會食到成地衣,搞到個地好難掃!

仲有一定唔可以俾老婆知,如果唔係,乜嘢熬氣呀,高脂呀,高膽固醇呀...總知搞到冇晒癮為止!

laulong 說...

哇,八號風球打到黎,仲唔白日逃亡,番屋企至復咯!

佚名 說...

爺爺:
《落花生》呢課書我無緣讀,但記得家姐時,成日係度讀:P

花生真係好香,好好食~~

laulong 說...

小行:

又要食又要懶?其實剝花生的那種動作也有情味,咇咇剝剝,過癮呢!




Hana:

以前咪試過有啲人畫啲咸濕畫嘅,我想杜絕這些咯,又可以讓匿名留言,點知一個匿名留言都無。




Ebenezer:

阿嫂為你好咋!啤酒花生,絕配呀,偶一嚐之實在唔錯。

花生喺香港買,幫襯我學生做暑期工的店,不過唔平。




小佚:

不過飲埋啤酒好易肚脹,好似有咗三個月。

eric 說...

唔敢食花生,一食會唔停,第二日就喉嚨痛!
以前都喜歡食蠶豆,不過聽老人家話好毒,又唔敢食!

HollyCow 說...

哇!廣告啊?有佣金嗎?

laulong 說...

Eric:

花生烘炒過,的確熱氣。你那邊有冇涼茶賣?不過我還是向你介紹三冬茶,防感去熱,正到無倫!




牛牛:

那有佣金?有朋友要食,我想要掏腰包添呀!

佛爺 說...

校長:
「白頭宮女說玄宗」何解?;風流下場?

laulong 說...

佛爺:

「白頭宮女說玄宗」係講啲老去咗宮女講番天寶年間嘅遺事,主要當是唐玄宗與楊貴妃之戀情。唔咸濕架!

佛爺 說...

主要當是唐玄宗與楊貴妃之戀情。唔咸濕架!

哦!咁我只聯想到華清池.... 出..... 出水芙蓉!

唔鹹濕架!咁唔合我聽喇!哈哈!

laulong 說...

出..... 出浴嘛!

溫泉水滑洗凝脂.....正!

佛爺 說...

溫泉水滑洗凝脂

此話聽來很悅耳!猶如見到美人浮沉浴池中!

laulong 說...

就是嘛!

楊玉環就以出浴勾了唐玄宗的魂魄,令他不能自拔!

佛爺 說...

楊玉環就以出浴勾了唐玄宗的魂魄

怪不得我每次去完沙灘後,都失魂落魄喇!

laulong 說...

呵呵,我直頭唔識路離開個沙灘!

佛爺 說...

我直頭唔識路離開個沙灘!

要游水走乎?哈哈!

laulong 說...

哈哈,都係唔走化算啲!