2020年10月15日星期四

無線新聞台認蓬佩奧做老豆

哩個新聞台擺明黃,穿黑衣的報道員多不在話下,睇佢編採選材就更昭然若揭。喂,世界咁大,國家十四億人口,有報道價值嘅嘢多的是,但睇佢嘅世界政情報道,美國的佔大多數時間。係,美國係世界第一大國,一切舉足輕重,但駛唔駛不遺餘力咁報道呀。尤其是白宮那些擺明對中國的惡意誣衊攻訐,哩個台總是一無遺漏,照本宣科。話就話隨即報返中國的回應,但咁樣係平衡唔到嘅。誑言謊言不斷說上,你否認一百次都冇用,因為那是先入為主,係咁講,唔信都會變信。

啱啱仲仆街,報道外長王毅批評美國惡意攻訐,竟然不是影住王毅,而是照播蓬佩奧個視頻。我真懷疑編輯係咪肥蓬個仔,甚或愛上了肥蓬,逐臭之夫同佢有路!

特朗普更不用說了,影佢就永遠不遺漏,日日都有,係咪龜孫子懷抱阿爺,不忍遽離呢?

無線新聞台充滿黃物,毫無疑問了,實在看不下去,但衰在沒有另一個競爭的新聞台可以隨時 on air,唯有在睇到喪侵同肥蓬時即刻靜音,耳不聽為其利!

.

.