2010年10月7日星期四

戴帽令我想起海螺溝

早前鄭嘉穎幫銀行拍廣告照,帶了帽 (我諗咗十幾秒才想起奀星的名字,最初仲要寫了家庭的家,可見這人真係冇乜 charm , 要我留些印象都難)。劉德華最新演唱會的海報也用戴帽照,甚至蔡楓華瘦身返〈勁歌金曲〉演出也戴帽造形了。是戴帽成了潮流嗎?事實上這類曹達華司馬華龍式的探長帽很蝦人戴,我現在就掂都不敢掂了。倒是二十多年前去四川海螺溝玩,寒冷或下雨時我都會披上膠雨衣或戴上帽子。那次是跟一個旅行會秋遊四川,也就是冥冥中與 汶川 結緣的一年。時光荏苒,這群好玩到癲的旅伴,已斷無消息,該是此生難再見了罷!

在〈我夢汶川〉裏提到栗師傳,就是他駕這車帶我們縱橫四川這紅土原




攪人

俾人攪


在海螺溝冰川裏的洞內,這冰洞想已消失了二十多年

13 則留言:

HoLLyCoW 說...

第二照片左邊後一,綠色帽子的有型男,十分迷人!笑爆!

L L 說...

haha, 似你一個舊友嘛,不過事實上他又真係好有型好 cute 架!

Ebenezer 說...

原來你戴探長帽好睇過鄭嘉穎!

韻味熊貓 說...

校長:

第三張照片,你的左手,為何沒有按著她的肩膀的?嘻嘻!

肥貓 說...

第四幅相真係型到震!!!

我也去過四川, 而且是由成都坐船遊三峽 (三峽工程還未動工) 至武漢, 在四川時有考慮過去九寨溝和海螺溝, 只是時間緊迫而準備不足而沒有成行.

Armadillo 說...

戴咗帽又幾型仔喎,不過我都係覺得冇戴帽嘅雨褸怪客嗰張最英!

L L 說...

Eben:

係人戴都好睇過鄭嘉穎咯,嘿水鬼升城隍,無線冇人哉!




佛爺:

其實我係好保守嘅人,女生行近少少我都震架 ^^




貓姐:

九寨溝和海螺溝都值得去!我記得到了海螺溝的基地磨西鎮,正是中秋,山城小鎮醉人到不得了,噢,那夜的月….




Armadillo:

喺香港冇乜機會著雨褸喇。這雨褸由 84 年西藏開始陪我走上萬里路,至今我還留著!

嘿嘿 說...

我也发帽狂,这次在大陆买了5顶帽子!呵呵~

戴帽带帽,别戴绿帽,
玳瑁美丽,乌龟可孬!

哈哈哈~~~


eric 說...

非常同意帽真喺好蝦人戴。我就喺唔適合戴,淨喺得冷帽,因為冬天零下N度唔戴唔得!
第五張相嘅帽,而家好興㗎。証明校長喺站喺潮流尖端嘅。

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

剛從云南回來。
看著你的快樂舊光影,
想起從前的中國風景該更美....
到了麗江,
給那兒的酒吧街氣死了!
好悲哀....

L L 說...

嘿嘿:

我倒要說啊,你這帽王戴帽還戴帽,可不要送人綠帽啊 ^^




Eric:

冷帽我只戴過一次,那是在東北,零下二十幾度,真係冷得我騰騰震呀!




巴黎:

我去鳳凰古城也有這感覺,古乜鬼吖,啲酒巴夜晚嘈到拆天。要領略真美,真係要去更偏遠的。

匿名 說...

正賤人

L L 說...

哈哈,賤?點賤法?講哩聽吓。