2014年4月27日星期日

中港矛盾之「屎」題大做

.
網上圖片
* 根本影小朋友便溺就是病態行為,是活脫脫的褻瀆與冒犯,你想唔想自己個仔女大小便時 (唔理喺邊度) 俾人影先, 若你唔想,就唔好影人。

*若你係有同理心同文明嘅,就應該提點嗰對父母,下次可以帶小朋友去麥記,大家樂大快活,甚至酒樓,有空調有洗手盆,要方便真係梗有一間喺左近 。

*我幾十年走遍大江南北,由大城市到小村鎮,真係甚少見到內地人隨街便溺 (公路塞車例外 ),因為當地人都知道喺邊度揾厠所。內地人黎到香港,唔熟架部,小朋友又唔忍得,在街上方便真係情非得已。

*話時話,香港四五十年前都隨時見小朋友在街上便溺,大家都以同理心看待,唔會煞有介事嘈喧巴閉,因為香港公厠從來都少,嗰時又冇麥記哩啲隨時歡迎開大開細嘅連鎖店,缺厠情況等同內地人黎到香港唔知邊到有厠所一樣。

*八十年代我去日本,仲見到有男人喺街角小便。最近有朋友傳來網址,睇到印度仲係遍地黃金。大抵一個族群行為的向上,需要設施、教育同城市法規配合,成熟是需要時間的。

*「屎」題大做實在好無謂,只是心胸狹隘,鼠目寸光卻自以為是之徒的無聊行為。
.
.
.