2011年11月1日星期二

花暈

.

.
.
.

20 則留言:

Ebenezer 說...

下圖黑色的是?....頭髮?

laulong 說...

haha, 頭髮?我都想呀,我想生晒喺我頭上呢!

那是太陽花的芯,我把黃色的花瓣轉成紫色而已!

naruto 說...

有料到喎:)

Coffee 說...

睇嚟係抽象派,校長間中走冷門路線:)

laulong 說...

naruto:

我啲難入你法眼咯 :p




Coffee:

我乜都試吓咯,又唔駛咩成本,影得唔好嘅,博友噓一聲而過,我又聽唔到 XDDD

佛爺 說...

校長:

好似係棉織品咁!

卡臣 說...

好大想象空間

火女 說...

色調好靚~!

Coffee 說...

嘩!死得!我多手click入你篇「煙相」,嚇死人!核突到吖!

噢!講番花相,我冇話唔好喎:p

laulong 說...

佛爺:

諗到第二樣嘢就啱喇,就是希望能引起一啲想象空間 :p



卡卡:

謝謝呀,正想如此。




女女:

網爸正係「好色」人 XDDD




Coffee:

我就係希望博友們唔好食煙咯!香港啲煙包反吸煙相太乏力喇!

至於花相,我知你冇彈呀 :)

新鮮人 說...

第一張有點曖昧的樣子。

laulong 說...

呵呵,曖昧好呀,隱隱約約,似是而非,夠吊癮 XDD

Armadillo 說...

哈哈,真係好易令人聯想到女人底褲!

laulong 說...

haha, 原本冇咁諗架,依家有咯 ^^

匿名 說...

我鍾意支紅酒多d ^^

自由

laulong 說...

haha, 小行真識貨 :p

匿名 說...

有得睇無得飲!><

自由

laulong 說...

呵呵,要飲下次師傅請!

匿名 說...

祝早日派帖請飲

自由

laulong 說...

哇,仲搞哩家嘢?唔喇!

飲酒咋嘛,大把機會 :p