2011年12月21日星期三

等放假是無意識的手指在翻動

.
網上圖片:大溪水的博客

課上完了,明天是音樂發展日,沒要硬吃的任務,心與身都提早癱軟。坐在椅上,工作還是有的,像要為中六生的專題探究打分,但真是提不起勁,只望著電腦,指頭遊走幾個網頁之間。其實恆指上落唔係太關我事,金銀銅油我更只當別人的風景看,自己的博有留言嗎?面書有信息嗎?啊又打鐘了,中七的叫我去他們的聯歡會,但我午飯吃得肚皮脹脹的,落去吃不到東西就只看著他們笑。不會叫我唱歌罷,哎吔,咪玩喇 …..

呵呵,原來有嘢唔做有空間發傻係可以無晒倫次嘅!

忽然又諗到豬同狼,近聖誕咯豬去豬竇狼返狼窩享受吓家庭歡聚罷,笑住嘅所謂君子之爭其實係暗戰最好就暫時落幕,好多平時冇乜點見嘅肚滿腸肥老懵懂蒲晒出黎已經有損市容,唔睇又唔得喎報紙總又叫你硬食!

哇就放學都係落去睇吓,冇買禮物隨手攞自己只佔三分一嘅書仔當禮物獻世,哩篇亂披風睇到你要喊打都冇水回,哈哈,聖誕嘛!
.
.
.

33 則留言:

新鮮人 說...

我鍾意哩篇喎,
隨筆有生活感,
好實在,
睇得好過癮,好舒服呀。

Ebenezer 說...

哈哈,原來你同我都有病^^

Hana 說...

呢篇幾好呀!

Armadillo 說...

喺呢個普天同慶(或普天同㷫)嘅日子,豬狼傳奇就暫時唔好理佢住喇,放鬆心情享受吓呢個悠長假期啦!

L L 說...

謝謝新鮮!

L L 說...

Eben:

我地同病相「連」@@

L L 說...

花花:

最好嘅都喺晒你度!

L L 說...

Arma:

係呀,由九月到依家至有個較長的假,要好好鬆吓
:p

the inner space 說...

鷹狼和龍豬又邊會暫息旗鼓,靜靜渡過佳節丫!這個假期佢地一定有嘢玩出嚟架,已經變成全港傳媒焦點,唔理唔睬終須會見到,無處不在都接觸到,也不能置身事外!


順祝 劉校長 冬至團圓耶誕快樂!

自由行 說...

我對住電腦d功課都發呆!><

largeheadboy 說...

你就好喇收爐喇
我仲要捱多幾日呀~

嘿嘿 說...

同病相连,是连累呗?嘿嘿嘿~

L L 說...

Inner:

真係如國父所講,政治係眾人之事咯,躲也躲不了。

也祝你冬至聖誕快樂!




小行:

加油呀!諗住第日學有所成就有動力喇 :)




大頭哥:

假期始終會來,到時就可享受喇!




嘿嘿:

其實係大家好似 link 埋個腦,一齊喺到躲懶 ^^

卡臣 說...

我對電腦耐眼水乾呀陰公

L L 說...

我都慘呀,眼袋大過沙包!

匿名 說...

随心隨意的文字最令人舒懷!

L L 說...

呵呵,謝謝牛牛,祝你冬至及聖誕快樂呀!

eric 說...

我都開始放咗假啦,有三個星期呀!可以陪吓阿媽。佢比較關心台灣時事,所以冇乜留意豬狼,比較多雙英。

Coffee 說...

偶爾過過這樣的日子,才好哩!是生活中的甜點。

L L 說...

Eric:

三星期大假,很好呢!沒記錯的話,你媽是新竹人?

那边雙英之爭好似較有文化,起碼電視辯論似樣啊!




Coffee:

放大假前才有這些甜點 :)

火女 說...

爸爸:

冬至愉快!

L L 說...

女女:

大家都係 :)

五珍 說...

放假啦﹗校長。個心一早飛走咗啦﹗
校長,你教邊科?

L L 說...

係呀,聽日正式放。

我教中史同通識 :)

the inner space 說...

請恕我冒昧敢問兄台有沒有收藏一本“中史擷萃”呢?

L L 說...

沒有啊,我的本業原是中文,所以沒甚麽中史藏書。

韻味熊貓 說...

校長:

聖誕快樂!

你這篇帖子,文字和漫畫都認真滑稽!

卡臣 說...

聖誕快樂!

L L 說...

佛爺:

聖誕快樂!

呵呵,那正是假前症候群嘛!




卡卡:

聖誕快樂!

匿名 說...

Merry christmas!

自由

L L 說...

小行,聖誕快樂!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

我也喜歡這篇
淡淡的生活氣息 ....

L L 說...

嗯,謝謝 :)