2024年2月28日星期三

政苦不斷發債,為佢地繼續高人工鋪路

傷港入不敷支,生財乏力。冇賺大錢嘅工業收益,旅遊業今非昔比,消費服務業啞火,外國資金唔騷你哩個國際金融中心遺址。你仲有乜嘢籠了去生錢?

地產?咪玩喇,阿爺都唔想你繼續吹哩種有損普羅民生嘅泡沫。根本回歸 27 年,特衰政苦就是一脈相承英殖政府嘅高地價政策,以限制商住土地造成供不應求,谷高樓價從而收取鉅額賣地收益,好去支撐佢地一直打造的高成本社會。

但泡沫唔可以永遠吹落去,富了政苦,地產商人,擁屋者,卻苦了無產者。而且靠地致富,政苦就冇心搞好其他產業。到了資金止步衰歇,房價到了天花板,地產就會玩完。懶慣,唔用腦慣,假大空慣的政苦仲憑乜嘢去支撐哩個高成本社會?

於是,目光如豆貪婪自肥的高官只會發債借錢,去繼續擁抱他們的超高人工同冗腫架構。減人工去冗員?諗都唔好諗。

傷港,就係俾哩班無料,貪婪,盲求高大上的廢官玩死!

.

.