2021年2月19日星期五

TVB 新聞超廢爛

編輯偏頗,報道側埋一邊,根本視美國為宗主國,為老美代言,依家特朗普落任了好啲,那時仲以為特朗普係總編老豆,肥貝奧係佢老契。報道員呢,近來黑衫上陣少了,暗獨同哭喪味減少,但說話累贅,滿咀砂石,永遠喺數量詞後面加個嘅字,三百個嘅人,二千萬個嘅患者,冇個嘅字好似唔識講嘢。BioNTech 發音死抱錯誤,可見不是個求真同重視改進的機構。

今日仲火滾,國家消息好似唔關佢事,now 電視新聞都有報中印邊境衝突中方傷亡情況,佢竟然冇報。係中國人都想知道喇,TVB 新聞竟然不知輕重,隻字不提,係咪盲咗!

真發覺 now 新聞 比 TVB好,報道員都沒有像 TVB 般滿咀砂石,仲懂得尊重事實,BioNTech 也能正確發音。

無架喇,垃圾運作新聞台,以後都係少睇,眼耳乾淨!

.

.

後記:事隔一日,終於見到 TVB 新聞播返中印邊境衝突我國傷亡與回應報道,都係慢九拍,不過總好過冇報。遲鈍同爛鬼編輯,炒咗佢喇!

.

.