2010年10月20日星期三

大可小天下

剛知道致力爭取的十一月五天連假成事了,外遊計劃終可進入具體思量階段。本想去日本觀楓,但釣魚島爭議終成了心中芥蒂。韓國嗎?那段時間楓情該已落幕了罷!

中國大陸是我的旅遊主場,這麼多年,除了山東和海南,都去過了。那麽登泰山而小天下是順理成章的事罷,但台灣又何嘗不是我久已想去的地方?

還有一處是四川的稻城,秋色該是超美,但五天又實在不夠時間。

思量未定,但十一月能作幾天秋遊,總覺無以尚之!

現代中國旅行社網上照片 . 秋之稻城
.

21 則留言:

篤篤篤撐 說...

點解可以有得放假 ?

laulong 說...

學校每年 90天假期,除了紅色日子必須放,其餘點放就由學校自訂。好多年前我已把幾日假期放喺十一月,連埋週末日就有五天喇。新老細黎咗後有啲疑慮,逐漸打散咗,今年形勢就到,就再次爭取得喇 ^^

Ebenezer 說...

放寒假or term break?

你令我忽然記起以前讀書時又暑假又乜假物假d校完生活,真係好令人懷念:)

laulong 說...

係自製嘅中期退修假。我目標係五日,連前後兩個週末就有九日,真係去边都得。

不過現在老細應該唔會制架喇 :(

詩白爾 說...

點解唔去台灣?

HollyCow 說...

Lucky you! Canada's fall is also very pretty. Next time come here!
Enjoy and have a nice trip.

自由行 說...

校長:

黎個五先!
我都係千辛萬苦先可以在11月取大假去happy!!

laulong 說...

小詩:

台灣都係其中之選。但秋了,就想去緯度較高嘅地方,日韓、中國較北之地都係首選。




牛牛:

得嗰五日真係唔夠咯,去唔得較遠的地方。教書就係假期冇彈性,呢樣最差。




小行:

哈哈,黎個 five !咁啱翹,你諗住去邊呀?

自由行 說...

校長:

一見我既膚色就知....!!
(tip:熱辣辣既地方)
原本有諗過東歐, 最後度唔掂假, 告吹!

laulong 說...

呵呵,去泰國游水?或者遠啲嘅馬爾代夫?

自由行 說...

校長:

bingo!! 可惜...答中無獎!!
游水我唔叻,我愛按摩多d!!

laulong 說...

kaka, 話晒都教過你嘛,諗嘢都近啲咯!

我就鍾意去迎吓秋意,畢竟秋天有假不易!

佛爺 說...

校長:

十一月已經是深秋了!你是否悲秋?

肥貓 說...

原本都好想去日本, 不過實在過唔到自己嗰關, 所以去了台北.

Carrie 說...

台灣睇花博丫~ 幫我睇埋丫~

laulong 說...

佛爺:

依家唔悲秋喇,正如辛棄疾所言:要愁那得功夫,攞個心黎玩黎 high 咪仲好!




貓姐:

人同此心呀!讀預科時已很想去台灣,看來今次成事機會都高。




Carrie:

若真去寶島,我做你的眼睛,用相機把花色帶到你跟前 :)

Carrie 說...

老師: 有你這份心意, 小妹感激!本計劃今年十一、二月到寶島渡蜜月(是的!我兩口子還未渡蜜月呢),不過因著眼前的情況,所有計劃都停下來了。不是抱怨,只是可惜。我愛寶島和花~~~ (但更愛我的家)

匿名 說...

校長:

影多d 相返黎,等我可以blog 上去旅行!

自由

laulong 說...

Carrie:

兩情久長,又豈在朝暮。他日才往,一樣甜蜜呀!




小行:

我影相愈來愈渣喇,但當盡力而為 :)

嘿嘿 說...

五天只能走近的,台湾啦!

laulong 說...

嘿嘿:

我正有此意 :p