2008年12月14日星期日

一年誌

.
心血來潮,將網頁紀錄按到 2007 年,就今天,原來我剛好寫了一年網誌!

365日的思維運轉,連同 [朗識天下] 那邊共 212 篇文章,紀錄了我的愛惡、情緒、喜樂與哀愁!

是的,短短一年,人生已走了幾匝。閃過了人,擦肩過了的緣份,沒有福氣承受的眷顧,掌握不了的美麗,現在沉湎的醉人甜夢!

人生怎能無悔,五十年步過的歲月,做對的不少,犯錯的也多。在苦過痛過盛怒過之後,是一泓澄明的水,波瀾不驚,就算仰頭風急雲湍,這片水還是恬靜如鏡!

一年了,從封閉的教學系統探出頭來,外面的世界是這樣的豐富!我認識的各位朋友,又是這樣的聰慧多才!

各位,我滿心愉悅,我的這世界,就是因為你們而豐美多姿!
.
.
.

43 則留言:

Betty 說...

有无一些你教紧的学生看你的BLOG?

雪山飛狐 說...

Congratulations with the 1 year anniversary. It's my pleasure to have known you through your blog.

佚名 說...

爺爺:
今天一週年紀念日,要開香濱祝賀!
因為這個blog令我們一齊blog友有機會認識~

eric 說...

恭喜!點串爆竹先。

因為這個blog令我們一齊blog友有機會認識X2

SillyCat~ 說...

Congratulations on your blog’s first anniversary!

Cheers~

卡臣 說...

校長:

今天一週年紀念日,
我在維港燒了500萬烟花賀你啊

祝長寫長有!
難得有情人!

Mag Yip 說...

laulong..

咁就要慶祝下啦!!!
你的文筆好好呀!!
相片也拍得美麗呢!!
我靜待你新的好文章及美相片!!!
努力...加油....

L L 說...

小瓶子:

應該有,但不會多。

所以我現在盡可能不在工作天的早上覆留言,免得人說話!

L L 說...

Desert:

通過網絡認識遠在挪威的你,實在是我榮幸,我在你處學了不少東西呀!

L L 說...

小佚:

騎騎,爺爺有乖孫你如此,大慰呀!

L L 說...

Eric:

你學識淵博,我蓬蓽生輝呀!

你那邊該已很冷,快找個伴侶被窩內暖腳!

L L 說...

阿 Cat:

最近你一定很忙了,你少有貼文,但也來這邊看顧,實在感激!

Betty 說...

甘有无学生看完你的BLOG, 又click 下其他人的blog, 跟住见到你D 出位留言吖?

L L 說...

卡卡:

你篇贈文剛好在昨天,我寫 blog 一年之末,也真巧合,加埋維港烟花,盛情實在感激!

L L 說...

阿 Mag:

多謝你來呀!大家交流交流!

我很喜歡看美的影象,在你呀、 Denzel呀、阿 Cat呀、巴黎處呀,過足癮呀!

其他 blog 友偶爾露一手,也足以令我驚歎,實在正!

L L 說...

小瓶子:

唔理咁多 lu. 等佢地知道人係立體嘅都好!

知道我個 blog 嗰啲該與我相熟,好 friend 架,會接受到嘅!

同時哩家啲細路,分分鐘出位過你呀,佢地反過來視你為小兒科!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

嘩恭喜喎!!!
原來你只係寫左一年就有咁多篇!!
希望我早日逃離煉獄, 寫D有質素嘅文字啦!!!

海龜 說...

小瓶子:
在下即是
當年劉老師常常引用網友的意見
令我想看看全文而來的
立體的人很多,不過,依我所見,劉老師係平面(flat)嘅

婉兒 說...

恭喜恭喜!

雖然上中四之前較忙,但我依然有訂閱你的網誌,讀到好多quality passages :)

*Applause*

*Clap*

自由行 說...

師傳:

>因為這個blog令我們一齊blog友有機會認識X 3

唔係呢個blog, 我同你都唔會相認呀!!

一周年紀念...恭喜恭喜!

Hana 說...

開心最緊要!

恭喜恭喜!

佚名 說...

爺爺:
騎騎,爺爺有乖孫你如此,大慰呀!
-->me too~
興幸在此相逢~
會聚一班blog友

L L 說...

歌手:

你一定得架,揾一個把員工視作人機構,應該不難!



海龜:

近來可好?

你師傅其實幾立體架,而且早已在中學時已是如此。

Flat 可能係 fat 呀!

L L 說...

婉兒:

多謝你!

願你在那邊一切順心,而且聖誕到喇,祝你快樂!



小行:

也是的,因這 blog 我地互片,過足癮呀!

一日為師,終身為師。最近嗰個舊同學聚會,知道有舊生遭遇困難,為師的也不禁為他低沉。

L L 說...

Hana:

因寫 blog 認識你是我的榮幸,我喺你度學嘢唔少呀!




小佚:

我地成個大家庭呀! Happy 到不得了!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Merci laulong! For your poetic sharing with beautiful words and photos.

L L 說...

巴黎:

得你的顧念才是我的榮寵,謝謝你!

自由行 說...

>一日為師,終身為師。最近嗰個舊同學聚會,知道有舊生遭遇困難,為師的也不禁為他低沉。

發生乜事? 我唔知呀! send e-mail 黎八o下!

火女 說...

唔好漏左我呀爸爸 ;)

佚名 說...

爺爺:
我地成個大家庭呀! Happy 到不得了!
-->嗯!都係多謝爺爺俾我地來玩,先識到~~

L L 說...

小行:

你都唔算八嘅,係關心啫。答完留言再 e 你喇!

L L 說...

女女:

網爸點會漏咗你呢?

你依然好忙呀!

L L 說...

小佚:

爺爺最近忙咗啲,陪你新嫲嫲呀,所以少左去各位到,唔好見怪呀!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

嘩好一個大家庭呀!!!!!!!!!!!

佚名 說...

爺爺:
爺爺最近忙咗啲,陪你新嫲嫲呀,所以少左去各位到,唔好見怪呀!
-->唔陪新嫲嫲,就見怪啦!

自由行 說...

歌手:

大家庭你都有份架!

師傳:

>爺爺最近忙咗啲,陪你新嫲嫲呀,所以少左去各位到,唔好見怪呀!

好正常呀! 我地唔會怪你喎!!

梁奕 說...

劉朗兄,
恭喜恭喜!
"我認識的各位朋友,又是這樣的聰慧多才!"...入面有無我份?要論聰慧多才...你應該排頭位^^!

L L 說...

歌手,小佚,小行:


現實上我都好恨有個女架!

依家有女女,有孫女,有女徒弟,有女同行,都足矣!

L L 說...

Denzel:

梗係包括你喇!

我寫 blog 之後,認識的才俊真是不少,令我眼界大開,人生豐富!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

行妹, LAULONG

我要做美麗嘅美同行得唔得呀??

L L 說...

歌手:

一早都係咁諗喇,好耐 lu !

匿名 說...

Congratulations on your anniversity; 亦因為有你的影像和如詩如畫的風光,使我感受到你眼中的美.

L L 說...

oz:

我汗顏。

謝謝你給我的榮寵!