2009年4月6日星期一

雨後復斜陽

.
今早有雨,濕漉漉的。怎知未午雨已停,現在濛濛霧靄中還間中透出一線陽光,唔出街就笨。



今次去尖沙咀,到海邊吹吹風,說不定你會成為我鏡頭下的風景!
.
.
.

15 則留言:

佚名 說...

爺爺去尖沙咀記得帶回戰利品啊!

自由行 說...

去tst 吹風?? 會唔會遠左d???

鏡田 說...

今日結果是些什麼吸引了朗兄的鏡頭呢?

Mag Yip 說...

laulong..

"濕漉漉"真係唔識寫呀!!
睇你既文章就知自己幾咁唔惦啦!!
呢排天氣真係好煩呢!!
希望快d好天可以出動影個夠呢!!
咁你今日有無咩收獲呀??

L L 說...

小佚:

今日打敗仗,沒戰利品啊!




小行:

O.K. 喇,依家做咗九龍人,看海就最好去尖沙咀喇。




田兄:

胡亂影了兩張,但效果不好,待天氣更清朗時再去。




Mag:

冇乜收穫,天氣仍未大晴,行行吓又灑起雨粉來,結果在彌敦道信步閒蕩而已!

eric 說...

兩年前返香港,唔知點解覺得尖東海旁好似冇以前咁好行。

L L 說...

Eric:

尖東火紅不再,風水佬話係地運。其實滙聚了無限因素。風月場褪色、年青人轉戰其他蒲點、像我這些老人家又浪漫不再,遂捨尖東而他往了。

肥貓 說...

尖東真的火紅不再!

上次在附近吃飯, 覺得人流很少, 偌大的商場倍感泠清.

小丁 siuding 說...

我星期日在尖沙咀, 有無比拍底呢..
噢, 我尋都有去.

佚名 說...

爺爺:
今日打敗仗,沒戰利品啊!
-->唔緊要,希望在明天ar ma!

L L 說...

貓姐:

現在大型屋苑都有商場,而香港泰半商店都是連鎖經營,將軍澳賣的與尖東賣的根本沒兩樣,人們根本就不用付昂貴的交通費去尖東,是以尖東衰落喇。




小丁:

哎吔,若果碰見你,我一定已把你攝入鏡。我的相機有自動美女追踪功能,你走唔甩呀!




小佚:

攝影真係要講緣份,我聽日的起心肝週圉去影吓!

Carrie 說...

我愛逛尖東海濱,但愈來愈多吵嚷的自由行掃了我的興緻。

L L 說...

Carrie:

要靜靜的漫步海隅,市區真少有淨土喇!要到離島去呢!

花展完了,你鬆了口氣啊!是要忙著婚禮了罷,祝福你倆呀!

佚名 說...

爺爺:
攝影真係要講緣份,我聽日的起心肝週圉去影吓!
-->今日有陽光啊!不過有霧,希望爺爺今日同佢地有緣啦!

L L 說...

小佚:

昨天也影了一些,今天又出去逛逛,看看有沒有收穫。