2022年5月26日星期四

愚者常愚,爛者彌爛

李家超要設三個副司長,每年公帑要多花近億元。

投機者自然瞓身擦鞋支持,借此撈得一官半職油水。有個叫黃名永的,砌了一些甚麽設副司長可以有後備,補位,聚焦,捱打,攝影,交換功能。真係無中生有不知所謂到極點。不設副司長,上面的團隊功能就出不到來?從來團隊運作都要如此喇,睇到火滾,知識份子的良心和骨氣不知扔到那裏去了。

仲有個所謂議員林見瘋,話沙中線都超支一百億喇,依家設副司長可以玩一百年,冇問題喎。條友真係爛到令人無語。沙中線枉花百億,就是所有花錢建議的理據?

前事的鉅大失誤,都是後來任何建議開綠燈的原因,有邏輯嗎?即如一個罪犯,坐了廿年監,之後去犯一些只監禁幾個月的小罪是沒問題的,試得過。真的如此?問題是你根本唔應該再去犯錯,理它是廿年監的 1% 代價!

條友低智如此,讀到中幾呀?做議員?你連高中水平都冇喎!

所以說,社會愈黎愈失智,愈黎愈爛。但哩啲爛貨卻滿有名氣,佔據傳媒和政壇,香港要好過來,施政要充滿智慧,真係唔容易!

.

.