2024年2月27日星期二

兩條 💩官,一個廢一個爛

聽講呀,聽講,財政預算會建議每月搞一次煙花 / 無人機表演,去催谷旅遊。若真是如此,可見沉謬波哩條廢柴同佢班屎斗下屬是如何的低能低智。

一般批評都會話係燒錢,回報有幾多呢?但唔單止咁,仲有班廢柴根本唔識邊際遞減定律,你個個月燒,我睇都睇到悶。更兼燒煙花係高空氣污染活動,根本同高唱環保背道而馳。

波哩條廢柴個腦只此而已,做咗咁多年財政阿頭,卻把財政搞到一鍋粥,本地官壇排第三喎,唔係超級負資產係乜!

第二個要丙嘅當然係全無文化卻去搞文化旅遊嘅羊膶。條咸包散最近掛個心型氣球就以為好有功勞好巴閉。但哩個心又貴又廢,根本毫不吸引。更有甚者係哩條爛貨竟然文過飾非,為可能出現嘅利益輸送開脫

話說乜叉盛事籌辦會議裏面有兩個委員正係掛心型氣球嘅營辦商高層,記者問羊膶討論時這兩個明顯有利益衝突嘅人有冇避席,條友竟然話係閉門會議所以唔交代。頂你個膶,你係咪 short 架,除咗立會,有邊個會議唔係閉門會議?連行政會議都係喇閉門會議就唔駛理合法唔合法,道德唔道德?咁係咪將來老廉黎查時,你都可以話係閉門會議,所以披露會交代任何嘢?可見你哩條羊膶係如何超級的爛!你條北街唔 💩 真係不足以謝天下

無架喇,江山代有廢官出,各誤蒼生數十年,果然!

.

.