2015年10月22日星期四

今次中招了

.
今日合該有事!
.
成日瘟瘟沌沌,今早已遲了出門,仲要送地鐵車尾。對頭車明明見到我地哩邊車埋站,轉車客已在橫越月台,嗰車長仲撳掣閂門,真係無啲人情味。
.
乾等幾分鐘,睇黎會遲到,算,臨時變招,在灣仔買完早餐後不搭巴士了,改為再乘地鐵,列車 her her 聲到,自然趕得及,甚至有空餘。
.
好了,到上堂喇,但時間好似混亂咗咁,睇錶點解硬係唔覺已到了上堂時間呢?
.
落堂喇,明明係四樓,竟然錯以為係六樓。用完粉筆要洗手嘛,咁六樓梯口轉右第二間是男厠,蒙查查走到近門口,才發覺那是四樓女教職員厠!急轉身喇,點知已俾一位女老師見到我從女厠方向 (係方向) 走出來!唉,唔知佢點諗 :(
.
返到辦公室,整哩整 lu 又到午膳時間,去食嘢喇,例牌肉臊豬熱奶茶加飯,我知今日唔老黎,要萬二分小心,千祈唔好倒瀉茶之類。好了,謹小慎微咁趙完我嘅半食,嗱住一半飯返去。
.
沿長長的,滿是墻樹的路慢踱而回,咦,見到有修樹工程喎,修樹師已戴晒架生預備上樹,好奇心就企埋一邊睇睇預備影張相咁喇,就出事了,一篤新鮮軟熟的雀 shit 從天而降,dup 一聲打正我右膊頭!!!
.
印象裏前幾十歲人生只中過一次 shit 獎,今次第二次。唔企埋睇修樹咪冇事咯,所以說是福不是禍,是禍躲不過!
.
今日黑仔是完勝了,日才過了一半,若有邊個同我拗頸,佢一定贏,我輸硬。想討我便宜嘅一定成功,賺超過所想。sale 我會籍呀轉台呀實做成生意。
.
唉,諗番膊上那篤,阿雀大爺雀小姐最緊要你身體健康,冇患流感,唔係我真係唔得你死呀!

.
.


















.
.