2010年6月24日星期四

唉,意大利

.
有 heart 而敗,仰天長歎!

但相對於法國,已經贏得較多尊重。

法國,意大利,上屆亞軍冠軍,分組賽就已出局。由柏天尼到施丹,由羅斯到巴治奧,國際賽強者國家,宣佈沒落!
.

8 則留言:

肥貓 說...

我睇完上半場就瞓啦, 一早醒來才知道二比三輸了, 這樣的結果比法國一球也進不到為好.

今早經過歷山大廈, 還見到D&G(意大利男士服裝品牌)櫥窗裡掛著意大利的球衣, 唉!!

p.s.
荔枝咁惹火, 難怪你鐘情櫻桃啦!!

篤篤篤撐 說...

今年可能決賽睇巴拉圭vs加納~~

Armadillo 說...

球是圓的,所以球場上沒有不敗之師。

地球也是圓的,所以世界上也沒有永遠的強者。

L L 說...

貓姐:

意大利在輸 2:1 時食咗個詐糊,該球有六成可以判入,四成可判唔入,結果球證揀左四成嘅!

時也命也!

荔枝唔食得多,櫻桃可以嘛!



篤篤:

咁真係要改寫世界盃歷史,哩個世界再無傳統強隊,也沒有了世盃加冕嘅世界球王,會係偶像死亡嘅年代!



Arm:

係嘅,這會是世界足球新秩序,但人是需要崇拜的,當世沒了球王,會很悶!

神来之笔 說...

巴西球衣的LOGO上面已经放不下第六颗星星. 我只希望有其他球队出来打倒王者.

相比与意军, KIWI三和不败出局更是光荣.

L L 說...

神筆兄:

只要勁抽嘅,打敗巴西就係光榮!不過人始終希望戲劇化、紀錄化,成就咗個傳奇,可以滿足腦筍嘅化學反應需要。

暫時未睇到边隊最掂,不過早前估巴拉圭及智利小組第一,睇吓今晚後者掂唔掂!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

唉 充份表現出法蘭西的自由放任懶散話之佢係世界盃罷練罷睇....全國失望!

L L 說...

我之前狂喜法國,尤其柏天尼,到施丹仍是充滿吸引,依家冇晒 lu !