2011年9月14日星期三

採藍莓的一天

在呼倫貝爾,挺悠閒的旅遊。小李拉我們去看馴鹿,在這個林區裏就獃了好半天。孩子就最開心了,可以坐上馴鹿拍照,又可以玩搖搖板,不亦樂乎。在很隨和的特產銷售後,大夥兒就去摘藍莓了。小孩子生得較矮又眼利,轉眼間就滿載而歸,我這個老人家也摘了大半個紙杯,午飯時洗了再叫服務員拿些砂糖拌過後,又是很可口又明目的飯後果了。


馴鹿真的很馴,有一隻好像狗一樣,見主人回來會趕前迎接,差在沒擺尾!



小孩子就開心了,不單可以屹上屹落,還可以氹氹轉!



呼倫貝爾盛產藍莓,沿公路會見到很多騎電單車的採莓人。



晚上住俄羅斯小旅館,你道跟一般旅館不同的地方是甚麼?哈哈,原來進房的話,門是向自己方向拉的,離房就是推。我想了很久,若被人硬闖,即是說你不能用東西堵著房門,乜咁鬼笨猩!



晚飯後走到河邊,近入黑了勉強拍了些照,想不到又有些特別效果。





原本想五時起床看日出,結果還是六時多才起來。去到昨晚的河邊,早發的馬隊已越河而來,等待遊客的光顧。


俄羅斯旅館圍籬種了漂亮的花,我當然不會放過拍攝的機會了,但這叫甚麽花呢?

.
.
.
.
.

16 則留言:

largeheadboy 說...

嗰兩粒似提子多過藍莓~

laulong 說...

haha, 其實好細粒,約係提子嘅 1/4 左右咋!

卡臣 說...

我最喜歡餵動物

laulong 說...

卡卡:

你對物對人,都滿有愛心 :)

IamMiss無糖 說...

藍莓好像有別於平常吃到的樣子

Ebenezer 說...

你有冇去騎馬仔做cow-boy呀^^?

佛爺 說...

校長:

好有大自然風味,這些未受文明污染的環境,不知道可以維持多久?

自由行 說...

馴鹿好可愛

Armadillo 說...

我喺芬蘭都接觸過馴鹿,真係幾得意架,不過餵馴鹿就好核突,搞到成手都係口水!

laulong 說...

Miss無糖:

可能係品種賣相唔同喇,但味道一樣架!




Eben:

冇呀,食完早餐就走喇,冇騎。日頭冇做 cowboy, 午夜都冇呀 :p




佛爺:

呼倫該可以的,那裏的人以草為生,中國以至世界對牛奶需求不輟,該可以的。




小行:

可惜我太重,騎唔到,唔係仲過癮!




Arma:

梗係佢條巨脷喇,啲細路都有餵!好鬼得意,啲馴鹿會把對角隊去火到燒架!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

好寫意的旅程!

laulong 說...

是呀,巴黎,跟正式旅行團的那種緊逼完全兩樣!

l.minor 說...

如果淨睇相,我一家估唔到係去中國,d景同相都好靚~

另外果兩粒真係似提子多過似藍莓

laulong 說...

我都有留意,外國的藍莓跟呼倫嗰啲真係唔同,不過啲地道藍莓醬味道同外國嗰啲一樣呀 :)

嘿嘿 說...

老男人害怕什么?不是求之不得有女人硬闯进来咩?嘎嘎嘎嘎嘎~

laulong 說...

哈哈,我也想過呀,但我可不是這麽濫的呀,kakaka~~

然而我那兩天,還是乾等,唉!