2021年1月16日星期六

唔好咁蠢喇,好冇?

尋日至 baan 完政府取消花市,剛又收到消息,話可以喺各區球場舉辦濕貨市集。即係可以賣花喇,俾花農一條生路,唔駛佢地血本無歸,也不用年花零落成泥碾作塵。但廢官點解事先冇一個周詳而深入的論證呢?只要有基本的邏輯思維,就唔會犯上街市可以買餸,花墟可以賣花,但就係唔俾年宵賣花的傻行!

不過唔好以為政府係覺今是而昨非,而係又一次顯示這政府的膠。分散各區搞,那麽邊個花農去邊區呢?邊區可能好銷啲,邊區大概會食西北風,肯定又成了一個問題。

大家都知道買海味去西環,因為集中,你可以慢慢揀,貨比三家都已係樂趣。於是大把人去,海味舖成行成市反而不會分薄盈利。

依家打散做,美其名為各地開花,實際上係降低了吸引力。乾脆在維園及其他一直有辦開的區份復行花市罷,唔駛講咁多。做好體温檢測同人流管制,多設酒精搓手點,花市,播疫風險真係唔會比街市買菜高!

.

.