2010年10月30日星期六

季節

秋得很快,天文台說這是廿二年來最涼快的十月天。

對季節的轉換我從來遲鈍,不愛穿衣的我前天還在家裏做非洲土人。晚上躺到還鋪著竹蓆的床上,那冰涼的感覺叫我捲縮起來,我只有把半邊被子墊在身下,才可以酣然入睡。

昨晚還是乖乖的穿上內衣,躺到蓆面上,感覺才好多了。等會要把蓆子換去,季節轉換就此確定了。
.

20 則留言:

自由行 說...

校長:

我不知幾想冬天快d黎....可以明正言順打邊爐呀!!!

L L 說...

haha, 咁鬼鍾意食!打邊爐,偶一為之好喇,實在太肥太咸喇!

自由行 說...

校長:

唔為食又點會攪成咁既樣??? hehe~~

L L 說...

釜底抽薪喇,好似我咁,一年打邊只一兩次,自助餐也不出三幾次,咁就會輕身架喇!

Armadillo 說...

我對天氣轉變都唔知幾敏感,而且仲有預測能力添,真係靈過龜殼!早幾日我皮膚敏感已經開始發作,搞到周身痕,天氣一乾同凍就係咁,真係慘!

L L 說...

haha, 我都痕架,尤其我唔鍾意著衫同著褲(長褲 :D ),皮膚水份容易走失,結果冷空氣來時就痕架喇。依家我用 Nivea 嗰隻 Intensive Body Milk. 專為乾燥皮膚而設,好正!屈臣氏依家有優惠裝,49.9 有兩支(原價要 38文一支),快去入貨呀!

Coffee 說...

哈!好似啲皮膚約好一樣,我啲皮膚對天氣轉變又係敏感過乜!

$49.9有二支,抵!我從未買過咁平!今日要速速去入貨。:)

L L 說...

Coffee:

買了沒有?真係難得咁平呀 :p

Coffee 說...

我去了二間屈臣,第一間冇,我仲諗會唔會校長記錯了呢?再去第二間試睇下有冇,哈!找到了。:) 快快買下,今晚已開始用了。

L L 說...

今日坐巴士,連路訊通都有賣廣告啊 ^^

Armadillo 說...

我敏感係勁嚴重嗰隻,就算瞓著咗都會痕醒。睇過好多次醫生,最後都係開類固醇,不過我就痕死都唔會用架嘞。又試過搽cream同baby oil之類嘅,但係一幫助都冇。後來轉咗用紐西蘭嘅羊脂油,效果好好多,不過如果發得勁嘅時候都係頂唔住。今年去澳洲就買咗emu油試吓,睇吓會唔會好。

L L 說...

哇,咁嚴重!最近曼秀雷頓有隻專治冬天痕癢的膏,不妨試吓!

Coffee 說...

Arm︰

你嘅情況我都試過,我都係死都唔肯用類固醇!後來我買甘油,加落在BODY SHOP的粉紅盒裝有維E成份果隻BODY CREAM,混合一起搽,便大大改善了。而家我一見普通BODY CREAM唔WORK了,我便加甘油落用緊的BODY CREAM一起用,即刻又得咗!

這是我自己發明的,不過冇註冊,太可惜了!哈哈!:P 不妨一試吖!:)

校長︰

借你地方宣傳我的自家專利,不會問我收返版權費掛?:)

Armadillo 說...

laulong & Coffee,
等我試吓先,多謝你地呀!

L L 說...

Coffee, 那會呢?我這是窮巷寡輪鞅,博友們願意留下片言隻語,已是我的光榮了!

Coffee 說...

校長︰

不得了!好一句「窮巷寡輪鞅」!
再下又得益了。:)

Coffee 說...

我發現自己打錯字!不過我唔講。哈哈!:p

L L 說...

哈哈,那類錯誤我常有。

哩句梗好,係陶淵明嗰喎!

Coffee 說...

「窮巷寡輪鞅」

我以為係校長高筆!:p

好的文字如一幅可堪入目的美畫一樣!

L L 說...

>>好的文字如一幅可堪入目的美畫一樣!

這就是詩中有畫嘛 :)