2011年11月13日星期日

11.11.11 婚禮進行曲

.
星期五放學後,由美女同事駕車,一行四隻麻鵲腳到尖東参加另一位美女同事的婚宴。鵠局爆笑連場不在話下了,最令人開心的是婚宴很熱閙,很成功,看得出兩位新人的細密心思。會場內有樂隊唱歌奏樂,新老爺上台唱了一首 The Wedding , 圓潤的男聲唱得很有味道,感覺勝似 Julie Rogers 的,我看見台下的新奶奶聽得眼泛淚光!

是的,兒子人生的新一頁,走上紅地毯的一幕,不就像你們當年一樣嗎?生命,喜樂,花月佳期,就這樣動人的複寫下去。

親愛的美女同事,更祝福你和夫婿,在這百年一遇的好日子,攜手走甜蜜快樂的一生一世!



.
.
.
去年今日:做一晚台北人
.

16 則留言:

Ebenezer 說...

老爺唱歌?佢仲有冇多謝阿邊個邊個tim呀?

卡臣 說...

果然是好歌一首

laulong 說...

Eben:

有呀,多謝親家老爺奶奶給他們一個好媳婦,他說會待她如親女兒般愛護 :)




卡卡:

是呀,我聽出耳油!

路漫漫其修遠兮 說...

新老爺唱歌助慶, 的確少有難得, 這位長輩很能跟年輕人打成一片.

laulong 說...

新老爺很型仔的,小肥平頭裝滿有型格,該是個樂天而好玩的 brother (我同佢年紀唔爭遠呀) XDDD

the inner space 說...

the wedding 中詞西曲 有 花月佳期 是
“六嬸”方逸華的名曲!


http://www.youtube.com/watch?v=dzzUx5pJOrc

laulong 說...

嗯嗯,中文歌詞意境也不俗!

多年後,六嬸情歸六叔,姻緣原來早已寫定!

新鮮人 說...

好似去紅館睇騷咁,
擺結婚酒真辛苦。

laulong 說...

世俗始終拋唔甩的,我年輕時曾矢言不擺酒,結果還‧是屈服了,不過那年頭,擺酒沒這麽多花臣!

hollycowplanet 說...

5555! 我好耐好耐冇去過wedding啦!

laulong 說...

haha, 係自己嗰個定人地嗰個先?

人地嗰個,我聽日又去一個 lu !

SKII 說...

首歌好好聽。

Armadillo 說...

哈哈,我諗起另一首歌添,不過就有啲殺風景喇!其實Patti Page嘅「I Went to Your Wedding」都幾好聽架!

laulong 說...

S:

我哩個老餅識好多動聽嘅老餅歌架!




Arma:

唉,就因為我冇資格追哩個美女同事咯,唔係我真係要唱哩首「I Went to Your Wedding」咯!

火女 說...

最近去的一個婚禮, 新郎說了一句話讓我很感動:

"我好多謝爸爸媽媽, 如果真的有來生, 我都希望可以做你地個仔!"

(哈哈, 我好像get錯重點了~~~)

laulong 說...

女女,都唔係嘅,繞個圈,如果唔係新郎父母生得佢咁有條件,可能追唔到個新娘呢!